Odpowiedz do tematu
:
Właśnie co do wibracji to przydałoby się inaczej wyważyć wał korbowy ale wtedy nie będzie już powrotu do serii. Rzędowa szóstka to nie będzie bez dwóch zdań. Musisz sam to ocenić bo co dla jednego jest ok dla drugiego jest nie do przyjęcia. Ja powiem tak, dupy ci nie urwie ale w pewnym zakresie są one nieprzyjemne i codzienna jazda będzie męcząca. Ale jak będziesz chciał wycisnąć ile się da jak najb polecam. A co do planowania głowicy to chyba b musiał rozejrzeć się za twardszymi sprężynami zaworowymi bo seria może nie nadążyć
:
A jak z zywotnoscia silnika bo wyjeciu balansera. Lubie czuc silnik pod 4 literami. Przez dwa lata jedzilem 2 suwem krecacym 14 k obrotów. Wibrowal jak zageszczarka i to bylo spoko wiec wibracjami sie nie przejmuje.
:
W tym temacie ci nie pomogę latem wyciągnięty i nie wiem ile km przejechał, na gs twins poszperaj może ktoś ci odpowie.
:
To jezdziles w koncu bez balancera?
:
Czasem wydaje mi się, że tylko ja siebie rozumiem Przecież napisałem, że wałek wymontowałem ale nie w moim moto, tak jeździłem, tak wiem jaki jest efekt. W twoim przedostatnim poście pytałeś o "żywotność" i w tym temacie ci nie pomogę. Nie mam kontaktu z gościem (z reklamacją nie wrócił więc albo się zabił albo moto jeszcze chodzi choć nie mam pojęcia ile km przejechał)
:
To tak trzeba wyważyc wal i te kanalt zaslepic, ale jak? I to wszystko? W zasadzie zywotnosc nie powinna spaść z powodu wibracji...
:
Bez powodu japońscy inżynierowie nie włożyli balansera do silnika , jestem mechanikiem lotniczym i sądzę że nie warto go wyciągać , ale wolny kraj dla każdego coś dobrego Powodzenia
pawulo40
:
Moje zdanie znacie i kończę dyskusję, bo jak czytam o tych inżynierach to mi się niedobrze robi. Wiemy, dlaczego oni je tam wrzucili ale autor jasno dał do zrozumienia, że nie buduje miejskiego kanapowego burgmana tylko wyżyłowanego twin-a i nie będą mu przeszkadzały wibracje i drżenie rodem z rasowego cafe racera.
:
Dzięki takim pomysłom i modyfikacjom mechanicy mają robotę
Gs 500 F ------> Bandit 600S
:
Nawet jak cos sie zepsuje to i tak do ciebie na naprawe nie oddam.
:
Generalnie wszystko się rozbija o to do czego moto ma ci służyć i czego od niego oczekujesz.
Podejrzewam negatywną zmianę w prowadzeniu w zakręcie (jeśli wibracje okażą się uciążliwe), ale z drugiej strony wiele zmian które w moto wprowadzasz mogą mieć taki skutek, a zgaduję że na tor się z nim nie wybierzesz...
Nie wiem czy w GS'ie wyjęcie balansera będzie miało jakiś wpływ na smarowanie i rozprowadzanie oleju - nigdy się nad tym nie zastanawiałem... Skoro silnik masz na stole spójrz na to, żeby nie było przykrej niespodzianki...
Podejrzewam negatywną zmianę w prowadzeniu w zakręcie (jeśli wibracje okażą się uciążliwe), ale z drugiej strony wiele zmian które w moto wprowadzasz mogą mieć taki skutek, a zgaduję że na tor się z nim nie wybierzesz...
Nie wiem czy w GS'ie wyjęcie balansera będzie miało jakiś wpływ na smarowanie i rozprowadzanie oleju - nigdy się nad tym nie zastanawiałem... Skoro silnik masz na stole spójrz na to, żeby nie było przykrej niespodzianki...
:
Co innego zrobilem ze prowadsenie bbędzie gorsze? Wlasnie maszyna miala miec sportowy charakter, tor chcialbym czesto odwiedzac...
:
m_blochu12, a ja nie mówię żebyś do mnie oddawał , jedynie moim zdaniem taka rzeźba długo nie podziała.
Gs 500 F ------> Bandit 600S
:
niefabryczne rozmiary opon, zmieniony cały przód...
to wszystko było dograne do geometrii ramy itd.
Dlatego napisałem że mogą pogorszyć prowadzenie - nie jeździłem, nie mierzyłem itp więc na pewno się nie wypowiem
to wszystko było dograne do geometrii ramy itd.
Dlatego napisałem że mogą pogorszyć prowadzenie - nie jeździłem, nie mierzyłem itp więc na pewno się nie wypowiem
:
Odpowiedz do tematu
Popatrz na to co stworzył czoko...