Kolor Swiec Zaplonowych
Odpowiedz do tematu

:
oj niestety jest to ¶wieca od kosiarki czterosuwowej,
silnik fiat ok 4 kM, co do spalania oleju(ale nie z mieszanki) sie zgodzê bo juz ma swoje lata i jak ma ciê¿ko to zadymi:)

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
A ja mam ¶wiece takie o, jak na zdjeciach :


Firtela powietrza nie rusza³em od zakupu GSa, mo¿e jak wymienie na nowy, bo ten mo¿e ju¿ ma³o daje powietrza moturkowi, to ¶wiece bêda mia³y ³adniejszy kolor, a mo¿e jednak te maj± ³adny kolor ? No i co teraz ?? ?

Dziêkuje bardzo za odp i pozdrawiam serdecznie.

:
po wymianie filtra jeszcze bardziej zbielej±, ja bym tu podkreci³ mieszankê o pó³ obrotu po wymianie filtra i sprawdzi³ jak bêdzie.

wykonuje przeróbki motocykli.
Mo¿liwo¶æ wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd

virtutii spawarotti Kura¶ :troll2:
:
Wg mnie to kolory powinny byc takie same na obu, jak dla mnie nie s±, lewa ubo¿sza ma ni¿ ta po prawej

:
no napewno nie s± takie same :( podkrêciæ mieszankê ? mo¿e oddaæ ga¼niki do regulacji ? a mo¿e do generalnego, czyszczenia, regulacji itp ? a mo¿e poczekaæ do zimy i na spokojnie w gara¿u samemu siê pobawiæ ? Dzieki za pomoc drodzy forumowicze !

:
adik1989 napisa³/a:
a mo¿e poczekaæ do zimy i na spokojnie w gara¿u samemu siê pobawiæ


chcesz ca³y sezon przeczekaæ? szaleñstwo

Synchro ga¼ników w mojej opini powinno sprawê rozwi±zaæ.
Jak nie rusza³e¶ filtra powietrza od zakupu to wymieñ przy okazji synchro (i tak zbiornik paliwa bêdzie zdejmowany wiêc ¿al nie skorzystaæ)

Profilaktycznie doda³bym jeszcze wymiana ¶wiec na nówki.
Czemu to wszystko? Ano temu ¿e
1. bêdziesz w 100% wiedzia³ co tam masz zamontowane
2. bo to na pewno nie zaszkodzi silnikowi, a najpewniej rozwi±¿e problem
3. jak to nie pomo¿e to bêdziesz musia³ kopaæ g³êbiej i szukaæ problemu gdzie indziej ale w tym ju¿ kto¶ m±drzejszy bêdzie móg³ radziæ ;)

:
Lewa ¶wieca zap³onowa lekko uboga. Powiedz jak pracuje silnik?. Czy pracuje p³ynnie w ca³ym zakresie obrotów od momentu uruchomienia?, czy silnik w sposób p³ynny/elastyczny oddaje moc bez szarpniêæ/strzelania/kichania w wydech/ga¼niki?

Je¿eli silnik pracuje prawid³owo, proponujê wymieniæ filtr powietrza, oraz sprawdziæ balans (synchro) pomiêdzy ga¼nikami, i w razie takiej potrzeby wyregulowaæ przepustnice, oraz w razie potrzeby wzbogaciæ delikatnie mieszankê cylindra z którego pochodzi wspomniana ¶wieca zap³onowa. Stanowczo lepszym wyj¶ciem bêdzie przeprowadzenie kompleksowego serwisu tj. czyszczenie ga¼ników (je¶li ga¼niki nie by³y przez d³u¿szy czas sprawdzone pod tym k±tem), a pó¼niej wykonanie wszystkich wspomnianych wy¿ej czynno¶ci. Na obecn± chwilê zale¿y to przede wszystkim od tego jak ogólnie pracuje silnik.

:
silnik na ssaniu ma nierówne obroty (podskakuj±, spadaj±) jak ju¿ siê nagrzeje i mu "spuszcze" ssanie pracuje ³adnie, motocykl je¼dzi ³adnie. Chyba musze szukaæ w okolicy jakiego¶ mechanika fachowca i zrobiæ ogólny serwis ga¼ników, tak ich ciê¿ko znale¶æ w dzisiejszych czasach .... :zalamany:

:
[quote="Semy"]
adik1989 napisa³/a:


Synchro ga¼ników w mojej opini powinno sprawê rozwi±zaæ


Synchronizacja rozwi±zuje problem ubogiej mieszanki?

:
No to jednak trza bedzie oddaæ fachowcowi na porz±dny serwis ga¼ników.
W³a¶nie !! Dzwoni³em dzisiaj do fachowca polecanego przez wiekszosæ ludzi z okolicy i mi powiedzia³, ¿e warto ¿ebym przed oddaniem do regulacji sk³adu mieszanki i synchronizacji ga¼ników, zakupi³ i wla³ do baku zalecan± ilo¶æ preparatu MOTUL FUEL CLEAN oraz trochê poje¼dzi³, by ³adnie przeczy¶ci³o ca³y uk³ad paliwowy, ga¼niki itp. Co mam o tym my¶leæ ? :P

:
... Czy móg³by kto¶, kto mia³ do czynienia z w\w preparatem Motula oddaæ jak±¶ opinie na ten temat. Czy warto w ogóle w takie zabiegi inwestowaæ? Dziekuje z góry

:
nie warto :)

:
Witam,mój problem polega na tym,¿e po skopaniu przez mechanika moich ga¿ników zabra³em siê za to sam.Wymieni³em igliczki na p³ywakach,wszystkie oringi,dysze w które wchodz± igliczki ,wszystko dok³adnie wyczysci³em,ka¿d± dysze ,poziom paliwa na p³ywakach ustawiony jak w serwisówce,¶rubki od sk³adu mieszanki wykrêcone na 2,5 obrotu,iglice ustawione na 3 rowek od góry.filtr powietrza nowy.synchro zrobione,spryska³em samostartem wszystkie króce przy ga¼nikach nie by³o reakcji silnika czyli szczelnie,¶wiece nowe DPR8EA9,wszystko dziêki temu forum zrobi³em:)dzi¶ zrobi³em ok 10 km elektrody i porecalna pod nimi bia³e czyli za ubogo(obie tak samo)(osiagi bardzo dobre fajnie przy¶piesza przy 6 ty¶ leciutko szarpie ma³o odczuwalne)(na ssaniu pali ³adnie troszke strzela z wydechu ale delikatnie) czy zmieniac na 4 rowek od góry iglice czy jednak jeszcze poje¼dziæ trochê i sprawdziæ kolor?a mo¿e dodaæ pó³ obrotu na ¶rubkach sk³adu mieszanki?,jestem laikiem ale da³em radê zosta³ ju¿ mi tylko problem z kolorem ¶wiec

:
Napisz jak czy¶ci³e¶ dysze paliwowe?

:
Sprêzonym powietrzem,i po wykrêceniu dysz dmucha³em w te miejsca z ,których je wykrêci³em.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pe³na wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.