WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z osiagnieciem duzej predkosci
Autor Wiadomość
Snajper
[Usunięty]

Wysłany: Sro 23 Kwi, 2008   Problem z osiągnięciem dużej prędkości

W dzień zlotu częstochowskiego wykryłem, lub stworzyła się, nowa usterka w GSie.
Jadąc 140km/h GS zaczął mulić jakby paliwa nie miał i nie pojedzie ani kilometra więcej, za to hamuje silnikiem. Za pierwszym razem myślałem, że to kropelka wody się dostała i robi bałagan, jednak na 3 podjęte próby wszystkie 3 zakończyły się tak samo, a więc odpuściłem sobie, bo źle takie impulsywne nieprzewidziane hamowanie mogłoby się skończyć. 135km/h mogę utrzymywać stale i bezproblemowo. Silnik ładnie chodzi w całym możliwym zakresie obrotów, czyli do 10 tys, stąd też uważam, że to nie wina gaźników. (Mylę się?). Podczas jazdy z tą prędkością (135,140km/h) silnik pracuje na 7,5 tys obrotów. Co może być przyczyną takiego zachowania? GS'a nie rozbierałem, nie kombinowałem z rozrządem ani nic z tych rzeczy.
 
 
Yarccom 



Wiek: 44
Dołączył: 24 Wrz 2007
Pochwał: 5
Posty: 1934
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro 23 Kwi, 2008   

moze on zdławiony ?
ja na 6 mam dokładnie połowe obrotów co predkości 140 /7 tys 130/6,5 tyś dzisija jechałem 160km/h iu miał 8 i jeszcze pewnie poszedłby dalej
_________________
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
 
 
Snajper
[Usunięty]

Wysłany: Sro 23 Kwi, 2008   

Nie, nie jest zdławiony. jechałem nim max coś pod 180 km/h a w dwie osoby to maksymalnie rozwijał 160km/h. Teraz mu coś odwaliło. Dodam jeszcze że podkręcałem obroty z 900 do 1200 na rozgrzanym silniku lecz nie kombinowałem nic ze składem mieszanki.
 
 
Yarccom 



Wiek: 44
Dołączył: 24 Wrz 2007
Pochwał: 5
Posty: 1934
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro 23 Kwi, 2008   

tyle własnie powinien mieć
_________________
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Sro 23 Kwi, 2008   

Sprawdź drożność dolotu powietrza , czy czegoś nie wciągnęło do filtra , jego czystość itp. Potem odkręć pokrywki przepustnic i sprawdź membrany czy nie sa dziurawe lub przerwane. Sprawdź ustawienie iglic , może któraś sie wypięła z zapinki. obejrzyj wszystkie wężyki czy nie sa załamane lub przyciśnięte. spuść paliwo z komór pływakowych. może jest tam woda?
Pod zbiornikiem masz drugi kranik. sprawdź czy jest całkowicie otwarty - wycięcie na wkrętak ma byc pionowo. Poziomo - zamknięty przepływ paliwa.
Jak wszystko jest ok i dalej to samo to zmierz kompresję i podaj wyniki.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2009   Utrata mocy przy 130 km/h układ paliwowy?

Witajcie, mam problem z moją Gsą. W zeszłym roku podczas mojej podróży (4500 km) po europie zauważyłem ze moje moto potrafi stracić moc przy 130-140 km/h. Czym to moze być spowodowane. Objawia się to tak jakby zabrakło mu paliwa... zupełnie tak samo jak przy przełącznaniu na rezerwę - zbiornik niemal pełen. Wczoraj jak robiłem trase (ok 130km) 3 razy przestał ciągnąć. Zawsze dzieje sie to przy wysokich prędkosciach. Nigdy przy 80-90 tylko przy 130-140. Jade 100 jest ok. jade 140 - 2 minuty i masz... odpuszczam gaz zwalniema do 90 i znow moze przyspieszyc do 140. Teraz ma to nie wielkie skutki. W zeszłym roku potrafił całkowicie zgasnac i pod wpływem długiego kręcenia rozrusznikiem odpalał o pozwalał na dalszą jazdę. W zime moto było lakierowane - zbiornik był wyciągany - od środka czyściutki - filterki wewnątrz zbiornika czyste. Aha i nie wiem czy to ma znaczenie ale czasem przy odkęcaniu manety na postoju potrafi strzelić z rury - w trakcie jazdy raczej nie... Ktoś może mi w tym temacie pomóc?
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
-evil-
[Usunięty]

Wysłany: Wto 14 Kwi, 2009   

gaźniki i filtr powietrza
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Wto 14 Kwi, 2009   

Brakuje mu paliwa.
Sprawdź w pierwszej kolejności membramę w kraniku i poziom paliwa w gaźnikach.
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2009   

Sprawdź czy silnik nie był blokowany na 34KM. W forumowym FTP masz plik jak odblokować GS-a .Sprawdź czy u ciebie jest tak samo jak opisano w pliku.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2009   

Breżniew napisał/a:
Sprawdź czy silnik nie był blokowany na 34KM. W forumowym FTP masz plik jak odblokować GS-a .Sprawdź czy u ciebie jest tak samo jak opisano w pliku.



Zanim przeczytam... gdyby byl blokowany to rozwijalby predkosci rzedu 150 - 155 km/h.


Filtr powietrza został wymieniony. Jesli chodzi o brak paliwa ze względu na to, że go nie nalałem to to odpada ;)

Kranika jeszcze nigdy nie rozbierałem - ciężka sprawa? Ostatanio demontowałem zdiornik ale rozbebeszać kranika nie potrzebowałem...
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

Czy licznikowe 150 to VMAX?
Jakie masz oznaczenie na ramie? GM51B?
_________________
www.gs500.pl
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

W dowodzie rejestracyjnym jest GM51AB - na ramie - sprawdze popołudniu. Tak mi sie wydaje ze jak jade sam to max 150 - 160 km/h oczywiscie na liczniku.
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

No to była to wersja zdławiona oryginalnie.
Stefana GS też jest "B" i nie osiąga katalogowej V max
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

A jaki jest max katalogowy? Jak sprawdzić czy jest zablokowany? (moto jezdzilo jakis czas na nauce jazdy). Ciezko jes odblokowac? To moze powodowac ze moto gaśnie przy 150 km/h? Bo to ze moze odcinac to ok ale zeby calkiem tracil moc i gasł albo tracil moc ale przed zatrzymaniem podwolił się spowrotem wkręcic?
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

Cytat:
A jaki jest max katalogowy?

Ok 175 km/h na dłuuuuugiej prostej z wiatrem w plecy :rotfl:
skuter_66 napisał/a:
Jak sprawdzić czy jest zablokowany?

Poczytać forum ;)
skuter_66 napisał/a:
To moze powodowac ze moto gaśnie przy 150 km/h?

Nie - to jest coś nie tak z gaźnikami / prądem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.