Mordkowy GS |
Autor |
Wiadomość |
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Posty: 445 Skąd: RKR
|
Wysłany: Sob 12 Gru, 2015 Mordkowy GS
|
|
|
A więc, zachęcony i ja pochwale się swoim Gs'em.
Kupiony w marcu 2015. Jest to mój pierwszy "poważny" motocykl szosowy. W tym roku zrobiłem 5k km. Ale niestety już musze zakończyć ten sezon, mimo iż pogoda jest przyzwoita.
Od strony technicznej nie miałem do niego zastrzeżeń, z wyglądem nie jest już tak ciekawie
Zmiany wprowadzone przeze mnie:
- Zainstalowane gmole
- Zamonotwany wyświetlacz biegów
- Wypolerowane lagi oraz chromy
- Dodane paski na koła
- Olej Motul 5100
- Oklejone ciężarki kierownicy, pólka karbonową folią
- Odmalowana na nowo stopka centralna oraz boczna
- Troche pierdółek typu siatka na bagaż, niebieska postojówka itd
Plany zmian na zimę 2015/16:
- Stalowy oplot na przód
- Ponowne oklejenie górnej półki i clip-onów oraz ramki trzymajacej zegary na niebieski carbon
- dorobienie "stalowych" kubków na zegary
- wypolerowanie ramy lub malowanie
- zmiana kierunków na mniejsze |
Ostatnio zmieniony przez Mordkaaa Wto 02 Sie, 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
siki1254
Model GSa: GS 500E
Wiek: 26 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 51 Skąd: Kańczuga
|
Wysłany: Pon 14 Gru, 2015
|
|
|
Ładna sztuka |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Wto 15 Gru, 2015
|
|
|
Powodzenia z modyfikacjach |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Posty: 445 Skąd: RKR
|
Wysłany: Pią 01 Sty, 2016
|
|
|
Ma ktoś moze pomysł jak przerobić kubki zegarów ?
Pasują moze od innych modeli ?
Chcę zrobić je na stalowe, wymyśliłem dwa sposoby:
1) dwa kubki turystyczne np na kawę, dociąć na odpowiednią długość, wyciąć otwory na linki do zegarów oraz mocowanie. Miedzy metalowe kubki a ramkę zegarów dać gumowy oring. Przykręcić zegary do kubków za pomocą nakrętek "kapturkowych". Do dolnej części ramki na zegary, przyspawać/przykręcić dopasowany kawałek aluminium, aby było ładne wypełnienie między nowymi kubkami. Ale jest problem: jak zaadaptować kontrolki ? Nie dam rady wyciąć uchwytu na nie, z metalu i to przyspawać/przykręcić do ramki. Plastik z aluminium też ciężko połączyć.
2. Na stare kubki plastikowe dopasować kubki metalowe (powycinać tak jak są plastiki, aby pasowało. Wtedy będe miał kontrolki, ale będzie kawałek plastiku (ewentualnie można jakoś to pomalować). I tutaj problem też występuje mianowicie: musiałbym przedłużyć szpilki w zegarach, pytanie czy są one demontowane ? czy jakoś inaczej da sie rade je przedłużyć ?
Jak macie jakieś pomysły albo coś to dajcie znać
EDIT: robił ktoś dbkillera do oryginalnego wydechu ? Ja zakupiłem motor już z wybebeszonym środkiem i chciałbym dorobić jakiegoś dbkillera, chociażby po to żeby zmienić dźwięk. Macie jakieś wymiary ? |
_________________
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+" |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
olecki
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 1178 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 02 Lut, 2016
|
|
|
ten samolotowy włącznik zostaw do nitro |
_________________ Das Drone |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
toffic
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 142 Skąd: RKR
|
Wysłany: Nie 21 Lut, 2016
|
|
|
Stalowy oplot na przód polecam, jakbys chciał tanio bez przesyłki to się odezwij
P.S. dobrze półka pospawana?? |
_________________ https://www.facebook.com/rotor.krosno/ |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
Arcisz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 30 Dołączył: 23 Lut 2015 Posty: 578 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 10 Mar, 2016
|
|
|
Według mnie ma się podobać dla właściciela. Patent fajny, może niedługo jeszcze coś wymyślisz? |
_________________ Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999' |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
toffic
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 142 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Posty: 445 Skąd: RKR
|
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2016
|
|
|
Mała aktualizacja.
Gs dostał nowy napęd. Padło na DID + JT, szukałem czegoś ciekawszego, ale niestety albo stety, DID ma najlepszy stosunek ceny do jakosci.
Tutaj kilka fotek:
Powiedziałem że wrzucę zdjęcie jak wygląda biała felga po "nasmarowaniu" łańcucha olejem przekładniowym więc proszę
Dla porównania ta sama felga po czyszczeniu (z krzywymi paskami xD):
Wyczytałem ze niektórzy mają przy zębatce zdawczej nakrętkę jakąś, ja nie miałem nic takiego tylko zawleczkę zabezpieczającą.
Dodatkowym efektem ubocznym oleju przekładniowego, był syf przy zębatce zdawczej i to taki konkretny...
I na koniec porównanie starej i nowej zębatki:
Do Gsa wpadła jeszcze opona na przód Pilot Road, stalowy oplot na przód, te kubki stalowe oraz woltomierz wraz z zegarkiem i termometrem, niebieska szyba, trochę elementów oklejonych folią carbonową (niebieską) i obecnie próbuję zrobić coś z osłoną łańcucha. Jak będzie pogoda to trzeba wszystko wyczyścić i może zrobię jakieś zdjęcia. |
_________________
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+" |
Ostatnio zmieniony przez Mordkaaa Wto 02 Sie, 2016, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
|