brak balancera i 50 km wiecej
Odpowiedz do tematu

:
Właśnie co do wibracji to przydałoby się inaczej wyważyć wał korbowy ale wtedy nie będzie już powrotu do serii. Rzędowa szóstka to nie będzie :wstyd: bez dwóch zdań. Musisz sam to ocenić bo co dla jednego jest ok dla drugiego jest nie do przyjęcia. Ja powiem tak, dupy ci nie urwie ale w pewnym zakresie są one nieprzyjemne i codzienna jazda będzie męcząca. Ale jak będziesz chciał wycisnąć ile się da jak najb polecam. A co do planowania głowicy to chyba b musiał rozejrzeć się za twardszymi sprężynami zaworowymi bo seria może nie nadążyć :zalamany:

:
A jak z zywotnoscia silnika bo wyjeciu balansera. Lubie czuc silnik pod 4 literami. Przez dwa lata jedzilem 2 suwem krecacym 14 k obrotów. Wibrowal jak zageszczarka i to bylo spoko wiec wibracjami sie nie przejmuje.

:
W tym temacie ci nie pomogę latem wyciągnięty i nie wiem ile km przejechał, na gs twins poszperaj może ktoś ci odpowie.

:
To jezdziles w koncu bez balancera?

:
Czasem wydaje mi się, że tylko ja siebie rozumiem :wstyd: Przecież napisałem, że wałek wymontowałem ale nie w moim moto, tak jeździłem, tak wiem jaki jest efekt. W twoim przedostatnim poście pytałeś o "żywotność" i w tym temacie ci nie pomogę. Nie mam kontaktu z gościem (z reklamacją nie wrócił więc albo się zabił :/ albo moto jeszcze chodzi :D choć nie mam pojęcia ile km przejechał)

:
To tak trzeba wyważyc wal i te kanalt zaslepic, ale jak? I to wszystko? W zasadzie zywotnosc nie powinna spaść z powodu wibracji...

:
Bez powodu japońscy inżynierowie nie włożyli balansera do silnika , jestem mechanikiem lotniczym i sądzę że nie warto go wyciągać , ale wolny kraj dla każdego coś dobrego ;) :) :moto: Powodzenia :)

pawulo40
:
Moje zdanie znacie i kończę dyskusję, bo jak czytam o tych inżynierach to mi się niedobrze robi. Wiemy, dlaczego oni je tam wrzucili ale autor jasno dał do zrozumienia, że nie buduje miejskiego kanapowego burgmana tylko wyżyłowanego twin-a i nie będą mu przeszkadzały wibracje i drżenie rodem z rasowego cafe racera.

:
Dzięki takim pomysłom i modyfikacjom mechanicy mają robotę :)

Gs 500 F ------> Bandit 600S
:
Nawet jak cos sie zepsuje to i tak do ciebie na naprawe nie oddam.

:
Generalnie wszystko się rozbija o to do czego moto ma ci służyć i czego od niego oczekujesz.

Podejrzewam negatywną zmianę w prowadzeniu w zakręcie (jeśli wibracje okażą się uciążliwe), ale z drugiej strony wiele zmian które w moto wprowadzasz mogą mieć taki skutek, a zgaduję że na tor się z nim nie wybierzesz...

Nie wiem czy w GS'ie wyjęcie balansera będzie miało jakiś wpływ na smarowanie i rozprowadzanie oleju - nigdy się nad tym nie zastanawiałem... Skoro silnik masz na stole spójrz na to, żeby nie było przykrej niespodzianki...

:
Co innego zrobilem ze prowadsenie bbędzie gorsze? Wlasnie maszyna miala miec sportowy charakter, tor chcialbym czesto odwiedzac...

:
m_blochu12, a ja nie mówię żebyś do mnie oddawał , jedynie moim zdaniem taka rzeźba długo nie podziała.

Gs 500 F ------> Bandit 600S
:
niefabryczne rozmiary opon, zmieniony cały przód...

to wszystko było dograne do geometrii ramy itd.

Dlatego napisałem że mogą pogorszyć prowadzenie - nie jeździłem, nie mierzyłem itp więc na pewno się nie wypowiem :)

:
Popatrz na to co stworzył czoko...

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.