WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przymulenie po dodaniu gazu
Autor Wiadomość
capri
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   Przymulenie po dodaniu gazu

Mam problem natury technicznej :) chodzi o to , że mój GS jak gwałtownie dodam gazu to się lekko przydusi a później dopiero wchodzi na obroty. Co to może być? Mam iglicę na 3 szparce od góry i na czas jak się nie podniesie może być mało paliwa, a powietrze pobór powietrza wraz z odkręceniem manetki wzrasta... może o jeden rowek podnieść iglicę?
 
 
jakubgs
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   

ja mam iglice na 1 od dolu bo mam tlumnik prawie przelot i silniczek super reaguje na gaz i swieczki maja odpowiedni kolor i wzrostu spalania nie zaobserwowalem pozdro
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   

Podnies iglicę na 4 lub nawet 5 rowek.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
capri
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   

ok sprawdzę to
 
 
Grzechu16 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 12
Posty: 2051
Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

ja tak mam jak mam jeszcze nie do konca rozgrzany silnik... dlatego jak wyjezdzam gdy jest stosunkowo zimno na polu jade na takie male koleczko kolo mnie na rozgrzewke... i wtedy jak mocno dodam gazu to go troszke przymula... ale jak sie rozgrzeje to ładnie idzie... masz tak caly czas nawet na cieplym silniku? sprawdziles to co Brzezniew napisał czy za zimno ?:)
 
 
 
wojus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

tez mam ten proglem u siebie a iglice mam u samej gory. próbowałem zmieniac na inne rowki no ale to nie pomagalo. wydaje mi sie ze to wina gaznikow... poprostu zrobily juz swoje i nadaja sie tylko do wymiany. slyszalem tez od pewnego mechanika zeby zalozyc rajstope na filtr powietrza podobno pomaga coprawda jeszcze tego nie probowalem ale jak to zrobie to dam znac jaki byl efekt.
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

Nie wiem co za mechanik ci to doradził ale omijaj lepiej go z daleka.
Jeśli zmiana wysokości iglicy nie pomogła to byc moze konieczny jest pełny serwis gaźnikow , mycie , ustawienie poziomu paliwa w komorach pływakowych , regulacja składu mieszanki i na koniec synchronizacja. Porównaj wielkość dysz w swoich gaźnikach i w serwisówce. Sprawdź czy membrany nie maja dziur , sprężynki są całe , nie pogięte itp.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
capri
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

no i podniosłem na ostatni rowek. Mam przed sobą film pracy silnika BREŻNIEWA wkręca się jak cholera, mój przy tym to ku...wa motorynka. Hmm... ustawiłem poziom zamykania pływaków 14,6mm od krawędzi gaźnika, dysza 120, dziur nie mam w membranach. Tak chodzi niby ok, ale jak zapnę jedynkę do 4-5 tys. obrotów ładnie się wkręca, potem tak się przymuli od 5-6ty i dalej kręci max do 9tys. na luzie wkręca mi się max na 11,5tys. a Breżniewa widziałem że grubo ponad 12 tys się wkręcał. a może to zapłon, że nie chce wejść na więcej obrotów. czy Wy przy swoich Sandaczach macie przyspieszony zapłon o 5 stopni?
 
 
jakubgs
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

ja tez mialem taki mol wlasnie w tej okolicy i zrobilem tak :
wyregulowalem sklad mieszanki srubami
ustawilem ja 2 od dolu rowek iglice
wymienilem oringi w gazniku to duzo daje
i najwazniejsze krucce ssace kazdy chyba wie jakie one sa w GS-ach
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

capri napisał/a:
no i podniosłem na ostatni rowek. Mam przed sobą film pracy silnika BREŻNIEWA wkręca się jak cholera, mój przy tym to ku...wa motorynka. Hmm... ustawiłem poziom zamykania pływaków 14,6mm od krawędzi gaźnika, dysza 120, dziur nie mam w membranach. Tak chodzi niby ok, ale jak zapnę jedynkę do 4-5 tys. obrotów ładnie się wkręca, potem tak się przymuli od 5-6ty i dalej kręci max do 9tys. na luzie wkręca mi się max na 11,5tys. a Breżniewa widziałem że grubo ponad 12 tys się wkręcał. a może to zapłon, że nie chce wejść na więcej obrotów. czy Wy przy swoich Sandaczach macie przyspieszony zapłon o 5 stopni?


W takim razie sprawdź czy silnik nie był blokowany. Moze króćce ssące maja zwężki lub sa dodatkowe otwory w przepustnicach. Zobacz temat w mechanice o oblokowaniu i artykuł drosslung.
Rozrząd prawidłowo ustawiłeś na znaki? Moze którys z wałkow jest przestawiony o zab na kole.
Ja z zapłonem nie kombinowałem. Na razie wymieniłem dysze głowne na 125 ale nie wiem nic na temat osiagow, dopiero na wiosnę to przetestuje. Mam tez 127,5.
W chwili krecenia filmu dysze były 122. Iglica na 4 rowku od góry. moto świerzo po regulacji gaźnikow i dłuzszej jeździe. Filtr Hiflo.
Sprawdź tez czy sa małe oringi w gaznikach pod pokrywkami przepustnic.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
capri
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

oringi są, dodatkowych dziurek nie ma, a zwężki były zdławione, ale chyba poprzedni właściciel to wyciął. Nie wymieniłem filtra powietrza. Jak dostanę jutro w Poznaniu to kupię i sprawdzę i dam znac z rezultatów
 
 
capri
[Usunięty]

Wysłany: Sro 02 Sty, 2008   

Breżniew a mogę kupić dysze 122,5 i 130. Co myślisz? kupić obie i sprawdzić jak pracuje na jednych i na drugich, czy te 130 będą za duże?
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Sro 02 Sty, 2008   

Tłumik masz oryginalny w 100% czy wiercony ? Jaki masz filtr powietrza?
Na pewno 122,5 nie zaszkodzą. 130 to przy seryjnym wydechu i filtrze za duzo. Chyba ze planujesz przelotowke.
Trudno cos konkretnie doradzic . Tu tylko sprawdzi sie indywidualne eksperymentowanie. Dysze w larssonie to koszt 15pln za sztuke wiec mozna sie pobawić.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
capri
[Usunięty]

Wysłany: Sro 02 Sty, 2008   

tłumik chyba oryginalny... nie widać, żeby był gdzieś wiercony... filtr powietrza championa zwykły. no to jednak nie będę kupował tych 130. kupię 127 i ewentualnie przewiercę( jak się dowiem jak to zrobić :) ) dzięki za info o larssonie, bo kupiłbym w serwisie za 26 zł :)
 
 
Sc0uT
[Usunięty]

Wysłany: Pią 04 Sty, 2008   

Swoja droga w jakiej pozycji najlepiej ustawic iglice, zeby najlepiej sie moto wkrecalo ? na sam doł czy gore ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.