Kolor Swiec Zaplonowych |
Autor |
Wiadomość |
tholin85
Wiek: 38 Dołączył: 21 Kwi 2012 Pochwał: 8 Posty: 795 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Wto 06 Sie, 2013
|
|
|
oj niestety jest to świeca od kosiarki czterosuwowej,
silnik fiat ok 4 kM, co do spalania oleju(ale nie z mieszanki) sie zgodzę bo juz ma swoje lata i jak ma ciężko to zadymi:) |
_________________ jawa 50
gs 500 E
FZS 600 |
|
|
|
|
adik1989
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 23 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
A ja mam świece takie o, jak na zdjeciach :
Firtela powietrza nie ruszałem od zakupu GSa, może jak wymienie na nowy, bo ten może już mało daje powietrza moturkowi, to świece będa miały ładniejszy kolor, a może jednak te mają ładny kolor ? No i co teraz ?
Dziękuje bardzo za odp i pozdrawiam serdecznie.
DSC_1615.jpg takie o : |
|
Plik ściągnięto 100 raz(y) 169,09 KB |
|
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
po wymianie filtra jeszcze bardziej zbieleją, ja bym tu podkrecił mieszankę o pół obrotu po wymianie filtra i sprawdził jak będzie. |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
toffic
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lut 2015 Pochwał: 3 Posty: 142 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
adik1989
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 23 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015
|
|
|
no napewno nie są takie same podkręcić mieszankę ? może oddać gaźniki do regulacji ? a może do generalnego, czyszczenia, regulacji itp ? a może poczekać do zimy i na spokojnie w garażu samemu się pobawić ? Dzieki za pomoc drodzy forumowicze ! |
|
|
|
|
Semy
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 29 Wrz 2013 Pochwał: 2 Posty: 268 Skąd: Stolarzowice
|
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015
|
|
|
adik1989 napisał/a: | a może poczekać do zimy i na spokojnie w garażu samemu się pobawić |
chcesz cały sezon przeczekać? szaleństwo
Synchro gaźników w mojej opini powinno sprawę rozwiązać.
Jak nie ruszałeś filtra powietrza od zakupu to wymień przy okazji synchro (i tak zbiornik paliwa będzie zdejmowany więc żal nie skorzystać)
Profilaktycznie dodałbym jeszcze wymiana świec na nówki.
Czemu to wszystko? Ano temu że
1. będziesz w 100% wiedział co tam masz zamontowane
2. bo to na pewno nie zaszkodzi silnikowi, a najpewniej rozwiąże problem
3. jak to nie pomoże to będziesz musiał kopać głębiej i szukać problemu gdzie indziej ale w tym już ktoś mądrzejszy będzie mógł radzić |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015
|
|
|
Lewa świeca zapłonowa lekko uboga. Powiedz jak pracuje silnik?. Czy pracuje płynnie w całym zakresie obrotów od momentu uruchomienia?, czy silnik w sposób płynny/elastyczny oddaje moc bez szarpnięć/strzelania/kichania w wydech/gaźniki?
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo, proponuję wymienić filtr powietrza, oraz sprawdzić balans (synchro) pomiędzy gaźnikami, i w razie takiej potrzeby wyregulować przepustnice, oraz w razie potrzeby wzbogacić delikatnie mieszankę cylindra z którego pochodzi wspomniana świeca zapłonowa. Stanowczo lepszym wyjściem będzie przeprowadzenie kompleksowego serwisu tj. czyszczenie gaźników (jeśli gaźniki nie były przez dłuższy czas sprawdzone pod tym kątem), a później wykonanie wszystkich wspomnianych wyżej czynności. Na obecną chwilę zależy to przede wszystkim od tego jak ogólnie pracuje silnik. |
|
|
|
|
adik1989
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 23 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: Wto 24 Lut, 2015
|
|
|
silnik na ssaniu ma nierówne obroty (podskakują, spadają) jak już się nagrzeje i mu "spuszcze" ssanie pracuje ładnie, motocykl jeździ ładnie. Chyba musze szukać w okolicy jakiegoś mechanika fachowca i zrobić ogólny serwis gaźników, tak ich ciężko znaleść w dzisiejszych czasach .... |
|
|
|
|
Vatzeque
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 22 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 54 Skąd: Żory
|
Wysłany: Wto 24 Lut, 2015
|
|
|
[quote="Semy"] adik1989 napisał/a: |
Synchro gaźników w mojej opini powinno sprawę rozwiązać |
Synchronizacja rozwiązuje problem ubogiej mieszanki? |
_________________ Szkolenia motocyklowe |
|
|
|
|
adik1989
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 23 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: Wto 24 Lut, 2015
|
|
|
No to jednak trza bedzie oddać fachowcowi na porządny serwis gaźników.
Właśnie Dzwoniłem dzisiaj do fachowca polecanego przez wiekszosć ludzi z okolicy i mi powiedział, że warto żebym przed oddaniem do regulacji składu mieszanki i synchronizacji gaźników, zakupił i wlał do baku zalecaną ilość preparatu MOTUL FUEL CLEAN oraz trochę pojeździł, by ładnie przeczyściło cały układ paliwowy, gaźniki itp. Co mam o tym myśleć ? |
|
|
|
|
adik1989
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 23 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
|
|
|
... Czy mógłby ktoś, kto miał do czynienia z w\w preparatem Motula oddać jakąś opinie na ten temat. Czy warto w ogóle w takie zabiegi inwestować? Dziekuje z góry |
|
|
|
|
toffic
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lut 2015 Pochwał: 3 Posty: 142 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
drgtt
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 37 Skąd: Dobrocin
|
Wysłany: Sro 04 Mar, 2015
|
|
|
Witam,mój problem polega na tym,że po skopaniu przez mechanika moich gażników zabrałem się za to sam.Wymieniłem igliczki na pływakach,wszystkie oringi,dysze w które wchodzą igliczki ,wszystko dokładnie wyczysciłem,każdą dysze ,poziom paliwa na pływakach ustawiony jak w serwisówce,śrubki od składu mieszanki wykręcone na 2,5 obrotu,iglice ustawione na 3 rowek od góry.filtr powietrza nowy.synchro zrobione,spryskałem samostartem wszystkie króce przy gaźnikach nie było reakcji silnika czyli szczelnie,świece nowe DPR8EA9,wszystko dzięki temu forum zrobiłem:)dziś zrobiłem ok 10 km elektrody i porecalna pod nimi białe czyli za ubogo(obie tak samo)(osiagi bardzo dobre fajnie przyśpiesza przy 6 tyś leciutko szarpie mało odczuwalne)(na ssaniu pali ładnie troszke strzela z wydechu ale delikatnie) czy zmieniac na 4 rowek od góry iglice czy jednak jeszcze pojeździć trochę i sprawdzić kolor?a może dodać pół obrotu na śrubkach składu mieszanki?,jestem laikiem ale dałem radę został już mi tylko problem z kolorem świec |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Sro 04 Mar, 2015
|
|
|
Napisz jak czyściłeś dysze paliwowe? |
|
|
|
|
drgtt
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 37 Skąd: Dobrocin
|
Wysłany: Sro 04 Mar, 2015
|
|
|
Spręzonym powietrzem,i po wykręceniu dysz dmuchałem w te miejsca z ,których je wykręciłem. |
|
|
|
|
|