Spodnie (nie)motocyklowe |
Autor |
Wiadomość |
kruk [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 15 Mar, 2010 Spodnie (nie)motocyklowe
|
|
|
Szukam spodni spełniających standardy typowych spodni motocyklowych, ale wyglądające jak spodnie cywilne. Nie chodzi mi o motocyklowe dżinsy, bo zależy mi na wodoodporności. Chciałem kupić Metro Slacks ale niestety nie ma obecnie mojego rozmiaru w pasie. Druga opcja to Buse Worker Jeans ale te z kolei nie mają podpinki.
Czy ktoś może coś jeszcze zaproponować?
SPODNIE JAK JEANS SLACKS MOTOCYKLOWE - 220zł.jpg
|
|
Plik ściągnięto 230 raz(y) 114,93 KB |
Spodnie Buse Worker Jeans- model 2010 - 280zł.jpg
|
|
Plik ściągnięto 196 raz(y) 57,4 KB |
|
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 16 Mar, 2010
|
|
|
nie słyszałem o spodniach które sa nieprzemakalne a wyglądają jak cywile
ja kupie sobie jeansy typu mottowear lub z buse na dojazdy do pracy
na trase i dalsze przeloty i tak bede zakładał "normalne" motocyklowe
nie ma czegoś do wszystkiego |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
kruk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 16 Mar, 2010
|
|
|
Yarccom napisał/a: | nie słyszałem o spodniach które sa nieprzemakalne a wyglądają jak cywile |
Te pokazane wyżej Metro Slacks takie właśnie są. Kolega ma, więc miałem okazje osobiście je zobaczyć i założyć, a kolegę spytać o kwestię nieprzemakalności i faktycznie dają radę. Jednocześnie miałem okazję przymierzyć standardowe motocyklowe tekstylia i po prostu nie podoba mi się ich krój i wygląd.
Na chwilę obecną mam kilka wariantów:
1) Będę czekał aż firma Metro zdecyduje się uszyć brakujące rozmiary.
2) Kupię pokazane wyżej Buse i na chłodniejsze dni będę kombinował docieplenie we własnym zakresie (kalesony czy jakiś polarowy dresik).
3) Kupię jeansy Mottowear, na chłodniejsze dni będę wkładał coś pod spód, a na dalsze trasy będę brał z sobą kombinezon przeciwdeszczowy. To wyjście sprawi, że miałbym od razu spodnie na lato.
4) Poddam się i kupię typowe spodnie motocyklowe, czyli takie które mi się nie podobają.
Który wariant najlepszy? |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 16 Mar, 2010
|
|
|
W busach chwilę jeździłem i straszna lipa, ochraniacze to jakiś śmiech na sali a nieprzemakalność klasy zwykłych jeansów |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Wto 16 Mar, 2010
|
|
|
kruk napisał/a: | 2) Kupię pokazane wyżej Buse i na chłodniejsze dni będę kombinował docieplenie we własnym zakresie (kalesony czy jakiś polarowy dresik).
3) Kupię jeansy Mottowear, na chłodniejsze dni będę wkładał coś pod spód, a na dalsze trasy będę brał z sobą kombinezon przeciwdeszczowy. To wyjście sprawi, że miałbym od razu spodnie na lato. |
Głównym czynnikiem chłodzącym organizm jest opływające powietrze, jeśli portki będą miały membrane powstrzymującą powietrze to do pewnych temperatur powinno być ok, tak mi się wydaje, akurat teoretyzuje ale będą to w końcu jakby 2 warstwy.
Pod spód można dokupić odzież termoaktywną z jakiejś cieplejszej serii, w miare dobre w granicy 100 zł. Też tak przemyślywałem i w sumie powinno to grać. |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010
|
|
|
tmi napisał/a: |
Głównym czynnikiem chłodzącym organizm jest opływające powietrze |
Głównym czynnikiem grzejącym (utrzymujacym ciepło) jest grubość izolacji - podpinka jest grubsza od kalesonów wiec lepiej izoluje. Jak ubranie nie przepuszcza powietrza to opływające powietrze nie bedzie mieć znaczenia. |
|
|
|
|
Duellis [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010
|
|
|
jacek napisał/a: | Jak ubranie nie przepuszcza powietrza to opływające powietrze nie bedzie mieć znaczenia. |
To, że materiał nie przepuszcza powietrza nie znaczy, że jest termoizolatorem - konwekcja to nie jedyny sposób na przepływ ciepła. Opływające powietrze zawsze ma znaczenie (można jedynie minimalizować jego wpływ) - płyn w ruchu (gaz lub ciecz) zawsze odbiera ciepło lepiej niż statyczny. Tyle z fizyki. |
|
|
|
|
kruk [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010
|
|
|
No nic, zacznę na dniach jeździć, to sam się przekonam jak bardzo jest zimno i które z moich powyższych pomysłów mają sens, a które nie. Mam nadzieję, że uda mi się nie zaliczyć gleby przed zakupem jakichś konkretnych moto-spodni. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|