WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
brak balancera i 50 km wiecej
Autor Wiadomość
CZOKO 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2008
Pochwał: 1
Posty: 323
Skąd: wieś
Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   

Właśnie co do wibracji to przydałoby się inaczej wyważyć wał korbowy ale wtedy nie będzie już powrotu do serii. Rzędowa szóstka to nie będzie :wstyd: bez dwóch zdań. Musisz sam to ocenić bo co dla jednego jest ok dla drugiego jest nie do przyjęcia. Ja powiem tak, dupy ci nie urwie ale w pewnym zakresie są one nieprzyjemne i codzienna jazda będzie męcząca. Ale jak będziesz chciał wycisnąć ile się da jak najb polecam. A co do planowania głowicy to chyba b musiał rozejrzeć się za twardszymi sprężynami zaworowymi bo seria może nie nadążyć :zalamany:
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...der=asc&start=0 - mój GS
 
 
m_blochu12 

Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 108
Skąd: Warszaw
Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   

A jak z zywotnoscia silnika bo wyjeciu balansera. Lubie czuc silnik pod 4 literami. Przez dwa lata jedzilem 2 suwem krecacym 14 k obrotów. Wibrowal jak zageszczarka i to bylo spoko wiec wibracjami sie nie przejmuje.
 
 
CZOKO 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2008
Pochwał: 1
Posty: 323
Skąd: wieś
Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   

W tym temacie ci nie pomogę latem wyciągnięty i nie wiem ile km przejechał, na gs twins poszperaj może ktoś ci odpowie.
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...der=asc&start=0 - mój GS
 
 
m_blochu12 

Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 108
Skąd: Warszaw
Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   

To jezdziles w koncu bez balancera?
 
 
CZOKO 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2008
Pochwał: 1
Posty: 323
Skąd: wieś
Wysłany: Wto 19 Sty, 2016   

Czasem wydaje mi się, że tylko ja siebie rozumiem :wstyd: Przecież napisałem, że wałek wymontowałem ale nie w moim moto, tak jeździłem, tak wiem jaki jest efekt. W twoim przedostatnim poście pytałeś o "żywotność" i w tym temacie ci nie pomogę. Nie mam kontaktu z gościem (z reklamacją nie wrócił więc albo się zabił :/ albo moto jeszcze chodzi :D choć nie mam pojęcia ile km przejechał)
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...der=asc&start=0 - mój GS
 
 
m_blochu12 

Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 108
Skąd: Warszaw
Wysłany: Wto 19 Sty, 2016   

To tak trzeba wyważyc wal i te kanalt zaslepic, ale jak? I to wszystko? W zasadzie zywotnosc nie powinna spaść z powodu wibracji...
 
 
pawulon40 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 57
Dołączył: 01 Sty 2013
Pochwał: 3
Posty: 409
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 19 Sty, 2016   

Bez powodu japońscy inżynierowie nie włożyli balansera do silnika , jestem mechanikiem lotniczym i sądzę że nie warto go wyciągać , ale wolny kraj dla każdego coś dobrego ;) :) :moto: Powodzenia :)
_________________
pawulo40
 
 
CZOKO 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2008
Pochwał: 1
Posty: 323
Skąd: wieś
Wysłany: Wto 19 Sty, 2016   

Moje zdanie znacie i kończę dyskusję, bo jak czytam o tych inżynierach to mi się niedobrze robi. Wiemy, dlaczego oni je tam wrzucili ale autor jasno dał do zrozumienia, że nie buduje miejskiego kanapowego burgmana tylko wyżyłowanego twin-a i nie będą mu przeszkadzały wibracje i drżenie rodem z rasowego cafe racera.
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...der=asc&start=0 - mój GS

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
Piter 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2009
Pochwał: 3
Posty: 306
Skąd: Konstancin
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016   

Dzięki takim pomysłom i modyfikacjom mechanicy mają robotę :)
_________________
Gs 500 F ------> Bandit 600S
 
 
 
m_blochu12 

Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 108
Skąd: Warszaw
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016   

Nawet jak cos sie zepsuje to i tak do ciebie na naprawe nie oddam.
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016   

Generalnie wszystko się rozbija o to do czego moto ma ci służyć i czego od niego oczekujesz.

Podejrzewam negatywną zmianę w prowadzeniu w zakręcie (jeśli wibracje okażą się uciążliwe), ale z drugiej strony wiele zmian które w moto wprowadzasz mogą mieć taki skutek, a zgaduję że na tor się z nim nie wybierzesz...

Nie wiem czy w GS'ie wyjęcie balansera będzie miało jakiś wpływ na smarowanie i rozprowadzanie oleju - nigdy się nad tym nie zastanawiałem... Skoro silnik masz na stole spójrz na to, żeby nie było przykrej niespodzianki...
 
 
 
m_blochu12 

Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 108
Skąd: Warszaw
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016   

Co innego zrobilem ze prowadsenie bbędzie gorsze? Wlasnie maszyna miala miec sportowy charakter, tor chcialbym czesto odwiedzac...
 
 
Piter 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2009
Pochwał: 3
Posty: 306
Skąd: Konstancin
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016   

m_blochu12, a ja nie mówię żebyś do mnie oddawał , jedynie moim zdaniem taka rzeźba długo nie podziała.
_________________
Gs 500 F ------> Bandit 600S
 
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016   

niefabryczne rozmiary opon, zmieniony cały przód...

to wszystko było dograne do geometrii ramy itd.

Dlatego napisałem że mogą pogorszyć prowadzenie - nie jeździłem, nie mierzyłem itp więc na pewno się nie wypowiem :)
 
 
 
m_blochu12 

Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 108
Skąd: Warszaw
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016   

Popatrz na to co stworzył czoko...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.