Kapie z gaznikow |
Autor |
Wiadomość |
Kaos303 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011 Kapie z gaznikow
|
|
|
Witka,
Mam problem - Moja Suzi kapie lekko z gaznikow - jedna kropla na jakies dwie minuty...
Zaczelo sie od wprowadzenia na stacjach paliwa E-10 (mieszkam w Niemczech) - balem sie tego tankowac wiec probowalem najpierw V-powera, potem Super 98ki - w obydwu przypadkach kapie...
Bylbym wdzieczny za pomoc,
Kaos |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011
|
|
|
polecam zacząć od opisu miejsca z którego kapie (nie wspomnę o fotce), bo tak to sobie można wymieniać bez końca... |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
Kaos303 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011
|
|
|
na spodzie gaznika - jednego i drugiego - taka mala okragla wypustka...
Postaram sie na dniach jakas fotke wrzucic. |
|
|
|
|
Damianu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011
|
|
|
Pewnie chodzi o te "wypustki", którymi spuszcza się paliwo z gaźników. Patrząc z boku na gaźnik masz śrubkę którą się ten odpływ otwiera i zamyka, spróbuj ją dokręcić w obu gaźnikach, powinno pomóc. TUTAJ jest ona oznaczona numerem 12. |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Pochwał: 1 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011
|
|
|
jak dokręcenie śrubek nic nie da to pokombinowałbym z poziomem paliwa w komorach pływakowych, tutaj coś na ten temat możesz poczytać http://www.forum.gs500.pl...fee66d29d248db3 |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011
|
|
|
Dokręcać śrubek spustowych na silę nie ma co, bo można zerwać gwint. Możliwe że dodatki płuczące w nowych paliwach wypłukały stary syf z gaźnika i pojawił się przeciek na uszczelce komory pływakowej lub w innym miejscu. Ale to mało prawdopodobne. Najlepszym wyjściem było by wykręcenie gaźników i porządne ich wyczyszczenie i wymiana wszystkich uszczelek i przewodów paliwowych. Kiedy ostatnio robiłeś serwis gaźników? Sprawdź też czy masz szczelny bak, kranik pod bakiem, przewody paliwowe i kranik podciśnieniowy, bo może to stamtąd gdzieś masz przeciek a po gaźnikach to po prostu spływa dalej. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011 Re: Kapie z gaznikow
|
|
|
Kaos303 napisał/a: | Witka,
Mam problem - Moja Suzi kapie lekko z gaznikow - jedna kropla na jakies dwie minuty...
Zaczelo sie od wprowadzenia na stacjach paliwa E-10 (mieszkam w Niemczech) - balem sie tego tankowac wiec probowalem najpierw V-powera, potem Super 98ki - w obydwu przypadkach kapie...
Bylbym wdzieczny za pomoc,
Kaos |
Kapie na postoju czy w czasie jazdy?
Jesli tylko w czasie jazdy to na postoju i wyłaczonym silniku daj kranik na PRI i powiedz czy zaczeło kapać |
|
|
|
|
Kaos303 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011 Re: Kapie z gaznikow
|
|
|
Kapie na postoju czy w czasie jazdy?
Jesli tylko w czasie jazdy to na postoju i wyłaczonym silniku daj kranik na PRI i powiedz czy zaczeło kapać[/quote]
Kapie w czasie postoju - choc mam wrazenie, ze dokrecenie srubek troche pomoglo. |
|
|
|
|
Kaos303 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011
|
|
|
Kat napisał/a: | Dokręcać śrubek spustowych na silę nie ma co, bo można zerwać gwint. Możliwe że dodatki płuczące w nowych paliwach wypłukały stary syf z gaźnika i pojawił się przeciek na uszczelce komory pływakowej lub w innym miejscu. Ale to mało prawdopodobne. Najlepszym wyjściem było by wykręcenie gaźników i porządne ich wyczyszczenie i wymiana wszystkich uszczelek i przewodów paliwowych. Kiedy ostatnio robiłeś serwis gaźników? Sprawdź też czy masz szczelny bak, kranik pod bakiem, przewody paliwowe i kranik podciśnieniowy, bo może to stamtąd gdzieś masz przeciek a po gaźnikach to po prostu spływa dalej. |
Serwisu gaznikow jeszcze nie robilem - moto mam od wrzesnia i generalnie jestem zielony w temacie.
Jutro wyczyszcze dokladnie gazniki i zobacze skad dokladnie cieknie... |
|
|
|
|
baniak86 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 27 Mar, 2012
|
|
|
nie chciałem mnożyć wątków, więc zapytam tutaj.
Niestety za mocno dokręciłem śrubę spustową i pękł gwint, w efekcie czego cieknie paliwo. Domyślam się, że muszę wymienić tę dolną przykrywkę gaźnika z gwintem tylko pytanie czy można kupić samą tą część czy trzeba cały gaźnik??
na tym rysunku chodzi o część gaźnika w którą wkręcana jest śrubka nr 18. Kod: | http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/CARBURETOR/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/36/Year/1995/ModelID/6450/Model/GS500E/GroupID/268848/Group/CARBURETOR | c |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|