brak balancera i 50 km wiecej |
Autor |
Wiadomość |
CZOKO
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 1 Posty: 323 Skąd: wieś
|
Wysłany: Pon 18 Sty, 2016
|
|
|
Właśnie co do wibracji to przydałoby się inaczej wyważyć wał korbowy ale wtedy nie będzie już powrotu do serii. Rzędowa szóstka to nie będzie bez dwóch zdań. Musisz sam to ocenić bo co dla jednego jest ok dla drugiego jest nie do przyjęcia. Ja powiem tak, dupy ci nie urwie ale w pewnym zakresie są one nieprzyjemne i codzienna jazda będzie męcząca. Ale jak będziesz chciał wycisnąć ile się da jak najb polecam. A co do planowania głowicy to chyba b musiał rozejrzeć się za twardszymi sprężynami zaworowymi bo seria może nie nadążyć |
_________________ http://forum.gs500.pl/vie...der=asc&start=0 - mój GS |
|
|
|
|
m_blochu12
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26 Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 108 Skąd: Warszaw
|
Wysłany: Pon 18 Sty, 2016
|
|
|
A jak z zywotnoscia silnika bo wyjeciu balansera. Lubie czuc silnik pod 4 literami. Przez dwa lata jedzilem 2 suwem krecacym 14 k obrotów. Wibrowal jak zageszczarka i to bylo spoko wiec wibracjami sie nie przejmuje. |
|
|
|
|
CZOKO
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 1 Posty: 323 Skąd: wieś
|
Wysłany: Pon 18 Sty, 2016
|
|
|
W tym temacie ci nie pomogę latem wyciągnięty i nie wiem ile km przejechał, na gs twins poszperaj może ktoś ci odpowie. |
_________________ http://forum.gs500.pl/vie...der=asc&start=0 - mój GS |
|
|
|
|
m_blochu12
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26 Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 108 Skąd: Warszaw
|
Wysłany: Pon 18 Sty, 2016
|
|
|
To jezdziles w koncu bez balancera? |
|
|
|
|
CZOKO
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 1 Posty: 323 Skąd: wieś
|
Wysłany: Wto 19 Sty, 2016
|
|
|
Czasem wydaje mi się, że tylko ja siebie rozumiem Przecież napisałem, że wałek wymontowałem ale nie w moim moto, tak jeździłem, tak wiem jaki jest efekt. W twoim przedostatnim poście pytałeś o "żywotność" i w tym temacie ci nie pomogę. Nie mam kontaktu z gościem (z reklamacją nie wrócił więc albo się zabił albo moto jeszcze chodzi choć nie mam pojęcia ile km przejechał) |
_________________ http://forum.gs500.pl/vie...der=asc&start=0 - mój GS |
|
|
|
|
m_blochu12
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26 Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 108 Skąd: Warszaw
|
Wysłany: Wto 19 Sty, 2016
|
|
|
To tak trzeba wyważyc wal i te kanalt zaslepic, ale jak? I to wszystko? W zasadzie zywotnosc nie powinna spaść z powodu wibracji... |
|
|
|
|
pawulon40
Model GSa: GS 500E
Wiek: 57 Dołączył: 01 Sty 2013 Pochwał: 3 Posty: 409 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 19 Sty, 2016
|
|
|
Bez powodu japońscy inżynierowie nie włożyli balansera do silnika , jestem mechanikiem lotniczym i sądzę że nie warto go wyciągać , ale wolny kraj dla każdego coś dobrego Powodzenia |
_________________ pawulo40
|
|
|
|
|
CZOKO
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 1 Posty: 323 Skąd: wieś
|
Wysłany: Wto 19 Sty, 2016
|
|
|
Moje zdanie znacie i kończę dyskusję, bo jak czytam o tych inżynierach to mi się niedobrze robi. Wiemy, dlaczego oni je tam wrzucili ale autor jasno dał do zrozumienia, że nie buduje miejskiego kanapowego burgmana tylko wyżyłowanego twin-a i nie będą mu przeszkadzały wibracje i drżenie rodem z rasowego cafe racera. |
_________________ http://forum.gs500.pl/vie...der=asc&start=0 - mój GS |
Autor postu otrzymał pochwałę. |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016
|
|
|
Dzięki takim pomysłom i modyfikacjom mechanicy mają robotę |
_________________ Gs 500 F ------> Bandit 600S |
|
|
|
|
m_blochu12
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26 Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 108 Skąd: Warszaw
|
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016
|
|
|
Nawet jak cos sie zepsuje to i tak do ciebie na naprawe nie oddam. |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016
|
|
|
Generalnie wszystko się rozbija o to do czego moto ma ci służyć i czego od niego oczekujesz.
Podejrzewam negatywną zmianę w prowadzeniu w zakręcie (jeśli wibracje okażą się uciążliwe), ale z drugiej strony wiele zmian które w moto wprowadzasz mogą mieć taki skutek, a zgaduję że na tor się z nim nie wybierzesz...
Nie wiem czy w GS'ie wyjęcie balansera będzie miało jakiś wpływ na smarowanie i rozprowadzanie oleju - nigdy się nad tym nie zastanawiałem... Skoro silnik masz na stole spójrz na to, żeby nie było przykrej niespodzianki... |
|
|
|
|
m_blochu12
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26 Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 108 Skąd: Warszaw
|
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016
|
|
|
Co innego zrobilem ze prowadsenie bbędzie gorsze? Wlasnie maszyna miala miec sportowy charakter, tor chcialbym czesto odwiedzac... |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016
|
|
|
m_blochu12, a ja nie mówię żebyś do mnie oddawał , jedynie moim zdaniem taka rzeźba długo nie podziała. |
_________________ Gs 500 F ------> Bandit 600S |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016
|
|
|
niefabryczne rozmiary opon, zmieniony cały przód...
to wszystko było dograne do geometrii ramy itd.
Dlatego napisałem że mogą pogorszyć prowadzenie - nie jeździłem, nie mierzyłem itp więc na pewno się nie wypowiem |
|
|
|
|
m_blochu12
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26 Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 108 Skąd: Warszaw
|
Wysłany: Sro 20 Sty, 2016
|
|
|
Popatrz na to co stworzył czoko... |
|
|
|
|
|