Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Szalony pomysl. Nitro do GS-a? |
Autor |
Wiadomość |
Kilo1000g [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 30 Sie, 2008 Szalony pomysł. Nitro do GS-a?
|
|
|
Witam
Po obejrzeniu szybkich i wściekłych naszły mnie szalone myśli o tym czy da się założyć nitro w GS500. Szukałem troche w necie o podtlenku azotu w motocyklach ale za wiele się nie dowiedziałem. Wiem że nitro na silnik działa jak B-power z biedronki na ludzki organizm ale niewielką dawke wytrzyma.chciałbym się dowiedzieć czy ktoś słyszał już o takim szaleńcu co ma zamontowany taki układ. znalazłem na allegro nitro w takich małych kapsułkach nitro nie wiem czy jest to opłacalne. nie wiem na ile sekund starczyła by taka kapsułka. czekam na komentarz. chciałbym się dowiedzieć jakie jest wasze zdanie na temat instalacji podtlenku azotu w gs500. Pozdrawiam |
|
|
|
|
maly [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 30 Sie, 2008
|
|
|
ale po co? mozna kupić mocniejszy sprzet i na jedno wyjdzie... |
|
|
|
|
Kilo1000g [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 30 Sie, 2008
|
|
|
nie wiem jak wy ale ja się bardzo przywiązałem do mojej Suzi . Takie rozumowanie jak Małego burzy wszelkie idee tuningu. Jeżeli tuning jest zbędny i każdy motocyklista któremu brakowało by mocy w swoim rumaku zmieniał by na mocniejszy to po co by były produkowane sportowe dysze, filtry, wydechy itd. Każdy Motocyklista chce pokazać swój motor z jak najlepszej strony technicznej jak i wizualnej. Po to został wymyślony tuning. Nos w motocyklu jest dość nietypowym tuningiem ale jakże kozackim . |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 30 Sie, 2008
|
|
|
nos tak, ale nie w gs-ce, pomimo tego ze jest to konstrukcja wyciosana siekierka i naprawde bardzo wytrzymala, to raczej nie zniesie takiej instalacji, musialbys praktycznie caly silnik przerobic zeby przezyl wiecej niz jeden strzal, pamietaj ze nitro bardzo mocno podnosi temperature spalania a GS-ki nie sa zbyt odporne na przegrzanie, poza tym silniki z ukladem nitro lubia sie wyzej wkrecic, a to dla naszych maluch silniczkow jest raczej zabojcze, nie mowiac juz o takich detalach jak za slabe smarowanie dla takich ukladow czy tez przeniesienie napedu, podejrzewam ze tloki stopilyby sie po 1 moze 2 strzalach, a jak nie to poszedlby wal albo cylinder wyskoczyl bokiem... jednym slowem NIE BARDZO... no, chybaze bardzo chcessz to sprawdzic... do odwaznych swiat nalezy |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
Kilo1000g [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 31 Sie, 2008
|
|
|
Zgadzam się że mocne piętnastosekundowe strzały mogą wykończyć Serducho naszego moto. Ale np 4-5sekundowe ubogie strzały podnoszące moc np o 10 - 15%mocy nie były by chyba aż takie zabójcze. Chodzi mi o to żeby nitra używać z głową. Co prawda chłodzenie powietrzem nie jest zbyt wydajne. Zawsze można używać nitra w chłodniejsze dni . |
|
|
|
|
ADaS
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 54 Skąd: Wydminy
|
Wysłany: Nie 31 Sie, 2008
|
|
|
nitro jak nitro, ale czy turbo by się dało zamontować? |
|
|
|
|
Kilo1000g [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 31 Sie, 2008
|
|
|
żeby montować turbo to już trzeba naprawde kochać swój motor i nie chcieć żadnego innego. Jeżeli jest możliwy montaż turba to a pewnie jest to możliwe bo jak wiemy Polak potrafi to będzie to bardzo droga inwestycje i dużo przeróbek. Ja zostaę przy swoim pomyśle |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 31 Sie, 2008
|
|
|
Jesli chodzi o nitro, poprostu trzeba by bylo sprobowac, ale nie wiem czy warto dla tych 5KM meczyc silnik... bo fakt ze jest to 500ccm a posiada tylko te 48KM (600-ki maja juz >100) nie oznacza ze mozna z tej jednostki wycisnac duzo wiecej, trzeba pamietac o tym ze konstrukcyjnie jest to silnik bardzo podobny do maluchowskiego 650ccm ktory posiada tylko 26KM, czyli wychodzi na to ze nasz silniczek juz jest dosc mocno wyzylowany tak czy inaczej do takich instalacji trzeba najpierw zajac sie dolotem i wydechem, bo orginalna instalacja ani nie da rady w takich warunkach zasilic silnika, ani nie da rady odprowadzic spalin.
Jesli chodzio turbo... to jeszcze bardziej skompliwane, dziala to w sumie troche jak nitro bo w obydwu przypadkach chodzi o doprowadzenie wiekszej ilosci tlenu do cylindrow, ale przy turbo mamy znaczny wzrost cisnienia mieszanki co niestety zmusza do powaznych ingerencji w caly silnik, zaczynajac od przepustowosci dolotu, poprzez kute korbowody i tloki, ingerencje w glowice (zwiekszenie srednic dolotu i wydechu, zwiekszenie srednic zaworow, polerka kanalow dolotowych i wydechowych) i na wydech konczac... tak wiec kupa roboty, oczywiscie jesli ktos ma mozliwosci to bylaby to naprawde bardzo fajna sprawa, ale na standardowym silniku stanowczo odradzam takich przerobek...
Ja natomiast zastanawialem sie nad troche bardziej sensowna przerobka silnika, nie obciazajaca go a nawet przeciwnie, odciazajaca... chodzi tu o bezposredni wtrysk paliwa, ktory pozwala na najlepsze wykorzystanie paliwa w procesie spalania. Wydaje mi sie ze nie byloby wiekszych problemow z zainstalowaniem takiego systemu zasilania w naszych silniczkach, poprawilyby sie osiagi a do tego spadloby spalanie |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|