Nowy akumulator , brak pradu , nie swieca sie kontrolki |
Autor |
Wiadomość |
musicplayer [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010 Nowy akumulator , brak prądu , nie swiecą sie kontrolki
|
|
|
Witam!
Dzisiaj kupilem nowy akumulator Yuasa zalałem elektrolitem poczekałem 1 godz i zamontowałem ladnie w obudowie.Prad był, kontrolki sie paliły to mowie zobacze czy odpali ssanie itp i przycisklem guzik od startera i przytrzymałem chwilke nie chcial zapalic to puscilem guzik i nagle pyk i nie ma pradu sprawdzałem bezpiecznik dobry przelecialem kable wszystko łaczy wiecie czym to moze byc spowodowane? Prosze o fachowe rady. ż gory dziekuje
DSC00341.JPG
|
|
Plik ściągnięto 82 raz(y) 394,81 KB |
|
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010
|
|
|
bezpiecznik wymień, sprawdź czy nie zaśniedziały styki na przekaźniku (tam gdzie jest bezpiecznik, sprawdź kostkę od stacyjki bo mogła też zaśniedzieć... |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
sawik [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010
|
|
|
sprawdz podłączenie aku jeszcze raz -- jak jest dobre -- sprawdz jakąś żarówką dużej mocy czy aku ma prąd -- jak nie ma -- oddaj na gwarancii -- nie wytrzymała cela |
|
|
|
|
musicplayer [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010
|
|
|
a moze to byc wina tego przekaznika?? albo regulatora?? |
|
|
|
|
Chemical
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lut 2008 Pochwał: 2 Posty: 181 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010
|
|
|
typowy objaw bezpiecznika , kable musiały dostać przez zime wilgoci przez co zwiększyły swoją rezystancją w konsekwencji tego obciążenie było większe , popłynął większy prąd i bezpiecznik sie shajcował . Sprawdź go miernikiem . Jeżeli nie masz miernika ciągłości obw. to zmierz rezystancje bezpiecznika. Przy zwarciu( bezpiecznik ok) rezystancja powinna być bliska zeru. Możliwe, również że kostka od stacyjki również się zawilgociła. Ja w swojej karierze nie spotkałem się jak dotąd z tym żeby od razu padła celka, ponieważ parametry zwarciowe akumulatora są wiele większe niż 10 A . Ale nie przecze że akurat Ty nie jesteś szczęśliwcem
Ps. czasami bezpiecznik może wyglądać na dobry a będzie do du.. |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010
|
|
|
dlatego pierwsze co napisałem to wymiana bezpiecznika o ile to nie bezpiecznik to najczęściej takie awarie spowodowane są kostką stacyjki |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
yogi136 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010
|
|
|
A ja tylko doda, że jak to jest cela, w co szczerzę wątpię to gwarancji Ci nie uznają...
Cele można uszkodzić tylko mechanicznie.
Tak na prawdę aku jest dość trudno zajechać, chodź nie powiem mi się to udało (a raczej znajomemu, który miał mój aku w Swoim moto) Ale było to spowodowane zbyt wysokim napięciem ładowania i brakiem odpowietrzenia (zmiażdżony wężyk)
Aku przestał trzymać (cele całe) gwarancje uznali, ale jak to powiedzieli, mogli to uznać jako naturalne zużycie się płytek i gwarancji nie uznać.
pzdr. |
|
|
|
|
musicplayer [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010
|
|
|
to tak sprawdziłem akumulator z mocna zarówka na krótko swieci na maksa czyli aku dobry. spradziłem kostki w przedniej lampie faktycznie były zasniedziale wyczyscilem ładnie piny papierkiem scierny , ale nadal nie ma pradu |
|
|
|
|
yogi136 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010
|
|
|
Profilaktycznie weź wymień ten bezpiecznik, jak masz miernik to zbacza czy prąd jest przed stacyjką, w którym momencie się gubi.
pzdr |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010
|
|
|
tak jak mówiłem, sprawdź styki na przekaźniku (tam gdzie jest bezpiecznik) i sam bezpiecznik (to ze wyglada dobrze nie znaczy że jest dobry)... GSX-Fa też koleś nie mógł kiedyś odpalić, czyścił wszystkie styki na kostkach i nic, jak przyjechałem (zawsze dzwonią po mnie jak im się pomysły skończą ) to się okazało że czyścił kostki wd40 czy czymś w tym stylu, w każdym bądź razie środek ten ładnie odizolował styki od siebie wystarczyło przepłukać kostki w ekstrakcyjnej i przedmuchać kompresorem i wszystko biegało jak należy i takich śmiesznych i banalnie prostych przypadków jest najwięcej ZX9R nie kręcił rozrusznikiem bo jedna końcówka przy czujniku sprzęgła się utleniła, CBR600 F4i nie miała świateł przez zimny lut w przełączniku startera (przy naciskaniu "START" czujnik rozłącza światła do zapłonu dla osiągnięcia max prądu na rozruszniku) itd itp... więc poprostu trzeba wszystko starannie i dokłądnie sprawdzić
[ Dodano: Nie 28 Lut, 2010 ]
sprawdz jeszcze przewód masowy, od aku idzie gruby na silnik a cieńszy na wszystkie układy... |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
morus12
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010
|
|
|
Też to przerabiałem tydzień temu. Nie wiem jak w GSie ale u mnie oprócz puszki z bezpiecznikami jest bezpiecznik główny 30A obok akumulatora i strzelił. Wymiana i jest ok. |
|
|
|
|
musicplayer [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010
|
|
|
Panowie doszedłem przekaznik sie rozwalił. pozyczyłem od kolegi i jest prad;d |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|