W dzień zlotu częstochowskiego wykryłem, lub stworzyła się, nowa usterka w GSie.
Jadąc 140km/h GS zaczął mulić jakby paliwa nie miał i nie pojedzie ani kilometra więcej, za to hamuje silnikiem. Za pierwszym razem myślałem, że to kropelka wody się dostała i robi bałagan, jednak na 3 podjęte próby wszystkie 3 zakończyły się tak samo, a więc odpuściłem sobie, bo źle takie impulsywne nieprzewidziane hamowanie mogłoby się skończyć. 135km/h mogę utrzymywać stale i bezproblemowo. Silnik ładnie chodzi w całym możliwym zakresie obrotów, czyli do 10 tys, stąd też uważam, że to nie wina gaźników. (Mylę się?). Podczas jazdy z tą prędkością (135,140km/h) silnik pracuje na 7,5 tys obrotów. Co może być przyczyną takiego zachowania? GS'a nie rozbierałem, nie kombinowałem z rozrządem ani nic z tych rzeczy.
Odpowiedz do tematu
: Problem z osiągnięciem dużej prędkości
:
moze on zdławiony ?
ja na 6 mam dokładnie połowe obrotów co predkości 140 /7 tys 130/6,5 tyś dzisija jechałem 160km/h iu miał 8 i jeszcze pewnie poszedłby dalej
ja na 6 mam dokładnie połowe obrotów co predkości 140 /7 tys 130/6,5 tyś dzisija jechałem 160km/h iu miał 8 i jeszcze pewnie poszedłby dalej
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
Nie, nie jest zdławiony. jechałem nim max coś pod 180 km/h a w dwie osoby to maksymalnie rozwijał 160km/h. Teraz mu coś odwaliło. Dodam jeszcze że podkręcałem obroty z 900 do 1200 na rozgrzanym silniku lecz nie kombinowałem nic ze składem mieszanki.
:
tyle własnie powinien mieć
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
Sprawdź drożność dolotu powietrza , czy czegoś nie wciągnęło do filtra , jego czystość itp. Potem odkręć pokrywki przepustnic i sprawdź membrany czy nie sa dziurawe lub przerwane. Sprawdź ustawienie iglic , może któraś sie wypięła z zapinki. obejrzyj wszystkie wężyki czy nie sa załamane lub przyciśnięte. spuść paliwo z komór pływakowych. może jest tam woda?
Pod zbiornikiem masz drugi kranik. sprawdź czy jest całkowicie otwarty - wycięcie na wkrętak ma byc pionowo. Poziomo - zamknięty przepływ paliwa.
Jak wszystko jest ok i dalej to samo to zmierz kompresję i podaj wyniki.
Pod zbiornikiem masz drugi kranik. sprawdź czy jest całkowicie otwarty - wycięcie na wkrętak ma byc pionowo. Poziomo - zamknięty przepływ paliwa.
Jak wszystko jest ok i dalej to samo to zmierz kompresję i podaj wyniki.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
: Utrata mocy przy 130 km/h układ paliwowy?
Witajcie, mam problem z moją Gsą. W zeszłym roku podczas mojej podróży (4500 km) po europie zauważyłem ze moje moto potrafi stracić moc przy 130-140 km/h. Czym to moze być spowodowane. Objawia się to tak jakby zabrakło mu paliwa... zupełnie tak samo jak przy przełącznaniu na rezerwę - zbiornik niemal pełen. Wczoraj jak robiłem trase (ok 130km) 3 razy przestał ciągnąć. Zawsze dzieje sie to przy wysokich prędkosciach. Nigdy przy 80-90 tylko przy 130-140. Jade 100 jest ok. jade 140 - 2 minuty i masz... odpuszczam gaz zwalniema do 90 i znow moze przyspieszyc do 140. Teraz ma to nie wielkie skutki. W zeszłym roku potrafił całkowicie zgasnac i pod wpływem długiego kręcenia rozrusznikiem odpalał o pozwalał na dalszą jazdę. W zime moto było lakierowane - zbiornik był wyciągany - od środka czyściutki - filterki wewnątrz zbiornika czyste. Aha i nie wiem czy to ma znaczenie ale czasem przy odkęcaniu manety na postoju potrafi strzelić z rury - w trakcie jazdy raczej nie... Ktoś może mi w tym temacie pomóc?
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
:
gaźniki i filtr powietrza
:
Brakuje mu paliwa.
Sprawdź w pierwszej kolejności membramę w kraniku i poziom paliwa w gaźnikach.
Sprawdź w pierwszej kolejności membramę w kraniku i poziom paliwa w gaźnikach.
:
Sprawdź czy silnik nie był blokowany na 34KM. W forumowym FTP masz plik jak odblokować GS-a .Sprawdź czy u ciebie jest tak samo jak opisano w pliku.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
Zanim przeczytam... gdyby byl blokowany to rozwijalby predkosci rzedu 150 - 155 km/h.
Filtr powietrza został wymieniony. Jesli chodzi o brak paliwa ze względu na to, że go nie nalałem to to odpada
Kranika jeszcze nigdy nie rozbierałem - ciężka sprawa? Ostatanio demontowałem zdiornik ale rozbebeszać kranika nie potrzebowałem...
Breżniew napisał/a: |
Sprawdź czy silnik nie był blokowany na 34KM. W forumowym FTP masz plik jak odblokować GS-a .Sprawdź czy u ciebie jest tak samo jak opisano w pliku. |
Zanim przeczytam... gdyby byl blokowany to rozwijalby predkosci rzedu 150 - 155 km/h.
Filtr powietrza został wymieniony. Jesli chodzi o brak paliwa ze względu na to, że go nie nalałem to to odpada
Kranika jeszcze nigdy nie rozbierałem - ciężka sprawa? Ostatanio demontowałem zdiornik ale rozbebeszać kranika nie potrzebowałem...
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
:
W dowodzie rejestracyjnym jest GM51AB - na ramie - sprawdze popołudniu. Tak mi sie wydaje ze jak jade sam to max 150 - 160 km/h oczywiscie na liczniku.
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
:
No to była to wersja zdławiona oryginalnie.
Stefana GS też jest "B" i nie osiąga katalogowej V max
Stefana GS też jest "B" i nie osiąga katalogowej V max
:
A jaki jest max katalogowy? Jak sprawdzić czy jest zablokowany? (moto jezdzilo jakis czas na nauce jazdy). Ciezko jes odblokowac? To moze powodowac ze moto gaśnie przy 150 km/h? Bo to ze moze odcinac to ok ale zeby calkiem tracil moc i gasł albo tracil moc ale przed zatrzymaniem podwolił się spowrotem wkręcic?
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
:
Ok 175 km/h na dłuuuuugiej prostej z wiatrem w plecy
Poczytać forum
Nie - to jest coś nie tak z gaźnikami / prądem
Odpowiedz do tematu
Cytat: |
A jaki jest max katalogowy? |
Ok 175 km/h na dłuuuuugiej prostej z wiatrem w plecy
skuter_66 napisał/a: |
Jak sprawdzić czy jest zablokowany? |
Poczytać forum
skuter_66 napisał/a: |
To moze powodowac ze moto gaśnie przy 150 km/h? |
Nie - to jest coś nie tak z gaźnikami / prądem