czkawka miedzy 3 a 5 tys obrota pomocy dalej aktulane! |
Autor |
Wiadomość |
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009 czkawka między 3 a 5 tyś obrota pomocy dalej aktulane!
|
|
|
Koledzy, dziś rano pobrykałem do roboty na moto - zrobiłem 20 km. Wsio ok. Około godz. 16:30 ruszam z garażu z roboty i co co się dzieje moto jakby nie miało powera przy rozpędzaniu się. Dochodzi do jakiś 5 tysięcy i jest w miaje... Ogólnie szarpie moto jakby mu wachy brakowało. Przypomnę, że to nagle zaćżęło się tak dziać. W takim stanie przejechałem dziś ok. 130 km. Kranik rozbierałem przed czerwcówką podczas której przejechałem ok. 1300 km. Sprawa o tyle pilna, że auto mam rozebrane w garażu i moto to mój jedyny środek lokomocji. Swiece podociskane, próbowałem jeździć na każdym ustawieniu kranika - również na pri. Co to może być? Pilnie potrzeba pomoc. |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
Ostatnio zmieniony przez Skuter Pią 03 Lip, 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009
|
|
|
To ty pytałes raz o to że przy wiekszych predkościach ci muli, dusi silnik? Jak tego problemu wtedy nie rozwiazałes to pewnie to samo tylko teraz paliwa w baku masz mało i sie objawia to przy mniejszych predkościach. Ale to tylko takie zgadywanie |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009
|
|
|
dodam, że na biegu jałowym moto wkęca się poprawnie na obroty.
tak, rozebrałem wtedy kranik - nie było widocznych brudów itp. złożyłem podklejajac membrane i tak przejechałem 1300 km bez zajakniecia przy jakiejkolwiek predkosci. Paliwo - zatankowałem full - czka dalej. |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009
|
|
|
Pierwszy raz używałes motocykla odkad tak padał deszcz przez tydzien i czy odrazu coś sie działo? |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009
|
|
|
Odkąd padało to tak. Od tygodnia nie jeździłem. Moto stoi na dworzu ale pod pokrowcem oxforda. Moto rano odpaliło na dotyk - po 2 tygodniach i pierwsze 20 km zrobiłem bez problemu - potem postój c ałodniowy w garażu w pracy i się zaczęło... |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009
|
|
|
Spróbuj wlać troche denaturatu do baku, moze masz wode w gaźniku. A pierwsze to wypuść paliwo z komór gaźnikowych. |
Ostatnio zmieniony przez jacek Wto 30 Cze, 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009
|
|
|
hmmmm??? A jak miałaby się tam dostać?
[ Dodano: Wto 30 Cze, 2009 ]
jak wypóścić wodę z gaźników? |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
qazzz
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 32 Skąd: GTC
|
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009
|
|
|
skuter_66 napisał/a: | hmmmm??? A jak miałaby się tam dostać? |
na pewno na forum znalazł byś odpowiedz...ale po prostu odkręć te boczne śrubki przy komorze pływakowej i ją opróżnisz,oczywiście sprawdź kranik w pozycji res lub on.
carburetor1.JPG
|
|
Plik ściągnięto 96 raz(y) 216,35 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez qazzz Sro 01 Lip, 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mb2404 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009
|
|
|
skuter_66 napisał/a: | hmmmm??? A jak miałaby się tam dostać?
[ Dodano: Wto 30 Cze, 2009 ]
jak wypóścić wodę z gaźników? |
Podepnij lub podstaw coś pod miejsca zaznaczone na zielono i wykręś kilka obrotów śrubki zaznaczone na kolor czerwony.
Następnie proponuje odkręcić kranik na pri- paliwo powinno płynąć nie przerwanie przez miejsca zaznaczone na zielono (w celu sprawdzenia drożności układu do gaźnika)
gaz otw.JPG
|
|
Plik ściągnięto 88 raz(y) 28,28 KB |
|
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009
|
|
|
Czerwono zielono... rozumiem to są jakieś oznaczenia na moto?
Kolejne objawy, które dziś - jadąc do pracy zaobserwowałem. Podjeżdżam pod światła. Bieg jałowy. 4-5 sekund gaśnie... Jak czuje ze chce paść to podnoszę obroty manetą... opadają do normalnej prędkości po czym znów.... 4 sekundy i zdycha...
[ Dodano: Sro 01 Lip, 2009 ]
O. Dopiero mi się obrazki otworzyły Sorka
[ Dodano: Sro 01 Lip, 2009 ]
Dzięki za newsy - dziś dokonam tej mało skomplikowanej operacji.
P.s- te śróbki są na jakieś śrubokręt? Klucz? |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
mb2404 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009
|
|
|
Te śrubki są na śrubokręt gwiazdkę. |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009
|
|
|
A ze sie tak na przyszlośc zapytam - co o tym sądzicie ?
http://moto.allegro.pl/it..._gr_gs_gsx.html |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Spajdi [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009
|
|
|
Sądzimy, że to nie PASUJE do GS500 i gdybyś tylko uważnie przeczytał aukcję to byś zobaczył, że w wypisie nie ma GS500E ani F |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009
|
|
|
mb2404 napisał/a: | Te śrubki są na śrubokręt gwiazdkę. |
dzięki |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Endrju [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 01 Lip, 2009
|
|
|
Ja miałem podobne objawy po złamaniu iglicy.... Na wolnych sie wkręcał ładnie, a w czasie jazdy przy niższych obrotach przerywał, szarpał a na postoju czasami przygasał. Sprawdź kolor świec, to może wyjaśnić sprawę. |
|
|
|
|
|