Pukanie przy rozgrzanym silniku |
Autor |
Wiadomość |
songoku1232 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 11 Mar, 2008 Pukanie przy rozgrzanym silniku
|
|
|
Ostatnio porównywałem pracę silnika mojego i znajomego i okazało się że motocyklu znajomego słuchać pukanie przy rozgrzanym silniku. Z ciekawości zapytam co może być przyczyną ? |
Ostatnio zmieniony przez songoku1232 Wto 11 Lis, 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pootietang [Usunięty]
|
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 11 Mar, 2008
|
|
|
sprawdzałeś poziom oleju?
pamiętaj o tym żeby nie wkręcać korka, tylko oprzeć o gwint. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Shadow [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 11 Mar, 2008
|
|
|
hubertgontarz napisał/a: | sprawdzałeś poziom oleju?
pamiętaj o tym żeby nie wkręcać korka, tylko oprzeć o gwint. |
tzn. ? nie do konca rozumiem jak to nie wkrecac? xD |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Wto 11 Mar, 2008
|
|
|
Normalnie. Przy pomiarze poziomu oleju bagnetem w korku opierasz korek o otwor w pokrywie bez wkrecania. Moto musi stac na kołach w pionie. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
songoku1232 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 11 Mar, 2008
|
|
|
hubertgontarz napisał/a: | sprawdzałeś poziom oleju?
pamiętaj o tym żeby nie wkręcać korka, tylko oprzeć o gwint. |
|
Ostatnio zmieniony przez songoku1232 Wto 11 Lis, 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 11 Mar, 2008
|
|
|
nie jezeli miesci sie w podanym zakresie |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
songoku1232 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 12 Mar, 2008
|
|
|
Jak sprawdzić w GS500 luzy osiowe na wałku ? |
Ostatnio zmieniony przez songoku1232 Wto 11 Lis, 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sro 12 Mar, 2008
|
|
|
Wystarczą standardowe klucze + dynamometryczny do śrub mostków walków rozrządu. ważne by potem ustawić prawidłowo wałki względem siebie i wału korbowego.
Po zdjeciu pokrywy sprawdź wielkosc luzu osiowego i ewentualnie dobierz odpowiedniej grubosci podkładki. Podkładka załozona na wałku , nie moze miec luzu promieniowego. Gdzie znaleźć podkładki? - aso , moze hurtownie części do maszyn rolniczych itp. a może dorobić na wymiar. Podkładki są załozone przy mostkach A i C. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|