WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
czkawka miedzy 3 a 5 tys obrota pomocy dalej aktulane!
Autor Wiadomość
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   czkawka między 3 a 5 tyś obrota pomocy dalej aktulane!

Koledzy, dziś rano pobrykałem do roboty na moto - zrobiłem 20 km. Wsio ok. Około godz. 16:30 ruszam z garażu z roboty i co <wow> co się dzieje moto jakby nie miało powera przy rozpędzaniu się. Dochodzi do jakiś 5 tysięcy i jest w miaje... Ogólnie szarpie moto jakby mu wachy brakowało. Przypomnę, że to nagle zaćżęło się tak dziać. W takim stanie przejechałem dziś ok. 130 km. Kranik rozbierałem przed czerwcówką podczas której przejechałem ok. 1300 km. Sprawa o tyle pilna, że auto mam rozebrane w garażu i moto to mój jedyny środek lokomocji. Swiece podociskane, próbowałem jeździć na każdym ustawieniu kranika - również na pri. Co to może być? Pilnie potrzeba pomoc.
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
Ostatnio zmieniony przez Skuter Pią 03 Lip, 2009, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

To ty pytałes raz o to że przy wiekszych predkościach ci muli, dusi silnik? Jak tego problemu wtedy nie rozwiazałes to pewnie to samo tylko teraz paliwa w baku masz mało i sie objawia to przy mniejszych predkościach. Ale to tylko takie zgadywanie :|
 
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

dodam, że na biegu jałowym moto wkęca się poprawnie na obroty.


tak, rozebrałem wtedy kranik - nie było widocznych brudów itp. złożyłem podklejajac membrane i tak przejechałem 1300 km bez zajakniecia przy jakiejkolwiek predkosci. Paliwo - zatankowałem full - czka dalej.
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

Pierwszy raz używałes motocykla odkad tak padał deszcz przez tydzien i czy odrazu coś sie działo?
 
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

Odkąd padało to tak. Od tygodnia nie jeździłem. Moto stoi na dworzu ale pod pokrowcem oxforda. Moto rano odpaliło na dotyk - po 2 tygodniach i pierwsze 20 km zrobiłem bez problemu - potem postój c ałodniowy w garażu w pracy i się zaczęło...
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

Spróbuj wlać troche denaturatu do baku, moze masz wode w gaźniku. A pierwsze to wypuść paliwo z komór gaźnikowych.
Ostatnio zmieniony przez jacek Wto 30 Cze, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

hmmmm??? A jak miałaby się tam dostać? :szok:

[ Dodano: Wto 30 Cze, 2009 ]
jak wypóścić wodę z gaźników? :padam:
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
qazzz 


Wiek: 39
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 32
Skąd: GTC
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009   

skuter_66 napisał/a:
hmmmm??? A jak miałaby się tam dostać?


na pewno na forum znalazł byś odpowiedz...ale po prostu odkręć te boczne śrubki przy komorze pływakowej i ją opróżnisz,oczywiście sprawdź kranik w pozycji res lub on.

carburetor1.JPG
Plik ściągnięto 96 raz(y) 216,35 KB

Ostatnio zmieniony przez qazzz Sro 01 Lip, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mb2404
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Lip, 2009   

skuter_66 napisał/a:
hmmmm??? A jak miałaby się tam dostać? :szok:

[ Dodano: Wto 30 Cze, 2009 ]
jak wypóścić wodę z gaźników? :padam:


Podepnij lub podstaw coś pod miejsca zaznaczone na zielono i wykręś kilka obrotów śrubki zaznaczone na kolor czerwony.
Następnie proponuje odkręcić kranik na pri- paliwo powinno płynąć nie przerwanie przez miejsca zaznaczone na zielono (w celu sprawdzenia drożności układu do gaźnika)

gaz otw.JPG
Plik ściągnięto 88 raz(y) 28,28 KB

 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009   

Czerwono zielono... rozumiem to są jakieś oznaczenia na moto?

Kolejne objawy, które dziś - jadąc do pracy zaobserwowałem. Podjeżdżam pod światła. Bieg jałowy. 4-5 sekund gaśnie... Jak czuje ze chce paść to podnoszę obroty manetą... opadają do normalnej prędkości po czym znów.... 4 sekundy i zdycha...

[ Dodano: Sro 01 Lip, 2009 ]
O. Dopiero mi się obrazki otworzyły :) Sorka

[ Dodano: Sro 01 Lip, 2009 ]
Dzięki za newsy - dziś dokonam tej mało skomplikowanej operacji.
P.s- te śróbki są na jakieś śrubokręt? Klucz?
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
mb2404
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Lip, 2009   

Te śrubki są na śrubokręt gwiazdkę.
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009   

A ze sie tak na przyszlośc zapytam - co o tym sądzicie ?
http://moto.allegro.pl/it..._gr_gs_gsx.html
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Lip, 2009   

Sądzimy, że to nie PASUJE do GS500 i gdybyś tylko uważnie przeczytał aukcję to byś zobaczył, że w wypisie nie ma GS500E ani F :znudzony:
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009   

mb2404 napisał/a:
Te śrubki są na śrubokręt gwiazdkę.


dzięki
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Endrju
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Lip, 2009   

Ja miałem podobne objawy po złamaniu iglicy.... Na wolnych sie wkręcał ładnie, a w czasie jazdy przy niższych obrotach przerywał, szarpał a na postoju czasami przygasał. Sprawdź kolor świec, to może wyjaśnić sprawę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.