Witam
objawy:
jade na 4 czy tam 5 biegu a może na 3 koło 5k obrotów i manetka gazu do oporu obroty idą prędkość też ale między tak 5 a 7 jest lekkie szarpanie tak idzie sekunda pauzy albo mniej i idzie dalej i tak do ok. 7k i dalej raczej płynnie (powyższe wartości podaje na oko bo przy wyższych prędkościach obserwuje droge a nie licznik )
i na niższym biegu koło 2 tak samo obroty idą a prędkość troche się zbiera i nagle bum idzie jak szalony tak jakby ktoś turbine włączył
Czy powyższe zachowanie jest normalne? Czy mogą mieć coś współnego z tym zawory? A może to ślizgające się sprzęgło? Bo tak mi się wydawało że się ślizga.
Linka od sprzęgła jest tak ustawiona że na klamce jest ok 1cm luzu, na centralce po wrzuceniu 1 i wciśnięciu sprzęgła koło się obraca ale bez problemu idzie je zatrzymać i po zatrzymaniu stoi, wcześniej miałem tak że szło je zatrzymać ale duzo ciężej i po puszczeniu koło zaczynało się znowu kręcić, a jak jest u Was?
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
: szarpanie podczas gwałownego przyspieszania
:
Nie.
Luz zaworowy ustawiany na słuch?
Gaźniki były czyszczone i regulowane?
affectpct napisał/a: |
Czy powyższe zachowanie jest normalne? |
Nie.
affectpct napisał/a: |
Czy mogą mieć coś współnego z tym zawory? |
Luz zaworowy ustawiany na słuch?
Gaźniki były czyszczone i regulowane?
:
Łańcuch prawidłowo napięty?
:
To jest normalne, bo jest mokre sprzęgło i jak nie ma oporów toczenia to film olejowy tworzący się między tarczami sprzęgła mimo wszystko ciągnie napęd mimo że sprzęgło jest wciśnięte.
Cytat: |
Linka od sprzęgła jest tak ustawiona że na klamce jest ok 1cm luzu, na centralce po wrzuceniu 1 i wciśnięciu sprzęgła koło się obraca ale bez problemu idzie je zatrzymać i po zatrzymaniu stoi, wcześniej miałem tak że szło je zatrzymać ale duzo ciężej i po puszczeniu koło zaczynało się znowu kręcić, a jak jest u Was? |
To jest normalne, bo jest mokre sprzęgło i jak nie ma oporów toczenia to film olejowy tworzący się między tarczami sprzęgła mimo wszystko ciągnie napęd mimo że sprzęgło jest wciśnięte.
:
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=7992
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=700
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=602
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=3537
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=451
I dużo więcej. Przeczytaj, pomyśl, dopisz się do istniejącego tematu jeśli nie znajdziesz na forum odpowiedzi.
Zamykam, w razie pytań PW.
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=700
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=602
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=3537
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=451
I dużo więcej. Przeczytaj, pomyśl, dopisz się do istniejącego tematu jeśli nie znajdziesz na forum odpowiedzi.
Zamykam, w razie pytań PW.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.