Problem z obrotami |
Autor |
Wiadomość |
Godfather [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008 Problem z obrotami
|
|
|
Witam w ostanim czasie zakupilem Gs-a smigam na nim cos ponad tydzien i zauwazylem ze jak silnik jest zimny to obroty sa niskie i nie ma problemu natomasty gdy sie na nim przejade i kiedy sie moto troche zgrzeje na luzie np. gdy stoje na czerwonym ma strasznie wysokie obroty;/ wiem ze niepowinien tak robic. jak myslicie czy to jest kwestia regulacji gaznikow ? czy moze czegos innego ? |
|
|
|
|
Cezarek [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
|
|
|
Pewnie masz właśnie gażniczki do regulacji wysokie obroty na luzie, znaczy ile?? w granicy 1500-1800 jest ok |
|
|
|
|
Sc0uT [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
|
|
|
Cezarek napisał/a: | Pewnie masz właśnie gażniczki do regulacji wysokie obroty na luzie, znaczy ile?? w granicy 1500-1800 jest ok |
Nie jest OK ! Za wysokie... Na biegu jałowym powinny wynosic 1250orb/min (+/- 50obr/min)
Od spodu gaznikow masz takie pokretło. Zagrzej dobrze motor, wrzuc na luz i przekrec pokretło troche ( nie apmietam w ktora sie schodizlo z obrotow), przegazuj i zobaczczy juz jest OK. |
|
|
|
|
pootietang [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
|
|
|
dokładnie jak pisze scout, rozgrzej i wyreguluj obroty tym pokrętłem pod gaźnikiem. jeśli kupiłeś niedawno go to tak czy inaczej warto by było zrobić serwis gaźników ale to tak przy okazji. |
|
|
|
|
Godfather [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
|
|
|
Dzieki Panowie juz ide zobaczyc czy to cos da swoja droga wiem ze serwis gaznikow trzeba zrobic ale narazie jestem splukany |
|
|
|
|
Sc0uT [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
|
|
|
ZAworów pewnie tez... Wypalisz gniazda, to wtedy bedziesz mogl zbierac kase ... |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
|
|
|
jak wypali to juz bedzie musiał zbierać i to wiecej niz 150 zł na regulację |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
|
|
|
jest zamieszczony filmik jak sprawdzić luz zaworowy i je wyregulować, myślę że jak nie ma się kasy na regulację zaworów to przynajmniej warto sprawdzić czy warto je regulować, możliwe że luz jest ok.
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=786 |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
pootietang [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
|
|
|
najgorzej że cieżko ze szczelinomierzami do moto bo mało gdzie są a juz są to drogie |
|
|
|
|
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Pochwał: 1 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
|
|
|
ekstra film! |
_________________ Nie jeźdź szybciej niż myślisz
|
|
|
|
|
Prayer [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 20 Kwi, 2008
|
|
|
Tym pokrętłem w lewo schodzisz z obrotów, na prawo dodajesz. |
|
|
|
|
Godfather [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 20 Kwi, 2008
|
|
|
no to tak probowalem z tym pokretlem i dziwna sprawa bo jesli nim krece to wogole nie zmienia obrotow heh natomiast sytuacja z zawysokimi obrotami caly czas sie powtarza cos takiego jakby linka gazu sie zacinala i moto nie chodzi z obrotow na luzie jak jest rozgrzany myslalem ze jakis smiec moze dostal sie do gaznika ale na zimnym tak nie robi wiec odpada linka gazu ma luz bo sprawdzalem wiec nie wiem o co chodzi |
|
|
|
|
Sc0uT [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 20 Kwi, 2008
|
|
|
a Ty czasem nie masz na PRI kranika :O ? |
|
|
|
|
Sqbi [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 20 Kwi, 2008
|
|
|
no to ja mam to samo, to tak wyglada jak by za duzo paliwa po rozgrzaniu sie dostawalo i moto wariuje, ale jak sie wrzuci bieg i lekko sprzeglo popusci i poleca obroty do 1200 i znowu da luz to moto trzyma w miare obroty, ja podejrzewam ze to moze byc cos zaworami, ale mialem na jesieni regulowane i czyszczone, ale dalej sie czasem tak dzieje;/ Cos czuje ze odrzaluje i oddam do suzuki niech go porzadnie przejrza::D |
|
|
|
|
ZowA [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 21 Kwi, 2008
|
|
|
Ja dopuki nie oddałem na synchro gaźnikow i regulacji zaworów miałem to samo tzn jak jechałem było ok. Luz na światlach i obroty na 2tys-3tys po pokręceniu śrubą zchodziło na 1,5 na następnych światlach były za niskie i prawie gasł, więc znów krecenie srubą i si. Jak byly za duże obroty to bieg i powoli sprzeglo i obroty spadały. Przy rozkreceniu okazało sie, że linka od ssania byłapopękana i ssania nie odpuszczała. Po wymianie linki i synchro gaźnikow obroty sie nie zmieniają a silnik pracuje regularnie. Proponuje sprawdzić linke od ssania i gazu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|