Znaczny spadek osiagow (?!) - przerywanie, gasniecie |
Autor |
Wiadomość |
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 08 Lip, 2008
|
|
|
w Larssonie albo Suzuki samów iglice odpowiednie do Twojego rocznika, sprawdź cały układ paliwowy a do tego zmień serwis. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Plaster [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Lip, 2008
|
|
|
Otyniak a gdzie dawales we Wroclawiu moto do serwisu?? |
|
|
|
|
Otyniak [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Lip, 2008
|
|
|
W Motoracer na Mielczarskiego... |
|
|
|
|
Otyniak [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 17 Lip, 2008
|
|
|
Kontynuując temat....
Nowe iglice można kupić przez dystrybutora (we Wrocławiu Pol-Motors na Kamiennej). Jednak ceny są orginalne tak jak części. Cały zestaw (iglice + gniazda + kilka małych części) to koszt ok 400 zł.
Majster z serwisu Suzuki obejrzał moją iglicę i odradził zmianę (podobno jeszcze nie jest najgorsza - mimo, że ewidentnie ktoś się nią bawił z pmocą ciężkiego sprzętu ). Opowiedziałem mu jak wygląda "sprawa" i podpowiedział aby uszczelnić pokrywki gaźników.
Wymieniłem te małe oringi przy zaślepkach, przesmarowałem je lekko olejem, też membranki i pokrywki - jednym słowem uszczelniłem cały układ.
Efekt - lepszy niż bym przypuszczał. Wróciła dawna moc; jakbym dostał kilka koników więcej
Chyba przy następnej konieczności oddam motor do nich do serwisu. Cena jest faktycznie wysoka (1h = 120 zł), ale mam wrażenie, że tam fuszery nie odwalają.
Pozdrowienia. |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 18 Lip, 2008
|
|
|
weź dysze DynoJet, komplet ok. 250 zł, do tego czyszczenie i regulacje gaźnika i wszystko będzie grać. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
onufry [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 31 Lip, 2008
|
|
|
hmm mam podobnie tyle że, jak odkręcam manetkę np. tak do połowy to normalnie silnik się kręci ale kapkę więcej nagle go muli i powoli rozkręca silnik na większe obroty czego to może być przyczyna ? gaźników? czy może tak jak kolega powyżej? a dodam że motorek wrócił jakieś 2 tygodnie temu z serwisu co prawda wchodzi na obroty ale, to opóźnienie jest uciążliwe |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 31 Lip, 2008
|
|
|
onufry: "a dodam że motorek wrócił jakieś 2 tygodnie temu z serwisu" - co to za serwis że motocykl po serwisie nie śmiga tak jak ma? Co na serwisie robili? |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
onufry [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 01 Sie, 2008
|
|
|
powiem ci że wspaniały nic złego na nich powiedzieć nie mogę bo naprawdę odwalili kupę dobrej roboty a to że zapomniałem że nie mam paliwa to już wina braku wskaźnika |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 01 Sie, 2008
|
|
|
jest jedna rada, tankować do pełna, i po 200-250 km rozglądać się za stacją. Nic prostszego. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Hanczak [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Sie, 2008
|
|
|
A ja mam taki problem mianowicie mój GS na ssaniu na zimnym silniku jak się ustawi stałe obroty około 1700 strzela w gaźnik. Pełen zerwis gaźników był robiony jakiś 1 tyś. km temu i wszystko grało super. Dodatkowo gs wchodzi słabiej na obroty niż zaraz po regulacji i ogólnie tak do 4,5 tyś jest jakiś mułowaty.... później już śmiga dobrze tzn powyżej 6,5 tyś. Co jest nie tak? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|