Przesunięty przez: Yarccom Pon 19 Maj, 2008 |
Oddlawienie (odblokowanie) GSa |
Autor |
Wiadomość |
mr0zd [Usunięty]
|
|
|
|
|
Zombik3 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2009
|
|
|
W temacie jestem. Tydzień temu robiłem serwis gaźników i przy okzazji odblokowałem moją GS-kę. Różnica wyczuwalna. Odblokowanie w serwisie Suzuki to 150 zł. |
|
|
|
|
maĆko [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2009
|
|
|
Jestem nowy.
Sorry ze nie w temacie ale nie che zakladac topikow na kilka postow. Mam tylko pytanie z wymiana filtru powietrza. Łatwo się bak zdjemuje żeby samemu wymienić? Czy to skomplikowana operacja? Co z dopływem paliwa?
Dzieki za odpowiedz;] |
|
|
|
|
kysa275
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2009 Pochwał: 3 Posty: 349 Skąd: K-Kozle
|
|
|
|
|
maĆko [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2009
|
|
|
Dzieki wielkie;] Przyda si enapewno;] |
|
|
|
|
czarnyszybki [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009
|
|
|
dzięki wielkie mrOzd pomogłeś i to bardzo jak tylko znajdę odrobinę wolnego czasu to zaraz zabieram się do odgławiania. Oczywiście wziąłem sobie do serca i dziękuję osobą wyszczególnionym w dolnej części załącznika . pozdrawiam. |
|
|
|
|
grzesieq [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 15 Sie, 2009
|
|
|
Mam takie pytanie odnośnie oddławiania: w przetłumaczonej instrukcji oddławiania jest napisane, że dla Gsów z 97 r. dysze 117,5 zastąpić dyszami 115. Podobnie jest w przypadku innych roczników tzn. żeby oddławić wymienia się szersze dysze na węższe (bo rozumiem, że 115 to 1,15 mm średnicy otworu dyszy)
Pytanie: Dlaczego należy wymienić dyszę na cieńszą, choć na logikę wydaje się, że motocykl dostanie mniej paliwa przez cieńszą dyszę? W jaki sposób ma się to przełożyć na lepsze osiągi?
Z góry dziękuję za odpowiedź forumowych ekspertów
2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 649 raz(y) 73,57 KB |
|
|
|
|
|
Mawet [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 15 Sie, 2009
|
|
|
zauważyłem że w moich gaźnikach, a dokładnie w pokrywkach mam 3 "wypustki" ograniczające maksymalne otwarcie przepustnicy. Czytałem gdzieś na forum, że można je spokojnie usunąć za pomocą dremla. Czy faktycznie taka operacja poprawi osiągi? Silnik bez problemu wkręca się do 10-10.5 tys obrotów (wyżej nawet nie próbuję, ale pewnie dałby radę) i moto osiąga prędkość maksymalną 180km/h (licznikowo - zębatka 15z 6 bieg i ok 10 tys obrotów - więc raczej ok). Zastanawiam się czy jest sens w ogóle bawić się z tymi ogranicznikami. Czy przełoży się to na lepszą dynamikę i trochę większy v-max? |
|
|
|
|
Zechowany
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lut 2009 Pochwał: 4 Posty: 447 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Pią 21 Sie, 2009
|
|
|
grzesieq, Ano taka roznica ze mieszanka paliwowo-powietrzna bedzie lepiej sie spalac Polecam sciaganc i przeczytac serwis gaznikow |
_________________ WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
|
|
|
|
|
levis [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Sie, 2009
|
|
|
Jezeli ktos bylby zainteresowany, to moge komus, za powiedzmy 130 pln zrobic odblokowanie, czyszczenie i synchronizacje gaznikow. Cena dotyczy robocizny.
Ja za czesci do mojego GS'a zaplacilem 105 pln (2 dysze i 2 sprezynki).
Roznica jest wyczuwalna, motorek stal sie bardziej elastyczny i duzlo latwiej rozpedza sie powyzej 120km/h.
Powyzsze operacje moge zrobic z innymi motorami.
Jak cos to mozna do mnie pisac na emaila: levisik@gmail.com
Pozdrawiam.
PS
Mam nadzieje, ze moja mala mini reklama, nie zostanie usunieta, bo uwazam, ze cena jest atrakcyjna jak na Warszawe |
|
|
|
|
gagu [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Sie, 2009
|
|
|
Witam
A możecie powiedzieć gdzie dostanę wszystkie potrzebne części do odblokowania GS-a? Najlepiej w internecie. Pytam bo nigdzie nie mogę znaleść.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
levis [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Sie, 2009
|
|
|
Larrson lub salon suzuki. |
|
|
|
|
gagu [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 06 Wrz, 2009
|
|
|
Witam
A ile GS500E z 1999 roku powinien pójść - wersja zdławiona i odblokowana?
Pytam, bo w dowodzie rejestracyjnym mam 25 kW, wiec wydawało by się że wersja zdławiona, ale ostatnio przy wyprzedzaniu nagle na 5 -tym biegu zrobiło się 140 km/h.
Możecie podać jakieś punkty odniesienia? Ile do 100 km/h, jaka vMax?
Czy wogóle da się tak sprawdzić czy jest zdławiony czy nie?
Pozdrawiam
P.S. Prawko już tydzień i prawie 500 km przejechane - ale frajda ) |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 06 Wrz, 2009
|
|
|
O boże, motocykl masz sprowadzony z Niemczech i stąd zblokowana wersja, zapewne tylko w papierach.
Jak poleci licznikowo 170-190 to jest to wersja odblokowana. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Zombik3 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009
|
|
|
Mój jest z 93 roku i też z niemiec sprowadzony ( oczywiście zblokowany).
150 zeta w suzuki i blokada zdjęta. Teraz V-max bez paasażera to 185 km/h. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|