Czyszczenie Gaznikow |
Autor |
Wiadomość |
KingRider [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 17 Sty, 2008 Czyszczenie Gaźników
|
|
|
Witam ! za kilka dni mam zamiar wziasc sie za generalne czyszczenie gaźników,regulacje i synchronizacje wakuometrem. Mozecie podac mi jak po kolei co sie robi i na co zwrócić głównie uwagę,czym czyścić itd
pozdr Kinga |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Czw 17 Sty, 2008
|
|
|
ja w sumie to zrobiłem tak ze po wakacjach zrobilem synchro wakuometrem i smigalo ładnie... potem byl taki nieoczekiwany zwrot sytuacji i musialem rozebrac gazniki.... rozebralem wszystko praktycznie co sie dalo przedmuchałem poczyściłem te dysze co się tam wykręca od powietrza itd... powkrecalem o tą samą dlugosc. skrecilem wszystko zamontowalem i smiga super beż zadnych problemow nic sie nie rozregulowalo po tym czyszczeniu:) |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Czw 17 Sty, 2008
|
|
|
Zacznij od ściagniecia serwisowki i zapoznania sie z budowa gaźników. Ułatwi to rozbiórkę. Zakup tez środek w sprayu carbcleaner lub w ostatecznosci rozpuszczalnik nitro.
Zdejmij bak zamykajac wczesniej dopływ paliwa w kraniku pod zbiornikiem oraz odłacz akumulator dla bezpieczństwa.
Spuść paliwo z komór pływakowych.
Potem wyjmij airbox , i odkrec opaski zaciskowe na kroćcach i wyjmij gazniki. Mozesz odłączyc teraz linki i wyjąc gazniki z moto na stół.
Rozbiorke zaczynasz od zdjecia pokrywek przepustnic. Jesli moto jest zdławione to masz okazje je odblokować. Wiecej na ten temat znajdziesz na forum.
Potem zdejmujesz komory pływakowe , odkręcasz dysze itp. Demontujesz wszystkie uszczelki gumowe by nie uszkodzic ich preparatami do czyszczenia. Za pomoca spraya przedmuchujesz wszystkie kanaliki w korpusach gaźnikow. Potem spręzone powietrze. Tak samo dysze.
Jak nie masz sprayu to wpuszczasz strzykawka nitro i myjesz metalowe części w nitro. Chroń gumę i membrany od rozcieńczalnika.
Przy okazji kontrolujesz poziom paliwa w komorach pływakowych i stan zaworka iglicowego.
Po czyszczeniu składasz gazniki , sruby składu mieszanki wykręcasz o 2 1/4 do 3 obr. Oba tak samo. Dokładne dostrojenie to na pracującym silniku . Iglice przepustnic na 4 rowek od góry .
Po złozeniu , nagrzaniu silnika i wyregulowaniu składu mieszanki wolnych obrotow dopiero robisz synchro.
wszystkie szczegóły znajdziesz w serwisowkach. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
KingRider [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 25 Sty, 2008
|
|
|
dzieki za podpowiedź,jutro sie za nie biore |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|