Odpowiedz do tematu
: Regulacja, wyprzedzenie zapłonu.
Nie mogłem nic znaleźć na temat ustawienia i wyprzedzenia zapłonu. Jak ustawić zapłon? W jakiej odległości tłoka od max. wychylenia powinien zapalać? Czy miernik od Jawy i blaszki do tego wystarczą?
To be old and wise, don’t we first have to be young and foolish?
:
W GS-ie jest zapłon bezstykowy w którym nie przewidziano jakiejkolwiek regulacji. Wyprzedzenie statyczne jest ustawione fabrycznie natomiast dynamiczne zmienia sie w zależności od obrotów silnika. Przykręcasz po prostu wirnik impulsatora do wału , kołek ustalający zgrywa oba elementy i to wszystko. Podobnie sama płytka z cewkami impulsatora. Montaż śrubami do karteru silnika bez możliwości jakiegokolwiek przestawienia.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
Dzięki, nie myślałem, że to takie proste:) To taka sytuacja w której trzeba było najpierw rozkręcić a później pytać.
To be old and wise, don’t we first have to be young and foolish?
:
Mialbym jeszcze pytanie do tego tematu. W jaki sposob jest realizowane wyprzedzenie dynamiczne, czy w sposob elektroniczny, czy za pomoca odsrodkowego regulatora wyprzedzenia zaplonu?
:
Zmiana kata wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie przez moduł zapłonowy.
Ważne natomiast jest ustawienie płytki z cewkami impulsatora w taki sposób , by nabiegunniki były oddalone od pazura rotora o taka sama odległości.
Odpowiedz do tematu
piotrek.g napisał/a: |
Mialbym jeszcze pytanie do tego tematu. W jaki sposob jest realizowane wyprzedzenie dynamiczne, czy w sposob elektroniczny, czy za pomoca odsrodkowego regulatora wyprzedzenia zaplonu? |
Zmiana kata wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie przez moduł zapłonowy.
Ważne natomiast jest ustawienie płytki z cewkami impulsatora w taki sposób , by nabiegunniki były oddalone od pazura rotora o taka sama odległości.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE