Zmiana biegow |
Autor |
Wiadomość |
Szeryf [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Paź, 2007
|
|
|
Najlepsze jest to że w tej chińskiej instrukcji tłumaczonej na pl napisane jest że skrzynia jest 3 biegowa a ja w moim cudaku odziwo mam 4 :lol: ale motorek na poczatek b dobry. |
|
|
|
|
Piotrek [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 25 Gru, 2007
|
|
|
Ja tam wiem ze sprzegło jest po to by je uzywać !!
... troche słyszałem o tym jak fajnie jest zarzucac biegi bez dotykania klamy ... ale osobisie to nie proboje !!!
... jak tak chce to se moze Rossi zapinac biegi , jego to j**** , bo i tak po kazdym starcie jego motor jest remontowany w jakis sposob !!
... A pewnie wiekszosc z was przyzna mi racje ze nasze gs-y to zakupione są za ciezko zarobione pieniadze wiec szkoda psuc nie ???
trochę kulturki języka na forum xD
a co do posta to zgadzam się z kolegą
Grzechu16 |
|
|
|
|
dawidos [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 13 Mar, 2008 Re: ZMIANY BIEGOW
|
|
|
GSadmirer napisał/a: |
Wez tak sproboj bez sprzegla w samchodzie hehe skrzynia do wymiany
|
Musze przyznać, że w firmowej puszce (Skoda Felicia 1.3MPI) nakulałem już z 40tkm i biegi w górę i w dół (oprócz I) idą bez sprzęgła. Oczywiście trzeba pamiętać o odpowiednich obrotach a wtedy wszystko odbywa się bez zgrzytów i szarpnięć.
W prywatnym wozie (Renault Megane) już tak nie idzie. Nie mogę nawet wyjąć biegu bez sprzęgła. |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 22 Mar, 2008
|
|
|
co do zmiany biegów:
ja zmieniam ze sprzęgłem (tak naprawdę robi to niewielką róznicę w jeździe, ale dla skrzyni napewno wielką). Wcześniej szło elegancko (w adidaskach), już tak miałemw yczute że wogóle o tym nie myślałem, jednak nie do końca było wygodnie. Teraz mam buciki motocyklowe i jest naprawdę rewelacja wygodnie tak, że nie czuję jak zmieniam nie myślę juz o tym wogóle, taki automat mi się załączył fakt że luz trudno znaleźć w tych bucikach ale daje radę |
|
|
|
|
pootietang [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
heh, co jest michał, zmiana tematu na obuwniczy?? |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
no tak a propos zmiany biegów |
|
|
|
|
samuraj [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 30 Cze, 2008
|
|
|
http://www.motogen.pl/art...iedzygazem.html
Pod tym linkiem jest wszystko fajnie i rzeczowo opisane. Ja osobiście sprzęgła podczas zmiany biegu w górę używam tylko podczas spokojnej i relaksującej jazdy , dynamiczna jazda bez użycia sprzęgła jest dla mnie dużo bardziej konfortowa. Słyszałem parokrotnie o zmianie biegów w górę bez sprzęgła, ale jakoś nie byłem do tego przekonany, aż do momentu kiedy osobiście nie spróbowałem i szczerze to biegi lepiej, ciszej, sprawnie się zapinają bez sprzęgła, wystarczy tylko wyczuć gaz i jest miodzio . Przy zejściu w dół używam sprzęgła i stosuje międzygaz i schodzą ładnie. |
|
|
|
|
Proxa [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Lip, 2008
|
|
|
ja dzis na Lce yamaha probowalem i DZIALA TO !!! na poczatku szarpalo bo malo gazu puszczalem ale po terningu cale 2 min robilem to tak plynnie jak ze sprzeglem puszczasz lekko gaz i bieg i maselko czad w swoim moto pewnie bym tak nie robil bo nie wiem czy mozna w jakis sposob cos rozwalic ... ale w Lce dzialalo polecam wygodne |
|
|
|
|
Shadow [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Lip, 2008
|
|
|
Proxa napisał/a: | ja dzis na Lce yamaha probowalem i DZIALA TO !!! na poczatku szarpalo bo malo gazu puszczalem ale po terningu cale 2 min robilem to tak plynnie jak ze sprzeglem puszczasz lekko gaz i bieg i maselko czad w swoim moto pewnie bym tak nie robil bo nie wiem czy mozna w jakis sposob cos rozwalic ... ale w Lce dzialalo polecam wygodne |
heh ja tez na Lce tak zrobilem raz jakos odruchowo, bo instruktor cos do mnie gadal i tak sie wsluchalem co tam gada ze bezwiednie wrzucilem wyzszy bieg bez sprzegla O.o potem przez 10 sek nie moglem sie nadziwic jak to sie stalo ze zapomnialem sprzegla wcisnac....... i potem przypomnialo mi sie o zmianie biegow bez sprzegla ale nie robilem tego juz |
|
|
|
|
Lemon
Wiek: 39 Dołączył: 06 Lis 2007 Pochwał: 1 Posty: 1214 Skąd: 0-61
|
Wysłany: Sro 02 Lip, 2008
|
|
|
chłopaki.. ja rozumiem jakbyśce na torze śmigali, ale w GS'e w jezdzie po mieście?
klamka, ćwierć sekundy i bieg wbity.. a na sercu lżej |
_________________ pozdrawiam- Juli(an) |
|
|
|
|
Proxa [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Lip, 2008
|
|
|
nooo ale ja tak nie zmieniam caly czas ja mowie ze tylko probowalem |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sro 02 Lip, 2008
|
|
|
spoko ja ne Lce tez sie tak bawiełm
bez sprzegła w gore i dół
na swoim juz szkoda mi było ...
zreszta L nie maiała łatwiego zycie pode mną wszystkiego próbowałem łacznie ze szlifami |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
alesklar [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Lip, 2008
|
|
|
to widzę, że wszyscy to robią na Lce hehe a ja myślałem, że tylko ja |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 08 Lip, 2008
|
|
|
odświeże troche temat,
ogólnie jeżdze z miedzy gazem i przy redukcji gładko schodzi, to samo w górę.
Ale dziś jak przełączałem z luzu na 1 to tak gruchneło jak bym conajmniej bez sprzegła to robił. Aż mnie zabolało
czym to może być spowodowane? beg wszedł lekko, pełne sprzegło. a tu takie TRACH |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Wto 08 Lip, 2008
|
|
|
ja tak mam czasami na zimnym silniku mimo wciśniętego całego sprzęgła i zapinania biegu jest TRACH, dlatego piszą żeby na zimnym silniku wbijać dwójkę (tak mi się o uszy obiło). |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|