Koniec prawka A2 a wybor motocykla |
Autor |
Wiadomość |
koc115
Model GSa: GS 500E
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Pochwał: 1 Posty: 27 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20 Wrz, 2015
|
|
|
Jeśli chodzi o opony Duro, to powiedzmy że mam już jako takie "doświadczenie". Przejechałem na nich około 1,5k w różnych warunkach: w tym roku byłem z dziewczyną na Woodstock Rally (Kostrzyn nad Odrą), jechałem z Krakowa różnymi drogami. Oczywiście miałem też sporo bagażu. Nic się nie ślizgało, GS ładnie szedł podczas mokrego i chłodnego poranka, jak i upalnego powrotu. Opony co ciekawe nie mają oznak jakiegokolwiek starcia. Natomiast ostatnio przy hamowaniu coś mi zapiszczało (kiedyś tak miałem i okazało się, że piasek przyczepił się między tarczą a klockiem), więc spróbowałem mocniej nacisnąć hamulec i wtedy straciłem przyczepność w tylnym kole. Było niezbyt ciepło i wydaje mi się, że sucho, a jednak kawałek pojechałem na zablokowanym kole. Może to być też kwestia tego, że od Woodstocku nie zmieniałem ustawienia zawieszenia i cały czas mam twardo ustawioną tylną sprężynę. Ale w ogólnym rozrachunku, do małej turystyki i bez "pajacowania" na drogach te opony dają radę |
Autor postu otrzymał pochwałę. |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Sro 30 Wrz, 2015
|
|
|
toffic napisał/a: | Cytat: | Do tego typu ćwiczeń GS bardzo dobrze się nadaje, bo jak wspomniał kolega ryba, wybacza wiele błędów. |
Pod jednym warunkiem: DOBRE opony |
EE tam, tholin schodzil na kolano na 10 letnich lysych laczkach |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
bazant89
Dołączył: 13 Wrz 2015 Posty: 23 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Sro 30 Wrz, 2015
|
|
|
danny napisał/a: | toffic napisał/a: | Cytat: | Do tego typu ćwiczeń GS bardzo dobrze się nadaje, bo jak wspomniał kolega ryba, wybacza wiele błędów. |
Pod jednym warunkiem: DOBRE opony |
EE tam, tholin schodzil na kolano na 10 letnich lysych laczkach |
Co innego schodzić na kolano na rondzie czy parkingu, a co innego w ciasnym winklu 120 km/h Ja bym na starych gumach wolałbym nie sprawdzać czy dadzą rade. |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Czw 01 Paź, 2015
|
|
|
bazant89 napisał/a: | Co innego schodzić na kolano na rondzie czy parkingu, a co innego w ciasnym winklu 120 km/h Ja bym na starych gumach wolałbym nie sprawdzać czy dadzą rade. |
Ale gdzie Ty chcesz miec ciasne winkle przy 120? NIe rozmawiamy tu o drodze publicznej gdzie schodzenie na kolano to czysta glupota. |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
tholin85
Wiek: 38 Dołączył: 21 Kwi 2012 Pochwał: 8 Posty: 795 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Czw 01 Paź, 2015
|
|
|
koc115,
Jadąc plecakiem i ciężarem opona zupełnie inaczej się zachowuje zwłaszcza w deszczu(jest lepiej) dlatego jadąc samemu ci się tyłek uslizsgnoł (mniejszy dociski tylnego koła/ spada współczynnik tarcia).
niestety wyrobiony nawyk po przejechaniu 1000km z hamowania obydwoma hamulcami przydaje sie w podroży(3 kófry + Plecaczek)
Ale bardzo przeszkadza w jeżdżąc samemu, hamulec tylni naciskamy tak samo jak z obciążenie.(co w wiekszosci powoduje zblokowanie koła)
danny napisał/a: | tholin schodzil na kolano na 10 letnich | co za miłe wspomnienie
To nie jest az tak straszne jak przestrzeliłem obok ciebie w krótkim prawym 90 (pytom to mi się się ręce czesały:) |
_________________ jawa 50
gs 500 E
FZS 600 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|