Odpowiedz do tematu
:
Jeśli chodzi o opony Duro, to powiedzmy że mam już jako takie "doświadczenie". Przejechałem na nich około 1,5k w różnych warunkach: w tym roku byłem z dziewczyną na Woodstock Rally (Kostrzyn nad Odrą), jechałem z Krakowa różnymi drogami. Oczywiście miałem też sporo bagażu. Nic się nie ślizgało, GS ładnie szedł podczas mokrego i chłodnego poranka, jak i upalnego powrotu. Opony co ciekawe nie mają oznak jakiegokolwiek starcia. Natomiast ostatnio przy hamowaniu coś mi zapiszczało (kiedyś tak miałem i okazało się, że piasek przyczepił się między tarczą a klockiem), więc spróbowałem mocniej nacisnąć hamulec i wtedy straciłem przyczepność w tylnym kole. Było niezbyt ciepło i wydaje mi się, że sucho, a jednak kawałek pojechałem na zablokowanym kole. Może to być też kwestia tego, że od Woodstocku nie zmieniałem ustawienia zawieszenia i cały czas mam twardo ustawioną tylną sprężynę. Ale w ogólnym rozrachunku, do małej turystyki i bez "pajacowania" na drogach te opony dają radę
:
EE tam, tholin schodzil na kolano na 10 letnich lysych laczkach
toffic napisał/a: | ||
Pod jednym warunkiem: DOBRE opony |
EE tam, tholin schodzil na kolano na 10 letnich lysych laczkach
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Co innego schodzić na kolano na rondzie czy parkingu, a co innego w ciasnym winklu 120 km/h Ja bym na starych gumach wolałbym nie sprawdzać czy dadzą rade.
danny napisał/a: | ||||
EE tam, tholin schodzil na kolano na 10 letnich lysych laczkach |
Co innego schodzić na kolano na rondzie czy parkingu, a co innego w ciasnym winklu 120 km/h Ja bym na starych gumach wolałbym nie sprawdzać czy dadzą rade.
:
Ale gdzie Ty chcesz miec ciasne winkle przy 120? NIe rozmawiamy tu o drodze publicznej gdzie schodzenie na kolano to czysta glupota.
bazant89 napisał/a: |
Co innego schodzić na kolano na rondzie czy parkingu, a co innego w ciasnym winklu 120 km/h Ja bym na starych gumach wolałbym nie sprawdzać czy dadzą rade. |
Ale gdzie Ty chcesz miec ciasne winkle przy 120? NIe rozmawiamy tu o drodze publicznej gdzie schodzenie na kolano to czysta glupota.
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Odpowiedz do tematu
koc115,
Jadąc plecakiem i ciężarem opona zupełnie inaczej się zachowuje zwłaszcza w deszczu(jest lepiej) dlatego jadąc samemu ci się tyłek uslizsgnoł (mniejszy dociski tylnego koła/ spada współczynnik tarcia).
niestety wyrobiony nawyk po przejechaniu 1000km z hamowania obydwoma hamulcami przydaje sie w podroży(3 kófry + Plecaczek)
Ale bardzo przeszkadza w jeżdżąc samemu, hamulec tylni naciskamy tak samo jak z obciążenie.(co w wiekszosci powoduje zblokowanie koła)
co za miłe wspomnienie
To nie jest az tak straszne jak przestrzeliłem obok ciebie w krótkim prawym 90 (pytom to mi się się ręce czesały:)
Jadąc plecakiem i ciężarem opona zupełnie inaczej się zachowuje zwłaszcza w deszczu(jest lepiej) dlatego jadąc samemu ci się tyłek uslizsgnoł (mniejszy dociski tylnego koła/ spada współczynnik tarcia).
niestety wyrobiony nawyk po przejechaniu 1000km z hamowania obydwoma hamulcami przydaje sie w podroży(3 kófry + Plecaczek)
Ale bardzo przeszkadza w jeżdżąc samemu, hamulec tylni naciskamy tak samo jak z obciążenie.(co w wiekszosci powoduje zblokowanie koła)
danny napisał/a: |
tholin schodzil na kolano na 10 letnich |
To nie jest az tak straszne jak przestrzeliłem obok ciebie w krótkim prawym 90 (pytom to mi się się ręce czesały:)