Oddlawienie (odblokowanie) GSa
Odpowiedz do tematu

mr0zd
[Usunięty]
:
Ode mnie, powinno pomóc

GS500_oddlawianie.pdf

Zombik3
[Usunięty]
:
W temacie jestem. Tydzień temu robiłem serwis gaźników i przy okzazji odblokowałem moją GS-kę. Różnica wyczuwalna. Odblokowanie w serwisie Suzuki to 150 zł.

maĆko
[Usunięty]
:
Jestem nowy.
Sorry ze nie w temacie ale nie che zakladac topikow na kilka postow. Mam tylko pytanie z wymiana filtru powietrza. Łatwo się bak zdjemuje żeby samemu wymienić? Czy to skomplikowana operacja? Co z dopływem paliwa?
Dzieki za odpowiedz;]

:
http://video.google.com/v...&q=suzuki+gs500 to ci pomoże jak bak ściągnąć bak a z filtrem na pewno se poradzisz

maĆko
[Usunięty]
:
Dzieki wielkie;] Przyda si enapewno;]

czarnyszybki
[Usunięty]
:
:) dzięki wielkie mrOzd pomogłeś i to bardzo jak tylko znajdę odrobinę wolnego czasu to zaraz zabieram się do odgławiania. Oczywiście wziąłem sobie do serca i dziękuję osobą wyszczególnionym w dolnej części załącznika . pozdrawiam.

grzesieq
[Usunięty]
:
Mam takie pytanie odnośnie oddławiania: w przetłumaczonej instrukcji oddławiania jest napisane, że dla Gsów z 97 r. dysze 117,5 zastąpić dyszami 115. Podobnie jest w przypadku innych roczników tzn. żeby oddławić wymienia się szersze dysze na węższe (bo rozumiem, że 115 to 1,15 mm średnicy otworu dyszy)

Pytanie: Dlaczego należy wymienić dyszę na cieńszą, choć na logikę wydaje się, że motocykl dostanie mniej paliwa przez cieńszą dyszę? W jaki sposób ma się to przełożyć na lepsze osiągi?

Z góry dziękuję za odpowiedź forumowych ekspertów

Mawet
[Usunięty]
:
zauważyłem że w moich gaźnikach, a dokładnie w pokrywkach mam 3 "wypustki" ograniczające maksymalne otwarcie przepustnicy. Czytałem gdzieś na forum, że można je spokojnie usunąć za pomocą dremla. Czy faktycznie taka operacja poprawi osiągi? Silnik bez problemu wkręca się do 10-10.5 tys obrotów (wyżej nawet nie próbuję, ale pewnie dałby radę) i moto osiąga prędkość maksymalną 180km/h (licznikowo - zębatka 15z 6 bieg i ok 10 tys obrotów - więc raczej ok). Zastanawiam się czy jest sens w ogóle bawić się z tymi ogranicznikami. Czy przełoży się to na lepszą dynamikę i trochę większy v-max?

:
grzesieq, Ano taka roznica ze mieszanka paliwowo-powietrzna bedzie lepiej sie spalac :) Polecam sciaganc i przeczytac serwis gaznikow :)

WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
levis
[Usunięty]
:
Jezeli ktos bylby zainteresowany, to moge komus, za powiedzmy 130 pln zrobic odblokowanie, czyszczenie i synchronizacje gaznikow. Cena dotyczy robocizny.
Ja za czesci do mojego GS'a zaplacilem 105 pln (2 dysze i 2 sprezynki).
Roznica jest wyczuwalna, motorek stal sie bardziej elastyczny i duzlo latwiej rozpedza sie powyzej 120km/h.
Powyzsze operacje moge zrobic z innymi motorami.
Jak cos to mozna do mnie pisac na emaila: levisik@gmail.com
Pozdrawiam.
PS
Mam nadzieje, ze moja mala mini reklama, nie zostanie usunieta, bo uwazam, ze cena jest atrakcyjna jak na Warszawe :]

gagu
[Usunięty]
:
Witam
A możecie powiedzieć gdzie dostanę wszystkie potrzebne części do odblokowania GS-a? Najlepiej w internecie. Pytam bo nigdzie nie mogę znaleść.
Pozdrawiam

levis
[Usunięty]
:
Larrson lub salon suzuki. :]

gagu
[Usunięty]
:
Witam
A ile GS500E z 1999 roku powinien pójść - wersja zdławiona i odblokowana?
Pytam, bo w dowodzie rejestracyjnym mam 25 kW, wiec wydawało by się że wersja zdławiona, ale ostatnio przy wyprzedzaniu nagle na 5 -tym biegu zrobiło się 140 km/h.
Możecie podać jakieś punkty odniesienia? Ile do 100 km/h, jaka vMax?
Czy wogóle da się tak sprawdzić czy jest zdławiony czy nie?
Pozdrawiam

P.S. Prawko już tydzień i prawie 500 km przejechane - ale frajda :)))) )

:
O boże, motocykl masz sprowadzony z Niemczech i stąd zblokowana wersja, zapewne tylko w papierach.
Jak poleci licznikowo 170-190 to jest to wersja odblokowana.

Zombik3
[Usunięty]
:
Mój jest z 93 roku i też z niemiec sprowadzony ( oczywiście zblokowany).
150 zeta w suzuki i blokada zdjęta. Teraz V-max bez paasażera to 185 km/h.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.