WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przyspieszenie
Autor Wiadomość
capri
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Lut, 2008   Przyspieszenie

Panowie, Panie,

Mam pytanko. Jak Wam przyspiesza moto? Mój jak jadę powiedzmy na jedynce i odkręce manetkę gazu, to zaczyna się wkręcać na obroty, po czym przy 6-7tys ma takie zachwianie i od 7 - 9 ciągnie jak głupi, potem drugi bieg i w zasadzie przy przyspieszaniu na maxa nie wychodzi się z obrotów 7-9 tys. ale jak jade powiedzmy na 5 i mam 4 tys. i odkręce manetkę to wkręca się znowu do 6 tys ok ale od 6-7 ma straszne problemy żeby się wkręcić dalej potrzebuje trochę czasu. także jakbym chciał przyspieszac na maxa, to musze wejśc na 7 tys bo dopiero od tych obrotów idzie jak cholera. Jest to męczące, bo przy normalnej jeździe to trudno mi się wkręcić na 7 tys. muszę redukować z dwa biegu w dół, aby tak konkret przyspieszyć.
 
 
TUCIO
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Lut, 2008   

np.mój bez zastrzerzeń,jak go kupiłem w czerwcu ubiegłego roku tak nic niegrzebałem w gażnikach ani przy zapłonie :) poprostu jest SUPER :D
 
 
michal_elwuo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Lut, 2008   

ja mam tak:
jedyneczka: puszczam sprzęgło, jakieś 2tys obrotów na puszczonym. Daje gazu do 4-5tys idzie jakby chciał a nie mógł, potem jak rakieta... znaczy pisk oponki troszke bywa, czasami na jedno jak sie za bardzo do tyłu odchyle i lekko bujnę... zanim zdąże zareagować mam z 8-9tys.. zmieniam bieg. 2-idzie twardo (nie patrze na obroty, wole na drogę, ale dalej ledwo sie trzymam jak sie mocno nie przechylę) 3,4 itd... to już słabiej, ale też nie jest źle... jak dojde do 6 to już kręci średnio... ale dlaje jak dodam gazu to czuć że odchodzi... no i wkręca sie wysoko (na słuch, bo wtedy raczej sie nie patrzy), ale jak spojrzałem na prędkościomierz to 190zamykało się =O

poprzedni właściciel mówi że tym gs-em robił wstzstkie gs-y na starcie i dalej też... starsze bandity przykatowane też podobno brał xD więc ja nie wiem co jest grane, ale nie narzekam :))
 
 
Plaster
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Lut, 2008   

czego wymagac od silnika 500 starej konstrukcji rakiety z niego nie zrobimy i zeby jezdzic w miare dynamicznie trzeba go wkrecac powyzej 7 tys
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Pon 04 Lut, 2008   

Pamiętaj ze teraz jest jeszcze za zimno dla tego silnika i nie reaguje prawidłowo na gaz. Dopiero w temperaturach powietrza ok 20 stp C. mozna by zastanawiac sie nad tym problemem czemu ma dziure w obrotach. Iglice podniosłeś wyżej? Jak masz teraz ustawione?
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
capri
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Lut, 2008   

Breżniew, przedstawię Ci moje przemyślenia na ten temat, bo wczoraj walczyłem z moim moto cały wieczór. Na dyszy 122,5 miałem na 1 dziurce od dołu(bogata mieszanka) i przyspieszał jak opisałem wyżej. później zmieniłem na 3 ( środkowa) lekko się mulił od dołu i tez miał 6-7 dołek. To przełożyłem na 1 od góry, wtedy nie miał dziury od 6-7 ale przy 2 tys. obr. po dodaniu gazu zamulał się i nie szło jechać. Wtedy pomyślałem, że dołek prazy 6-7 tys jest spowodowany zbyt bogatą mieszanką i się zalewa. Zmieniłem dyszę na 120 ( powrót do starej) i ustawiłem na 2 od dołu, po dodaniu gazu dusił się i nie szło jechać, ustawiłem na 1 od dołu i znowu to samo jak opisałem w poście rozpoczynającym temat. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy dekle czarne ( tam gdzie jest membrana od iglicy) muszą być spiłowane do samej góry? bo u mnie tak jest
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Wto 05 Lut, 2008   

Na srodku dekla powinien byc taki wystajacy cypelek . Jego zadaniem jest wyśrodkowanie sprężyny . nie powinno byc pierścienia.
Czy przypadkiem w twoich przepustnicach niema dodatkowego otworka z boku? Moze gaźniki były blokowane?

http://gs500e.free.fr/access/holes.jpg

Ja bym ustawił 122,5 dysze , iglica na 2 rowek od dołu , regulacja śrubą składu mieszanki wolnych obrotów i potem synchro.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
capri
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Lut, 2008   

Dzięki Breżniew spróbuję jeszcze raz. Nie, dziurki nie mam.
 
 
capri
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Lut, 2008   

Ale głupi błąd... naprawiłem sprzęt :) suzi pracuje jak powinna, prawie... bo tylko mała regulacja i będzie na 100%...
Zrobiłem błąd (Breżniew pokłon przed Tobą) o jeden ząbek popieprzyłem rozrząd. (Breżniew kazał sprawdzić rozrząd-przedtem tego nie zrobiłem) Za długo był otwarty zawór ssący, co zakłócało mieszankę paliwowo powietrzną i nie miał takiego sprężania jak powinien. Teraz pracuje bardzo ładnie, nie ma dziur w obrotach, ale pytanie. Czy jak odkręcę manetkę i obroty falują w zakresie 9-10 tys. to jest za mało paliwa? Dyszę mam 122,5 i iglicę na ostatni rowek(Bogata mieszanka)
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Pią 08 Lut, 2008   

zrób prosty test. Przejedź sie gdzieś kawałek by porządnie rozgrzać silnik. Potem znowu kawałek utrzymując obroty w zakresie 9-10 tyś. Wtedy wciskasz sprzęgło i jednocześnie gasisz silnik nie pozwalając pracować mu w innym zakresie obrotow. Zatrzymujesz się na poboczu , palisz fajkę i czekasz na ostygnięcie silnika. Po chwili wykręcasz świece i sprawdzasz kolor elektrod. powinna byc jasnobrązowa - kawa z mlekiem , nie ruda czy okopcona. Jesli jest za ciemna to opuszczasz iglice.
Membrany masz całe?
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
capri
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Lut, 2008   

dzięki
 
 
kikon18
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Lut, 2008   

heh ja kurcze mam tak samo jak "capri" identycznie. I miałem iglice na środku, obniżyłem o jeden zabek i nic nie pomogło, może torche lepiej idzie. Tylko że u mnie jest tak że jak nie daje gazu do samego spodu( stopniowo w miare wkręcaia się na obroty odkrecam manetke, gównie mowa o 4-6 biegu to w tych niższych tego nie odczuwam zbytnio) to nie mam dziury a jak dam w spód to jest ta dziura w obortach. Co roadzicie ??
 
 
capri
[Usunięty]

Wysłany: Nie 10 Lut, 2008   

Breżniew, zrobiłem jak mówiłeś i jest kawa z mlekiem. Wygląda na to, że ma mało paliwa, bo kręci się tylko do 10tys na luzie max, iglicę mam ustawioną na mieszankę bogatą a dysze 122,5. synchronizację zrobiłem, powinno być ok. może dyszę 125?
 
 
MacDada 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 169
Skąd: PL
Wysłany: Czw 30 Kwi, 2009   

Ja mam całkiem sporą chyba dziurę w obrotach. Jak równomiernie przyspieszam to nie ma sprawy - ciągnie w miarę równo i oczywiście dostaje kopa w granicach 7 tysięcy obrotów.

Natomiast jak trzymam go na około 5k obrotów i nagle dodam gazu (manetka na maksa lub prawie maksa) to się moto dusi tuż przy 6k. Dosłownie na sekundę przestaje przyspieszać tuż przed samymi 6-oma tysiącami, z tłumika słychać jakby się dusił.

Czego to może być wina? Świece do wymiany? Filtr powietrza? Gaźniki były niedawno regulowane, olej i filtr powietrza wymieniane. Tłumik jest troszę podziurawiony, ale nie wiem czy ma to jakiś wpływ na przyspieszanie...

Właściwie jest tak na każdym biegu poza jedynką, przy odkręcaniu na maksa. Jest to o tyle niefajne, że jadąc po mieście mam go zazwyczaj w zakresie 4-5k obrotów i jak nagle chcę wyprzedzać (mam sporo miejsca, więc nie redukuję) to zrywa się do przodu i nagle staje przy 6k...
 
 
Irek
[Usunięty]

Wysłany: Czw 30 Kwi, 2009   

Mam u siebie to samo. Z tą różnicą, że po odkręceniu manetki na max obroty nawet zaczynają spadać. Wymieniałes może filtr powietrza i podnosiłes iglice? Ja u siebie to robiłem i mam wrażenie, że to jest przyczyną, ale niech sie ktos obeznany odezwie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.