Ode mnie, powinno pomóc
GS500_oddlawianie.pdf
Odpowiedz do tematu
:
:
W temacie jestem. Tydzień temu robiłem serwis gaźników i przy okzazji odblokowałem moją GS-kę. Różnica wyczuwalna. Odblokowanie w serwisie Suzuki to 150 zł.
:
Jestem nowy.
Sorry ze nie w temacie ale nie che zakladac topikow na kilka postow. Mam tylko pytanie z wymiana filtru powietrza. Łatwo się bak zdjemuje żeby samemu wymienić? Czy to skomplikowana operacja? Co z dopływem paliwa?
Dzieki za odpowiedz;]
Sorry ze nie w temacie ale nie che zakladac topikow na kilka postow. Mam tylko pytanie z wymiana filtru powietrza. Łatwo się bak zdjemuje żeby samemu wymienić? Czy to skomplikowana operacja? Co z dopływem paliwa?
Dzieki za odpowiedz;]
:
http://video.google.com/v...&q=suzuki+gs500 to ci pomoże jak bak ściągnąć bak a z filtrem na pewno se poradzisz
:
Dzieki wielkie;] Przyda si enapewno;]
:
dzięki wielkie mrOzd pomogłeś i to bardzo jak tylko znajdę odrobinę wolnego czasu to zaraz zabieram się do odgławiania. Oczywiście wziąłem sobie do serca i dziękuję osobą wyszczególnionym w dolnej części załącznika . pozdrawiam.
:
Mam takie pytanie odnośnie oddławiania: w przetłumaczonej instrukcji oddławiania jest napisane, że dla Gsów z 97 r. dysze 117,5 zastąpić dyszami 115. Podobnie jest w przypadku innych roczników tzn. żeby oddławić wymienia się szersze dysze na węższe (bo rozumiem, że 115 to 1,15 mm średnicy otworu dyszy)
Pytanie: Dlaczego należy wymienić dyszę na cieńszą, choć na logikę wydaje się, że motocykl dostanie mniej paliwa przez cieńszą dyszę? W jaki sposób ma się to przełożyć na lepsze osiągi?
Z góry dziękuję za odpowiedź forumowych ekspertów
Pytanie: Dlaczego należy wymienić dyszę na cieńszą, choć na logikę wydaje się, że motocykl dostanie mniej paliwa przez cieńszą dyszę? W jaki sposób ma się to przełożyć na lepsze osiągi?
Z góry dziękuję za odpowiedź forumowych ekspertów
:
zauważyłem że w moich gaźnikach, a dokładnie w pokrywkach mam 3 "wypustki" ograniczające maksymalne otwarcie przepustnicy. Czytałem gdzieś na forum, że można je spokojnie usunąć za pomocą dremla. Czy faktycznie taka operacja poprawi osiągi? Silnik bez problemu wkręca się do 10-10.5 tys obrotów (wyżej nawet nie próbuję, ale pewnie dałby radę) i moto osiąga prędkość maksymalną 180km/h (licznikowo - zębatka 15z 6 bieg i ok 10 tys obrotów - więc raczej ok). Zastanawiam się czy jest sens w ogóle bawić się z tymi ogranicznikami. Czy przełoży się to na lepszą dynamikę i trochę większy v-max?
:
grzesieq, Ano taka roznica ze mieszanka paliwowo-powietrzna bedzie lepiej sie spalac Polecam sciaganc i przeczytac serwis gaznikow
WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
:
Jezeli ktos bylby zainteresowany, to moge komus, za powiedzmy 130 pln zrobic odblokowanie, czyszczenie i synchronizacje gaznikow. Cena dotyczy robocizny.
Ja za czesci do mojego GS'a zaplacilem 105 pln (2 dysze i 2 sprezynki).
Roznica jest wyczuwalna, motorek stal sie bardziej elastyczny i duzlo latwiej rozpedza sie powyzej 120km/h.
Powyzsze operacje moge zrobic z innymi motorami.
Jak cos to mozna do mnie pisac na emaila: levisik@gmail.com
Pozdrawiam.
PS
Mam nadzieje, ze moja mala mini reklama, nie zostanie usunieta, bo uwazam, ze cena jest atrakcyjna jak na Warszawe
Ja za czesci do mojego GS'a zaplacilem 105 pln (2 dysze i 2 sprezynki).
Roznica jest wyczuwalna, motorek stal sie bardziej elastyczny i duzlo latwiej rozpedza sie powyzej 120km/h.
Powyzsze operacje moge zrobic z innymi motorami.
Jak cos to mozna do mnie pisac na emaila: levisik@gmail.com
Pozdrawiam.
PS
Mam nadzieje, ze moja mala mini reklama, nie zostanie usunieta, bo uwazam, ze cena jest atrakcyjna jak na Warszawe
:
Witam
A możecie powiedzieć gdzie dostanę wszystkie potrzebne części do odblokowania GS-a? Najlepiej w internecie. Pytam bo nigdzie nie mogę znaleść.
Pozdrawiam
A możecie powiedzieć gdzie dostanę wszystkie potrzebne części do odblokowania GS-a? Najlepiej w internecie. Pytam bo nigdzie nie mogę znaleść.
Pozdrawiam
:
Larrson lub salon suzuki.
:
Witam
A ile GS500E z 1999 roku powinien pójść - wersja zdławiona i odblokowana?
Pytam, bo w dowodzie rejestracyjnym mam 25 kW, wiec wydawało by się że wersja zdławiona, ale ostatnio przy wyprzedzaniu nagle na 5 -tym biegu zrobiło się 140 km/h.
Możecie podać jakieś punkty odniesienia? Ile do 100 km/h, jaka vMax?
Czy wogóle da się tak sprawdzić czy jest zdławiony czy nie?
Pozdrawiam
P.S. Prawko już tydzień i prawie 500 km przejechane - ale frajda )
A ile GS500E z 1999 roku powinien pójść - wersja zdławiona i odblokowana?
Pytam, bo w dowodzie rejestracyjnym mam 25 kW, wiec wydawało by się że wersja zdławiona, ale ostatnio przy wyprzedzaniu nagle na 5 -tym biegu zrobiło się 140 km/h.
Możecie podać jakieś punkty odniesienia? Ile do 100 km/h, jaka vMax?
Czy wogóle da się tak sprawdzić czy jest zdławiony czy nie?
Pozdrawiam
P.S. Prawko już tydzień i prawie 500 km przejechane - ale frajda )
:
O boże, motocykl masz sprowadzony z Niemczech i stąd zblokowana wersja, zapewne tylko w papierach.
Jak poleci licznikowo 170-190 to jest to wersja odblokowana.
Jak poleci licznikowo 170-190 to jest to wersja odblokowana.
:
Odpowiedz do tematu
Mój jest z 93 roku i też z niemiec sprowadzony ( oczywiście zblokowany).
150 zeta w suzuki i blokada zdjęta. Teraz V-max bez paasażera to 185 km/h.
150 zeta w suzuki i blokada zdjęta. Teraz V-max bez paasażera to 185 km/h.