przekaznik rozrusznika |
Autor |
Wiadomość |
Matthew [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010 przekaźnik rozrusznika
|
|
|
Witam
Mam taki problem kiedyś naładowałem akumulator podłączyłem i zakręciło dwa razy i od tego czasu cisza kiedy próbuje odpalic (nic nie kręci) kupiłem już nowy akumulator i nadal nic. Gdy połączyłem na krótko omijajac ten przekaźnik motocykl odpalił . teraz chce zamówić nowy ale nie wiem czy to napewno ten przekaźnik... ktoś wie cos na ten temat?? jesli tak to prosze o odpowiedź.;-) dziex
Używaj ś, ć, ó, ź itp / Admin |
|
|
|
|
grubymisiek [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010
|
|
|
A bezpiecznik? |
|
|
|
|
Salvelinus [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010
|
|
|
Sprawdź wszystko po kolei. Tzn. wciskając starter na manetce sprawdź miernikiem czy się zmienia napięcie na przkeaźniku bo może coś w manetce się zje...ło. Następnie jeśli jest ok sprawdź czy wychodzi napięcie za przekaźnikiem. JEŚLI TAK TO NAJPRAWDOPODOBNIEJ SZCZOTKI. pRZYNAJMNIEJ U MNIE TAK BYŁO. Ale jeśli odpadalłeś na krótko to albo przekaźnik albo włądcznik zapłonu przy manetce |
|
|
|
|
PiotrekU [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010
|
|
|
miałem taki problem u siebie, założyłem przekaźnik od bandita taki kwadratowy a miałem okrągły. ten kwadrat ma być podobno hermetyczny i ma sie nie psuć, przełozyłęm tylko przewody w kostce i cyka jak marzenie, przekaźnik jak dostaje prąd to słychac takie pyknięcie jak zamyka obwód |
|
|
|
|
fragles [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010
|
|
|
Ja tam się nie znam ale ostatnio miałem objawy pod tytułem "nie odpala" i okazało się, że to regulator napięcia był. Wymieniony i po problemie .
Diagnoz było wiele: szczotki od rozrusznika, aku itd. Ostatecznie po pomiarach wszelakich wyjszło, że to regler. |
|
|
|
|
PiotrekU [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010
|
|
|
no ale na krótko odpalił u mnie ten problem sie pojawił po zimowaniu a gdy rozebrałem przekaźnik to wszystko było zasniedziałe wyczysciłem i wszystko było ok, no i jeszcze jest stycznik przy klamce sprzęgła tam też lubi sie syf dostac a czyści to sie w 3 minuty, a ten przekaźnik po rozebraniu i złozeniu tez odmawiał posłuszeństwa wiec zainwestowałem aż 40 zł i kupiłem drugi i zapala teraz jak nówka, a niewiem czy dobrze myśle ale czy jak regulator napięcia odmówi posłuszeństwa to wszystkie kontrolki i światła bedą sie tylko lekko żarzyc czy wogóle pradu niebędzie? tak z ciekawości pytam, dziekuje i pozdrawiam |
|
|
|
|
fragles [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010
|
|
|
U mnie wszystko działało oprócz rozrusznika. I co dziwne motong odpalał, ale tylko na zimno. Jak się rozgrzał - przestawał... |
|
|
|
|
Tomson [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Paź, 2010
|
|
|
Jak regulator napięcia padnie, to są dwie wersje. Ta najbardziej prawdopodobna to stopniowe rozładowanie / niedoładowanie akumulatora. Ta druga jest taka że regulator "puści" zbyt wysokie napięcie, co może spowodować uszkodzenie np. modułu, czy przepalenie żarówek. |
|
|
|
|
kameleon811 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 01 Sty, 2011
|
|
|
witam
Mam problem z odpaleniem GSA a mianowicie włączam zapłon wciskam rozrusznik i słyszę tylko klik w przekaźniku światła przygasają ale rozrusznik nie kręci , aku na 100%
sprawny i naładowany ,bezpiecznik cały ,próbowałem ominąć przekaźnik zwarłem śrubokrętem te styki w przekaźniku iskry się posypały ale rozrusznik nie zakręcił. prosze o pomoc bo nie wiem co jest. |
|
|
|
|
fragles [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 01 Sty, 2011
|
|
|
kameleon811 napisał/a: | witam
Mam problem z odpaleniem GSA a mianowicie włączam zapłon wciskam rozrusznik i słyszę tylko klik w przekaźniku światła przygasają ale rozrusznik nie kręci , aku na 100%
sprawny i naładowany ,bezpiecznik cały ,próbowałem ominąć przekaźnik zwarłem śrubokrętem te styki w przekaźniku iskry się posypały ale rozrusznik nie zakręcił. prosze o pomoc bo nie wiem co jest. |
Miałem identycznie. Mój mechanik wybadał, że to regulator napięcia. Wymienił (na jakiś tańszy, od Kawasaki) i teraz jest miód malina. |
|
|
|
|
Salvelinus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 01 Sty, 2011
|
|
|
Kolega mial to samo. Wyjęliśmy rozrusznik i się okazało że jednej szczotki praktycznie nie było/ |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Sob 01 Sty, 2011
|
|
|
Również stawiam na szczotki, akurat w aucie w piątek miałem to samo po wymianie szczotek kręci jak szalony |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
kameleon811 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 01 Sty, 2011
|
|
|
nie dodałem tego iż jak chciałem dziś odpalić to może z 3 razy zakręciłem rozrusznikiem ale nie odpalił ,próbowałem jeszcze i nic, już nie zakręcił ,tylko klika w przekaźniku jak włączam zapłon światła przygasają i jakoś mocno grzeją się kabelki.
nie wiem od czego zacząć regulator napięcia(jak go sprawdzić) czy rozrusznik ? |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Sob 01 Sty, 2011
|
|
|
regulatora o nie wiem a rozrusznik to ja bym wziął jakiś dobry akumulator od samochodu i podłączyło go (minus ) masa motocykla a (plus) bezpośrednio do bieguna dodatniego rozrusznika i odłączył przewód od stycznika żeby nie robiło jakiegoś zwarcia.
Jeśli kręci dobrze to wiadomo że rozrusznik jest ok. |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
kameleon811 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 01 Sty, 2011
|
|
|
dzięki za odpowiedzi jutro sprawdzę. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|