Regulacja, wyprzedzenie zaplonu. |
Autor |
Wiadomość |
sebastiantoja
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 171 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21 Kwi, 2009 Regulacja, wyprzedzenie zapłonu.
|
|
|
Nie mogłem nic znaleźć na temat ustawienia i wyprzedzenia zapłonu. Jak ustawić zapłon? W jakiej odległości tłoka od max. wychylenia powinien zapalać? Czy miernik od Jawy i blaszki do tego wystarczą? |
_________________ To be old and wise, don’t we first have to be young and foolish?
|
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Wto 21 Kwi, 2009
|
|
|
W GS-ie jest zapłon bezstykowy w którym nie przewidziano jakiejkolwiek regulacji. Wyprzedzenie statyczne jest ustawione fabrycznie natomiast dynamiczne zmienia sie w zależności od obrotów silnika. Przykręcasz po prostu wirnik impulsatora do wału , kołek ustalający zgrywa oba elementy i to wszystko. Podobnie sama płytka z cewkami impulsatora. Montaż śrubami do karteru silnika bez możliwości jakiegokolwiek przestawienia. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
sebastiantoja
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 171 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21 Kwi, 2009
|
|
|
Dzięki, nie myślałem, że to takie proste:) To taka sytuacja w której trzeba było najpierw rozkręcić a później pytać. |
_________________ To be old and wise, don’t we first have to be young and foolish?
|
|
|
|
|
piotrek.g [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 27 Mar, 2010
|
|
|
Mialbym jeszcze pytanie do tego tematu. W jaki sposob jest realizowane wyprzedzenie dynamiczne, czy w sposob elektroniczny, czy za pomoca odsrodkowego regulatora wyprzedzenia zaplonu? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sob 27 Mar, 2010
|
|
|
piotrek.g napisał/a: | Mialbym jeszcze pytanie do tego tematu. W jaki sposob jest realizowane wyprzedzenie dynamiczne, czy w sposob elektroniczny, czy za pomoca odsrodkowego regulatora wyprzedzenia zaplonu? |
Zmiana kata wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie przez moduł zapłonowy.
Ważne natomiast jest ustawienie płytki z cewkami impulsatora w taki sposób , by nabiegunniki były oddalone od pazura rotora o taka sama odległości. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|