Wilk - GS500 Five Stars |
Autor |
Wiadomość |
Wilk
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2014 Posty: 498 Skąd: Gdynia - Wielki Kack
|
Wysłany: Pią 13 Cze, 2014 Wilk - GS500 Five Stars
|
|
|
W końcu przyszedł czas pokazać i mój sprzęt. W zeszły weekend (tj. w sobotę 7 czerwca 2014) pogoda dopisała i wybrałem się w trip po mieście/okolicach w celu poszukiwania obiektów/miejsc do fotografowania, bo już bardzo dawno żadnego dobrego zdjęcia nie udało się mi ustrzelić. Szukałem, szukałem i postanowiłem przy okazji machnąć kilka fotek mojego Suzuki GS500 Five Stars. Szkoda tylko, że nie wyczyściłem Suzi i była wtedy nieco zakurzona i brudna, ale nie było tragedii. Po prostu mniej się błyszczy.
GSa kupiłem 10 maja 2014 z przebiegiem 51143 km, rocznik 1995, wpisana moc w dowodzie rejestracyjnym to 33KW (GM51A czyli w pełni odblokowany). Motocykl został sprowadzony z Niemiec do polski w 2010 roku i przez 4 lata miał jednego właściciela i prawdopodobnie ten właściciel miał na nim glebę (podobno motocykl mało jeżdżony w Polsce co by się zgadzało patrząc na opony, napęd itp. jak podejrzewam gość po małym szlifie zaczął jeździć tylko sporadycznie aż w końcu postanowił sprzedać motocykl). Jestem obecnie drugim jeżdżącym właścicielem GSa w Polsce. Motocykl jest dość charakterystyczny za sprawą (prawdopodobnie) japońskich napisów na lewej i prawej owiewce (jeszcze nie wiem co one oznaczają). Kufer był w komplecie już razem z zamontowanymi światłami stop LED na kufrze.
Jak się Suzi prezentuje to widać na zdjęciach. Rewelacji nie ma. Plastiki nie są idealne i mają jakieś ryski, otarcia, a czacha od strony zegarów (maskownica) ma pęknięcia w miejscach śrub, które są przykręcone do bocznych owiewek oraz jest wytarty lakier przez kable/przewody biegnące od zegarów/sprzęgła/hamulca. Poprzedni właściciel miał delikatną glebę na lewy bok z tego co idzie zaobserwować. Jest lekko przejechany lewy dół/starty owiewki na wysokości lewego dekla, lekko otarty plastik lusterka, zmieniony jest lewy ciężarek (wygląda na nowszy od prawego), wymieniona lewa klamka (od sprzęgła), wymieniony przedni lewy kierunek (pomarańczowe szkiełko jest ciemniejsze od pozostałych), przetarty czarny plastik tylnego kierunku i coś było robione z przednim błotnikiem. Silnik trochę się poci przy pokrywie zaworów (minimalnie), coś tam delikatnie cieknie od pokrywy filtra (prawdopodobnie jakiś gamoń źle założył uszczelkę), coś tam kapie bodajże od śruby spustu oleju, czy coś jeszcze to ciężko stwierdzić i dopóki nie uporam się z tymi widocznymi wyciekami oleju to nie będę wiedział skąd jeszcze może kapać. Oczywiście nic poważnego to nie jest, ale jest to irytujące i wkurzające, że moto znaczy teren.
Jeśli chodzi o pracę silnika i stan techniczny to wygląda na to, że jest bardzo dobrze. Motocykl aktualnie ma przebieg 52921 km (stan z dnia 2014-06-11 - wtedy tankowałem). Czyli jak widać po zakupie motocykl przebył ze mną 1778 km bez jakiejkolwiek awarii (odpukać). Jazda zróżnicowana, czasem pod czerwone pole, czasem dziadkowanie i jeżdżenie 60km/h po całym mieście, czasem jazda w pełnym słońcu i upale, czasem w deszczu i lekkim błocie, które jest na drodze. Suzi zawsze odpala i sama rwie się w trasę. Dobrze się prowadzi, jedzie prosto i (póki co) dobrze ze mną współpracuje .
Z tego co mam do zrobienia (planuję zrobić): + zrobione | - do zrobienia
+ regulacja gaźników -> wolne schodzenie z obrotów (porównywałem z innym GSem i szybciej schodził z obrotów niż mój)
+ regulacja obrotów biegu jałowego -> motocykl na rozgrzanym silniku ma blisko 2k rpm
+ uszczelka pod pokrywą zaworów jest OK
+ sprawdzenie/wymiana uszczelki pokrywy filtru oleju - wymienione razem z filtrem przy serwisie sezonowym
+ wymiana łożysk w przednim kole [zrobione]
+ wymiana łożysk w tylnym kole [zrobione]
- oczyszczenie/regeneracja tylnego hamulca
- oczyszczenie/regeneracja przedniego hamulca
- poprawka owiewek (pęknięcia itd.)
- nowy lakier na wszystkich owiewkach (może, może)
+ montaż gniazda USB/zapalniczki (konieczne do ładowania nawigacji)
+ montaż uchwytu GPS/telefonu
- pomalowanie kolektorów na czarny mat
+ wstawienie lepszej żarówki światła mijania w soczewce
- zmiana tarcz zegarów (może)
- zmiana podświetlenia zegarów (może na pomarańczowe/żółte/białe/czerwone/<-- zależy jakie będą tarcze)
- montaż crashpadów
- zakup nowych klamek (tak żeby były jednakowe - fajnie by było dostać do GSa łamane/regulowane)
- przemalowanie felg na czarny/grafitowy lub czarno z chromowanym/błyszczącym rantem (może)
- naklejki odblaskowe na ranty felg
- zmiana obicia siodła (oddanie do tapicera lub kupienie obicia akcesoryjnego i samodzielne obicie)
+ do wyciągnięcia wgniotka z baku (założyłem skórę/bagster na bak więc nie będę tej wgniotki robić, bo i tak jest zasłonięta)
- ogarnięcie przedniego błotnika (szlif i ponowne lakierowanie, bo jakiś gamoń to zrobił tragicznie)
- zmiana manetek na jakieś akcesoryjne (może)
- poprawienie malowania ciężarków
- wyczyszczenie i zakonserwowanie widocznych ognisk rdzy
- uporządkowanie okablowania pod czachą (tam to jest sajgon) i ogólnie wiązek
- wypłukanie/oczyszczenie zbiornika paliwa (jakiś syf tam zaobserwowałem)
+ ochraniacz / futerał na bak Bagster
+ polerka wlewu paliwa
Lista pewnie się rozszerzy o nowe pomysły i rzeczy, które trzeba będzie zrobić. Oczywiście wiele prac z listy mama zamiar wykonać po sezonie.
Jak zrobię jakieś nowsze zdjęcia to na pewno dodam. Póki co tyle co poniżej + mały gratis z Gdyni.
Takie tam ustrzelone foto tego dnia (dwie wersje zależnie czy ktoś lubi kolor czy B&W):
|
_________________ Jest: Wilk - Kawasaki Z900 '20
Był: Wilk - GS500 Five Stars 95' |
Ostatnio zmieniony przez Wilk Wto 15 Mar, 2016, w całości zmieniany 11 razy |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Pią 13 Cze, 2014
|
|
|
nie chce mi się czytać, ale moto i fotki wyglądają spoko
oprócz tych krzaków na bocznych owiewkach |
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
nikto
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 174 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 13 Cze, 2014
|
|
|
Tam jest napisane: "Kurczak słodko-kwaśny"
Ja moto widziałem 'na żywca', nawet jak jedzie, daje radę |
_________________ Yamaha Yamasoul Tyryryryryroł |
|
|
|
|
beacia500
Wiek: 34 Dołączyła: 15 Mar 2014 Posty: 235 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13 Cze, 2014
|
|
|
Też widziałam na żywo i nawet widziałam ofertę kupna tego egzemplarza, ale niestety byłam już po zakupie.... |
|
|
|
|
Vankel
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 166 Skąd: Nowy Targ/Kraków
|
Wysłany: Pią 13 Cze, 2014
|
|
|
Cytat: | Jazda zróżnicowana, czasem do odcięcia, czasem dziadkowanie (...) |
GS nie ma odcięcia Gdzieś ty się zapędził......
Ale wracając do GS-a, w jedynym słusznym kolorze
Chociaż mała sugestia dotycząca aspektu wizualnego, do pełni efektu brakuje felg czarnych z polerowanym rantem. Moim zdaniem wygląda to wtedy kozacko |
_________________ 87 Simson S51 & 06 SV650S
Motocykl? tylko na "S" |
|
|
|
|
Wilk
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2014 Posty: 498 Skąd: Gdynia - Wielki Kack
|
Wysłany: Sob 14 Cze, 2014
|
|
|
Do odcięcia w głoooowie W każdym razie wiadomo o co chodzi
Co do felg jest to jeden z punktów z listy i będę starał się go zrealizować jak pozwolą fundusze i czas. Dopiero po "zmianie" felg chcę nakleić odblaskowy pasek. Felgi z polerowanym rantem też się mi bardzo podobają.
Jak moto jedzie to i według mnie daje radę, bo nie patrzę na niego hehe Żartuję, bo narzekać to nie mam na co jeżeli chodzi o wygląd, bo jest całkiem spoko. Owiewki sporo dają jak się jedzie na obwodnicy i nie żałuję zakupu. Na początku wydawało się mi, że będzie więcej do roboty jeśli chodzi o techniczne aspekty, a tu się okazało, że jednak jest spoko i trzeba GSa dopracować głównie wizualnie.
Jak się już wybiorę gdzieś na normalną sesję tylko GSa to wrzucę foty. Będzie to też historia względem zmian jakie mam zamiar wprowadzić w przyszłości (historia fotograficzna).
Będę potrzebować tylko jakiegoś osiołka ekhm pomocnika do np. trzymania blendy (ale i bez pomocnika dam radę)
Chcę zrobić zdjęcia GSa w nocy z odpowiednim oświetleniem, ale to muszę upolować dobre warunki itp. i zarezerwować sobie czas żeby było tak jak chcę (chociażby po części). |
_________________ Jest: Wilk - Kawasaki Z900 '20
Był: Wilk - GS500 Five Stars 95' |
|
|
|
|
pingwin137
Model GSa: GS 500E
Wiek: 30 Dołączył: 11 Cze 2014 Posty: 64 Skąd: Lublin/ Lubaczów
|
Wysłany: Sob 14 Cze, 2014
|
|
|
Bardzo ładna suzii ja jak zdam A2 to też planuję kupić Five Star'sa. Tylko właśnie z taką owiewką jak ty masz i lampami ala oring właśnie. Bardziej mi się podoba niż klasyczna wersja. Ciężko upolować taką Suzi w dobrym stanie ale może coś uda mi się złapać Wilk'u twoje moto na 5! |
|
|
|
|
Wilk
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2014 Posty: 498 Skąd: Gdynia - Wielki Kack
|
Wysłany: Sro 25 Cze, 2014
|
|
|
Udało się mi upolować Bagstera - skórzany ochraniacz na bak. Wg. sprzedającego w stanie dobry+, a wg mnie to co najwyżej w stanie dostateczny+, ale mniejsza z tym. Kupiłem, bo raz że ciężko znaleźć takiego Bagstera do GS500 to jeszcze cena nie była jakaś wyjątkowo wysoka (względem tego co oglądałem na ebay), ale stan adekwatny do ceny, a nawet cena trochę wygórowana, ale trudno.
Dzisiaj otrzymałem paczkę i pierwsze co zabrałem się za czyszczenie i doprowadzenie ochraniacza jakoś do porządku. Niestety nie jest to ideał i daleko mu do ideału jak widać na zdjęciach, ale powoli działam. Na pierwszy strzał poszło czyszczenie z brudu (niestety sprzedający nawet nie postarał się oczyścić chociażby z kurzu tego ochraniacza ), a następnie polerka znaczka Bagster i pinesek na przodzie. Uchwyty górne do plecaka niestety chyba zostawię takie jakie są, bo ciężko jest dojść do zakamarków i będzie dziwnie wyglądać jak środek się będzie błyszczeć, a boki to będzie totalna lipa, ale zobaczę. Może uda się mi do tego jakoś zabrać. Teraz tylko wykombinuję paski na mocowania boczne (lub jakiś inny estetyczny i wytrzymały patent na to) i Bagster leci na bak. Ciekawy jestem jak to będzie się w całości prezentować. Z tego co przymierzałem niestety ochraniacz na długość nie zakrywa 100% (tylko 99% ) baku, ale nie jest źle (zostaje jakiś centymetr/dwa nie zakryty Bagsterem patrząc od kierownicy na bak, ale myślę, że będzie dobrze).
Ochraniacz był zakurzony, uwalony jakimiś smarami, tłustymi plamami i srebrnym czymś (chyba też smar), który już zasechł na skórze. Udało się jednak to doczyścić (całe szczęście).
Zdjęcia czyli taki otrzymałem (po powiększeniu widać więcej tych dziwnych plam itp.):
Tutaj już efekty po pracy/w trakcie prac:
W trakcie prac polerskich
Efekt końcowy czyli porównanie przed i po polerce:
Teraz tylko zdobyć paski do montażu dla bocznych uchwytów (może gdzieś mam jakiś stary plecak to bym miał problem z głowy), jeszcze raz wyczyścić całość (bo trochę się "uwaliła" przy polerowaniu) i można będzie zamontować na bak. Jak tylko skończę to wstawię foty GSa z zamontowanym ochraniaczem.
Efekt z całości jest nawet zadowalający tzn. lepszy niż się spodziewałem czyli ujdzie w tłumie. |
_________________ Jest: Wilk - Kawasaki Z900 '20
Był: Wilk - GS500 Five Stars 95' |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Pią 27 Cze, 2014
|
|
|
Fajna sprawa. Będzie Ci pasować do czarnego motocykla. Powodzenia w modyfikacjach |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Pią 27 Cze, 2014
|
|
|
Super fotki, zwłaszcza 7,8
PS. To nie wiecie tego że gsy mają odcięcie "odcięcie mechaniczne" ?, podpowiem- każdy silnik to ma. Z tym że w nowszych motorkach (czy innych) ryzyko zaistnienia tego niebezpiecznego odcięcia jest ograniczone przez zastosowanie odcięcia elektronicznego (jest to taki sobie nazwijmy to bezpiecznik, który wywala zawsze wcześniej). Natomiast gs i inne tej opcji nie mają, więc ryzyko zawsze istnieje. Niektórzy powinni wiedzieć o co konkretnie chodzi. |
|
|
|
|
Wilk
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2014 Posty: 498 Skąd: Gdynia - Wielki Kack
|
Wysłany: Sob 28 Cze, 2014
|
|
|
Prace z ochraniaczem ukończone prawie w 100%. Obecny efekt jest nawet zadowalający. Ochraniacz już zamontowany na baku i musi się ułożyć. Z tego co zaobserwowałem będę musiał poprawić jeszcze trochę naciąg mocowań i chyba pozbyć się załamań/odkształceń skóry, ale to poczekam aż się ułoży i wtedy zacznę działać dalej jak będzie źle. Z tego co zrobiłem jeszcze poza doprowadzeniem samej skóry do stanu w miarę reprezentatywnego to doszyłem paski mocowań (pozbyłem się tego paskudnego druta z lewego bocznego mocowania i metalu z prawego bocznego mocowania) po lewej i prawej stronie oraz pasek mocujący na tyle, który jest zakrywany przez siedzenie (na poprzednich zdjęciach widać, że ktoś wyrwał mocowanie oryginalne, ale przyszyłem mocowanie z paskiem i jest OK). Ochraniacz przypiąłem bezpośrednio do baku co moim zdaniem lepiej wygląda i nie będzie stwarzać komplikacji z demontażem baku w czasie regulacji zaworów/gaźników, bo wystarczy odkręcić i zdemontować bak. Nie trzeba się przejmować mocowaniami ochraniacza ponieważ jest on przypięty do baku, a nie do ramy czyli stanowi praktycznie integralną część baku paliwa i zdejmujemy bak razem z ochraniaczem.
Nie pasują mi tylko naklejki na tylnych bocznych plastikach z napisem GS500E i się zastanawiam nad tym aby się ich pozbyć. Lepiej bodajże całość by się prezentowała jakby te plastiki były całe czarne bez tych kolorowych napisów GS500E. Co prawda są oryginalne, ale zamiast nich to jak już bym widział takie napisy, ale np. srebrne/białe.
Pomyślałem, że jak zamontuję ochraniacz będzie mi czegoś brakować i postanowiłem jeszcze zająć się wlewem paliwa żeby lepiej się komponował z zamontowanym Bagsterem. Efekty poniżej na zdjęciach. Zdaje się mi, że będę musiał jeszcze poprawić wlew paliwa, ale to ogarnę później.
Jak wyglądała całość wcześniej widać na zdjęciach w poprzednich postach. Tutaj tylko jeszcze wlew paliwa.
Tak to wygląda teraz (trochę krzywo ochraniacz zakrywa wlew paliwa, ale zauważyłem to po zrobieniu zdjęć i nie chciało się mi tego poprawiać już, bo zdjęcia mają charakter poglądowy ):
Poprawię naciąg pasków żeby ochraniacz się sam za bardzo nie przesuwał i powinno być ok.
Zdjęcia robione telefonem więc jakość nie jest super. W przyszłości dostawię jakieś fajniejsze zdjęcia jak wybiorę się gdzieś na sesję. Tyle, że musi dopisać pogoda, a za oknem jest niestety deszczowo.
[ Dodano: Sob 28 Cze, 2014 ]
Propozycja na tylne plastiki. Chyba bez napisów jest najlepiej.
[klik na obrazek by powiększyć]
|
_________________ Jest: Wilk - Kawasaki Z900 '20
Był: Wilk - GS500 Five Stars 95' |
|
|
|
|
Wilk
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2014 Posty: 498 Skąd: Gdynia - Wielki Kack
|
Wysłany: Nie 29 Cze, 2014
|
|
|
Dzisiaj zamontowałem gniazdko zapalniczki z USB. Szukałem czegoś fajnego co by spełniło moje oczekiwania czyli zapalniczka + USB. Znalazłem takie coś i postanowiłem kupić gniazdko 2 in 1 czyli gniazdko zapalniczki 12V z gniazdkiem USB (oczywiście motocyklowe, wodoodporne). Kupiłem także uchwyt samochodowy do GPS/Telefonu z przyssawką. Po kilku chwilach namysłu wymyśliłem sposób przymocowania uchwytu. Niestety sam uchwyt z oryginalną przyssawką był nieco za wysoki i nie dało się go "przyssać" tzn. zamontować do plastiku pod przednia szybką. Postanowiłem więc rozmontować uchwyt i takim sposobem wydobyłem regulowany uchwyt i została mi sama przyssawka. Sam pałąk nawierciłem od spodu, nagwintowałem, dałem dodatkowo podkładkę dla zwiększenia powierzchni trzymania przez główkę śrubki (aby przypadkiem nie wyrwało punktowo plastiku) i przykręciłem pod przednią szybką. Była tam już śrubka M5, która trzymała maskownicę, ale w tym miejscu niestety jest ułamany zaczep na śrubę więc została tylko śruba, która nic nie trzyma. No to postanowiłem ją wykorzystać i nadała się idealnie. Wszystko poniżej na zdjęciach razem ze zdjęciem uchwytu, który kupiłem.
Uchwyt GPS, który kupiłem na hali (extreme style universal windshield holder):
To co z niego zostało po rozebraniu czyli sama przyssawka:
Miałem już wcześniej kupione wodoodporne etui z uchwytem motocyklowym/rowerowym, który używam m.in. w rowerze, a jak się okazało ma takie samo gniazdo montażowe co uchwyt (tyle, że podwójne jak widać, ale montaż na jedno też trzyma bardzo dobrze), który kupiłem więc nie musiałem wiele kombinować i po prostu przełożyłem samo etui. Wcześniej po prostu zrobiłem zdjęcie gniazda montażowego etui i szukałem uchwytu, który ma taki sam zatrzask. Ten który kupiłem ma, ale pojedynczy jednak w niczym to nie przeszkadza
Zamontowany uchwyt:
Zamontowane gniazdo zapalniczki z USB. Udało się to zrobić na opaski do mocowania lewej owiewki. Trzyma to dość solidnie i nie powinno odpaść samo z siebie ani w czasie jazdy.
Tutaj jak widać idzie kabel micro USB do telefonu/etui, który ładnie się chowa za owiewką więc nigdzie nie lata na zewnątrz i nie przeszkadza. Nie powinien także fruwać w czasie jazdy, ale to przetestuję.
Jedyne co mi zostaje to zrobienie przekaźnika podłączonego np. pod killswitch aby odłączać na stałe napięcie w gniazdku zapalniczki/USB po przełączeniu killswitcha, bo niestety przekaźnika w zestawie nie było i gniazdo zapalniczki cały czas ma prąd, ale to już opanuje później |
_________________ Jest: Wilk - Kawasaki Z900 '20
Był: Wilk - GS500 Five Stars 95' |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Nie 29 Cze, 2014
|
|
|
Motocykl nabiera walorów turystycznych Fajne modyfikacje. Odnośnie zasilania gniazdka - nie pamiętam jakie jest rozmieszczenie wtyczek w GSie, ale możesz przecież znaleźć taką, która dostaje napięcie dopiero po włączeniu zapłonu i po prostu w nią się wpiąć z + i nie kombinować z przełącznikami. |
|
|
|
|
Wilk
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2014 Posty: 498 Skąd: Gdynia - Wielki Kack
|
Wysłany: Nie 29 Cze, 2014
|
|
|
Dzięki Zależy mi aby motocykl miał sprawność techniczną i wygląd. Motocykl musi wyglądać i się prezentować (pomijam fakt sprawności technicznej, bo to jest oczywiste) Chcę trochę tras na nim przejechać i GPS będzie mi mega przydatny. Dodatkowo ładowanie z USB przyda się mi także do kamery, którą chcę kupić
Podobało się by mi przełączanie właśnie na killswitchu, bo jakbym gdzieś był i chciał podłączyć coś to bez kluczyka mogę przełączyć killswitch i gniazdko ma napięcie, ale podsunąłeś mi dobry pomysł. Faktycznie warto będzie prześledzić kostki i poszukać takiej, która dostaje napięcie po przekręceniu kluczyka i tam się wpiąć. |
_________________ Jest: Wilk - Kawasaki Z900 '20
Był: Wilk - GS500 Five Stars 95' |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Nie 29 Cze, 2014
|
|
|
Grzechu16 napisał/a: | nie pamiętam jakie jest rozmieszczenie wtyczek w GSie, ale możesz przecież znaleźć taką, która dostaje napięcie dopiero po włączeniu zapłonu |
+ po stacyjce jest na pomarańczowym kablu za stacyjką (oryginalnie kostka jest w lampie) ale mimo wszystko odradzam takie rozwiązanie, bo jakiekolwiek zwarcie czy bardziej obciążające urządzenie i może popalić kable, lepiej jednak dać przekaźnik sterowany od + po stacyjce i podłączyć przez własny bezpiecznik bezpośrednio do aku, zwłaszcza, że oryginalny bezpiecznik w GSe jest tylko na drodze aku-regulator i przy normalnej pracy gdy jest ładowanie cały prąd z regulatora pójdzie w ew. zwarcie na gnieździe zapalniczki
Co do samego zestawu dniazd to nie mocował bym go do góry czy do dołu bo jest berdziej podatne na zalanie, zwłaszcza gdy będzie coś tam wetknęte, lepiej albo w całości schować pod owiewki, a jek już w tym miejscu to skierowane do tyłu. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|