Stuki podczas dodawania gazu. |
Autor |
Wiadomość |
ks89 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Sie, 2012
|
|
|
zmieniajac olej nie widziałem zadnych opiłków. |
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Pochwał: 4 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Wto 28 Sie, 2012
|
|
|
Cytat: | zmieniajac olej nie widziałem zadnych opiłków. |
Bo przy zmienie nie dojrzysz. Musisz miske olejową ściągnąć i tam w "labiryncie" kanałów olejowych szukaj. Opiłki nie spłyną tylko się przykleją do dna miski. |
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
Vakhar
Model GSa: GS 500F
Wiek: 26 Dołączył: 04 Maj 2016 Posty: 12 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro 28 Wrz, 2016
|
|
|
Pozwolę sobie odświeżyć temat, bo chyba dopadł mnie ten sam problem, a dokładniej stukanie przy około 2 tys obrotów, spada o około 100/200 i tak w kółko. Gsa kupiłem miesiąc temu, od tego czasu 'sprzatam' po poprzednim właścicielu, więc chcę się za to zabrać, waszym zdaniem regulacja, czyszczenie i pomiar luzow wystarczy aby się z tym uporać? Tutaj filmik jak Gs pracuje https://youtu.be/J-fKe_CvwDI |
|
|
|
|
Tacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 20 Lip, 2017
|
|
|
Mam dokładnie to samo co kolega Vakhar, odkopuję temat, także przeszukałem całe forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. ktoś coś?
Pozdro |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017
|
|
|
Tacek napisał/a: | Mam dokładnie to samo co kolega Vakhar, odkopuję temat, także przeszukałem całe forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. ktoś coś?
Pozdro |
W tym wątku pisałem:
Mi to wygląda na strzały w gaźnik.
U mnie właśnie to tak się objawiało. Widać gołym okiem jak gaźnik się porusza przy strzale, ewentualnie można wyczuć przykładając rękę do korpusu gaźnika. |
_________________
|
|
|
|
|
Tacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 01 Sie, 2017
|
|
|
na tą chwilę się wyjaśniło coś bardziej
Krućce do wymiany, zaciągał lewe powietrze przez to nie można było dobrze zsynchronizować gaźniki i przez złą mieszankę strzelał, dodatkowo problem z cewkami iskra uciekała. Będę doglądał pracy silnika przez następne tygodnie i jak by coś wyszło to dopiszę
5! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|