Odpoczynek GS500 w trasie |
Autor |
Wiadomość |
dunja
Model GSa: GS 500E
Dołączyła: 22 Lip 2011 Pochwał: 7 Posty: 696 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 28 Lut, 2014
|
|
|
Set3 napisał/a: | W miastach coraz większy ruch to i częściej się stoi. |
Jak to stoi ???? |
_________________ I cherish my ignorance on the subject...
|
|
|
|
|
gacek778
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011 Pochwał: 9 Posty: 703 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Pią 28 Lut, 2014
|
|
|
Set3 napisał/a: |
Gacek nie zgadzam się z Tobą nie sprawdzajmy oleju codziennie. Przed wyjazdem wystarczy. . Ale co do reszty to masz racje. |
Jakbym raz nie sprawdził przed wyjazdem z garażu to pewnie byś mi szukał srebrnego silnika
Zawsze sprawdzam i polecam to robić codziennie. Nic nie kosztuje, nie zajmuje czasu, nie pobrudzimy się a mamy pewność że olej jest i że go nie przybyło (co niestety może się zdarzyć dość nieoczekiwanie).
Cytat: | W miastach coraz większy ruch to i częściej się stoi. |
W Krakowie mamy bus pasy (i chodniki) |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Pią 28 Lut, 2014
|
|
|
Daniel mi chodziło o to że jak nie ma wyjazdu to nie trzeba lecieć do garażu i sprawdzać poziomy oleju w pojazdach. W tym dniu jak będzimy jechać przed samym wyjazdem sprawdzajmy.
Dunia ale u Was są podobno światła. U nas ich nie ma. Porobili ronda.
Ale żarty żartmi.W tamtym roku z okazji dnia dziecka - grupa kolegów miedzy innymi ja i Wolf przwoziliśmy dzieci wkoło placu. Taki prezent dla dzieci i ich mam . Mój silnik chłodzony powietrzem już był na granicy przegrzania. Dobrze że miałem ten termometr. Był już na czerwonym. Musiałem postać troche. Motocykle chłodzone cieczą nie miały tego problemu. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
gacek778
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011 Pochwał: 9 Posty: 703 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Pią 28 Lut, 2014
|
|
|
Set3 napisał/a: | Daniel mi chodziło o to że jak nie ma wyjazdu to nie trzeba lecieć do garażu i sprawdzać poziomy oleju w pojazdach. W tym dniu jak będzimy jechać przed samym wyjazdem sprawdzajmy.
|
No pewnie że tak. Po co miałbym mierzyć jak nie jeżdżę?
Co do tego przegrzania to jeszcze mi się nie zdarzyło żeby w Gsie coś było nie tak. A motocykle chłodzone cieczą mają swoje zalety ale i wady. |
|
|
|
|
dunja
Model GSa: GS 500E
Dołączyła: 22 Lip 2011 Pochwał: 7 Posty: 696 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 28 Lut, 2014
|
|
|
Mój giees w zeszły sezonie namachał prawie 30 tys i jakoś nic mu nie jest. Jeździł w warszawskich korkach, upałach, piaskach pustyni (jeszcze w wawie wydmuchiwałam piasek z klocków hamulcowych i baku) i jakoś dawał radę bez żadnych większych problemów.
Także mogę twierdzić, że giees, jak się o niego jako tako dba - jest nie do zdarcia! |
_________________ I cherish my ignorance on the subject...
|
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 28 Lut, 2014
|
|
|
Set3 napisał/a: |
Czujnik temperatury przydaje sie. Ale kto napisał że trzeba poziom oleju mierzyć innym bagnetem. To nieprawda jeżeli kupimy czujnik od razu z bagnetem do Suzuki GS 500. Też są takie. http://netbiker.pl/produk...tury-oleju-nowy
|
Set, ten czujnik ma na bagnecie podziałkę min - max ?
Mój kumpel miał kiedyś coś takiego i nie miał tam podziałki. Musiał temperaturę mierzyć zwykłym bagnetem. |
_________________
|
|
|
|
|
Chrupq
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Pochwał: 1 Posty: 406 Skąd: Chwaszczyno k. Gdyni
|
Wysłany: Sob 01 Mar, 2014
|
|
|
dymny napisał/a: | Musiał temperaturę mierzyć zwykłym bagnetem. |
No to szacun dla niego, że mierzył temperaturę zwykłym bagnetem
Z tego co wiem większość tego typu termometrów nie ma skali. Trzeba zrobić porównianie do zwykłego bagnetu i zapamiętać odwzorowanie. |
_________________ "You can't buy happiness, but You can buy a bike, and that's pretty close" |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 01 Mar, 2014
|
|
|
Chrupq napisał/a: | dymny napisał/a: | Musiał temperaturę mierzyć zwykłym bagnetem. |
No to szacun dla niego, że mierzył temperaturę zwykłym bagnetem
|
Oczywiście chodził o poziom oleju.
Chrupq napisał/a: |
Z tego co wiem większość tego typu termometrów nie ma skali. Trzeba zrobić porównianie do zwykłego bagnetu i zapamiętać odwzorowanie. |
No własnie tez tak kojarzę, dla tego pytam bo może Set ma termometry z podziałką... |
_________________
|
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Nie 02 Mar, 2014
|
|
|
nie zauważyłem podziałki. Ale akurat to jest najmniejszym problemem. Wystarczy ustalic olej w silniku np na minimum przy pomocy normalnej miarki. Później wkręcić z termometrem i zaznaczyć na miarce od termometru. Może np lekko naciąć nożem.
W sumie to uniwersalna miarka i nie tylko zrobili ją do GSki. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
pawulon40
Model GSa: GS 500E
Wiek: 57 Dołączył: 01 Sty 2013 Pochwał: 3 Posty: 409 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2014
|
|
|
Ja w drodze do Włoch stawałem na stacji benzynowej po paliwko jak się wacha kończyła albo jak dupka scierpła abo siku się chciało |
_________________ pawulo40
|
|
|
|
|
|