Przymulenie po dodaniu gazu |
Autor |
Wiadomość |
capri [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Gru, 2007 Przymulenie po dodaniu gazu
|
|
|
Mam problem natury technicznej chodzi o to , że mój GS jak gwałtownie dodam gazu to się lekko przydusi a później dopiero wchodzi na obroty. Co to może być? Mam iglicę na 3 szparce od góry i na czas jak się nie podniesie może być mało paliwa, a powietrze pobór powietrza wraz z odkręceniem manetki wzrasta... może o jeden rowek podnieść iglicę? |
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Gru, 2007
|
|
|
ja mam iglice na 1 od dolu bo mam tlumnik prawie przelot i silniczek super reaguje na gaz i swieczki maja odpowiedni kolor i wzrostu spalania nie zaobserwowalem pozdro |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sob 29 Gru, 2007
|
|
|
Podnies iglicę na 4 lub nawet 5 rowek. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
capri [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Gru, 2007
|
|
|
ok sprawdzę to |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2007
|
|
|
ja tak mam jak mam jeszcze nie do konca rozgrzany silnik... dlatego jak wyjezdzam gdy jest stosunkowo zimno na polu jade na takie male koleczko kolo mnie na rozgrzewke... i wtedy jak mocno dodam gazu to go troszke przymula... ale jak sie rozgrzeje to ładnie idzie... masz tak caly czas nawet na cieplym silniku? sprawdziles to co Brzezniew napisał czy za zimno ?:) |
|
|
|
|
wojus [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2007
|
|
|
tez mam ten proglem u siebie a iglice mam u samej gory. próbowałem zmieniac na inne rowki no ale to nie pomagalo. wydaje mi sie ze to wina gaznikow... poprostu zrobily juz swoje i nadaja sie tylko do wymiany. slyszalem tez od pewnego mechanika zeby zalozyc rajstope na filtr powietrza podobno pomaga coprawda jeszcze tego nie probowalem ale jak to zrobie to dam znac jaki byl efekt. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2007
|
|
|
Nie wiem co za mechanik ci to doradził ale omijaj lepiej go z daleka.
Jeśli zmiana wysokości iglicy nie pomogła to byc moze konieczny jest pełny serwis gaźnikow , mycie , ustawienie poziomu paliwa w komorach pływakowych , regulacja składu mieszanki i na koniec synchronizacja. Porównaj wielkość dysz w swoich gaźnikach i w serwisówce. Sprawdź czy membrany nie maja dziur , sprężynki są całe , nie pogięte itp. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
capri [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2007
|
|
|
no i podniosłem na ostatni rowek. Mam przed sobą film pracy silnika BREŻNIEWA wkręca się jak cholera, mój przy tym to ku...wa motorynka. Hmm... ustawiłem poziom zamykania pływaków 14,6mm od krawędzi gaźnika, dysza 120, dziur nie mam w membranach. Tak chodzi niby ok, ale jak zapnę jedynkę do 4-5 tys. obrotów ładnie się wkręca, potem tak się przymuli od 5-6ty i dalej kręci max do 9tys. na luzie wkręca mi się max na 11,5tys. a Breżniewa widziałem że grubo ponad 12 tys się wkręcał. a może to zapłon, że nie chce wejść na więcej obrotów. czy Wy przy swoich Sandaczach macie przyspieszony zapłon o 5 stopni? |
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2007
|
|
|
ja tez mialem taki mol wlasnie w tej okolicy i zrobilem tak :
wyregulowalem sklad mieszanki srubami
ustawilem ja 2 od dolu rowek iglice
wymienilem oringi w gazniku to duzo daje
i najwazniejsze krucce ssace kazdy chyba wie jakie one sa w GS-ach |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2007
|
|
|
capri napisał/a: | no i podniosłem na ostatni rowek. Mam przed sobą film pracy silnika BREŻNIEWA wkręca się jak cholera, mój przy tym to ku...wa motorynka. Hmm... ustawiłem poziom zamykania pływaków 14,6mm od krawędzi gaźnika, dysza 120, dziur nie mam w membranach. Tak chodzi niby ok, ale jak zapnę jedynkę do 4-5 tys. obrotów ładnie się wkręca, potem tak się przymuli od 5-6ty i dalej kręci max do 9tys. na luzie wkręca mi się max na 11,5tys. a Breżniewa widziałem że grubo ponad 12 tys się wkręcał. a może to zapłon, że nie chce wejść na więcej obrotów. czy Wy przy swoich Sandaczach macie przyspieszony zapłon o 5 stopni? |
W takim razie sprawdź czy silnik nie był blokowany. Moze króćce ssące maja zwężki lub sa dodatkowe otwory w przepustnicach. Zobacz temat w mechanice o oblokowaniu i artykuł drosslung.
Rozrząd prawidłowo ustawiłeś na znaki? Moze którys z wałkow jest przestawiony o zab na kole.
Ja z zapłonem nie kombinowałem. Na razie wymieniłem dysze głowne na 125 ale nie wiem nic na temat osiagow, dopiero na wiosnę to przetestuje. Mam tez 127,5.
W chwili krecenia filmu dysze były 122. Iglica na 4 rowku od góry. moto świerzo po regulacji gaźnikow i dłuzszej jeździe. Filtr Hiflo.
Sprawdź tez czy sa małe oringi w gaznikach pod pokrywkami przepustnic. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
capri [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2007
|
|
|
oringi są, dodatkowych dziurek nie ma, a zwężki były zdławione, ale chyba poprzedni właściciel to wyciął. Nie wymieniłem filtra powietrza. Jak dostanę jutro w Poznaniu to kupię i sprawdzę i dam znac z rezultatów |
|
|
|
|
capri [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Sty, 2008
|
|
|
Breżniew a mogę kupić dysze 122,5 i 130. Co myślisz? kupić obie i sprawdzić jak pracuje na jednych i na drugich, czy te 130 będą za duże? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sro 02 Sty, 2008
|
|
|
Tłumik masz oryginalny w 100% czy wiercony ? Jaki masz filtr powietrza?
Na pewno 122,5 nie zaszkodzą. 130 to przy seryjnym wydechu i filtrze za duzo. Chyba ze planujesz przelotowke.
Trudno cos konkretnie doradzic . Tu tylko sprawdzi sie indywidualne eksperymentowanie. Dysze w larssonie to koszt 15pln za sztuke wiec mozna sie pobawić. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
capri [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Sty, 2008
|
|
|
tłumik chyba oryginalny... nie widać, żeby był gdzieś wiercony... filtr powietrza championa zwykły. no to jednak nie będę kupował tych 130. kupię 127 i ewentualnie przewiercę( jak się dowiem jak to zrobić ) dzięki za info o larssonie, bo kupiłbym w serwisie za 26 zł |
|
|
|
|
Sc0uT [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 04 Sty, 2008
|
|
|
Swoja droga w jakiej pozycji najlepiej ustawic iglice, zeby najlepiej sie moto wkrecalo ? na sam doł czy gore ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|