Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
ogolny tuning gs 500 |
Autor |
Wiadomość |
jakubgs [Usunięty]
|
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007
|
|
|
co do podnóżków myśle że fajnie by to wygladalo... ale czy nogi by sie z tego nie ześlizgiwały? bo to jednak metal a nie guma... ?
a końcówki kierownicy też chce sobie dokupic bo to podobno eliminuje drgania podczas jazdy czyż nie tak? |
|
|
|
|
FoX [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
Grzechu16 napisał/a: |
a końcówki kierownicy też chce sobie dokupic bo to podobno eliminuje drgania podczas jazdy czyż nie tak? |
bardzo interesujące... możesz ktoś to rozwinąć?
PS. Co do końcówek kierownicy też nad tym myślałem... ale swoje czarne ostro przerobiłem i wyglądają lepiej niż te za 30zł...
mogę jutro foto w tuning zamieścić |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
"KOŃCÓWKI KIEROWNICY SPEŁNIAJĄ BARDZO ISTOTNĄ ROLĘ W MOTOCYKLACH DZIĘKI ODPOWIEDNIEJ WADZE OGRANICZAJĄ NIEBEZPIECZNE DRGANIA KIEROWNICY."
jakoś nie moge znalezc pelniejszej informacji tzn szczegolow na czym to polega... kiedys czytalem w jakichs opisach motocykli o tych drganiach... aha tekst wyzej pochodzi ze strony o motocyklach... |
|
|
|
|
CincinCM [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
Ja mam obciążniki kierownicy. Na końcu są dokręcane takie cieżarki. Niby zlikwidowane są drgania, ale miałem je od początku to nie wiem jaka jest różnica. |
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
ja tez mam te koncowki tylko chem zmienic na inne tylko nie wiem czy to negatywnie nie wplynie na zachowanie motocykla |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
Te końcówki na kierownicy mają swoja okresloną wagę. Bez nich kierownica wpadała by w rezonans z wibracjami silnika i na dłuzsza metę jazda była by męcząca .
Zastosowanie akcesoryjnych jest mozliwe ale tylko jesli ich waga jest zblizona do oryginału oraz ma taki sam sposób mocowania. w gs z dzielona kierownica ma na końcu rurek gwint w który wkręca sie srubę końcowki. w tych co pokazałes na zdjęciu mocuje sie w rurce pustej w srodku , bez gwintu. Nie włozysz ich do GS-a. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
ale nie trzeba jej calej montowac bo ta koncowak mozna zdjac |
|
|
|
|
ZowA [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
Ja miałem właśnie taki problem kupiłem i dopiero stare odkręciłem i sie okazało ze tam jest w rurce gwint , w który wkreca sie cięzarki. I oczywiscie nie pasowało ale wystarczyło piłke do metalu sobie przygotować uciać ten kawałek co wchodzi w kierownice. I sprawa załatwiona |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
|
|
|
nie lepiej zamiast takich "bajerków" kupic lepszy olej klocki lub płyn hamulcowy wymienić
bedzie pożytek chociaz |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
cygan [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
|
|
|
mi też zawsze szkoda było na spojlery (w starych autach).zawsze pchałem w stan techniczny a na zewnątrz np.taśma na drzwiach (125p 78')hi hi hi |
|
|
|
|
wiśnia [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 17 Kwi, 2008
|
|
|
Cześć
Czy wiecie gdzie można kupić takie końcówki do dzielonej kierownicy GS-a ? |
|
|
|
|
|