WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przednia zarowka - spala sie
Autor Wiadomość
huh
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Paź, 2009   Przednia żarówka - spala się

witam. tydzien temu jechalem gs(wczesniej gs stala z godz na deszczu) i gdy wracalem do domu padlo swiatlo mijania, wiec przelaczylem na drogowe. Po chwili tez padlo;/ (i wracalem w nocy na postojowkach;/) teraz suzi stala tydzien w cieplej piwnicy. postanowilem wymienic zarowke. Zalozylem nowa (h4 55/60w, wczesniej byla taka sama), zrobilem z 10km i znow padlo krotkie swiatlo, dlugie jeszcze dzialaja, ale zapewne tez przestanie wkrotce swiecic...
WTF? problem jest tylko z ta zarowka...
 
 
Kubunia
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Paź, 2009   

Może to zbieg okoliczności lub żarówka kiepskiej jakości. Kup jakąś markową żarówkę np. Philips i jeśli znów się spali to wtedy szukaj przyczyny.
 
 
huh
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009   

wstawilem nowa zarowke i to samo co z poprzednim razem-tylko inna historia. jechalem gs, 1,2 bieg krecilem do 7k, chcialem wrzucic juz 3 ale przeszkoda sie pojawila przedemna wiec zrezygnowalem i puscilem sprzeglo i zostalo na 2, a suzi -buuuuuuuuuu...zgasla;/ przy okazji zarowka spalona, po za tym reszta elektroniki dziala, Dodam jesczze ze bardzo mocno swiecila, tak jak i poprzednie. Zapomnialem jesczze sprawdzic czy iskra jest...
 
 
Grzes_ext
[Usunięty]

Wysłany: Sro 21 Paź, 2009   

Sprawdz bezpieczniki i przewody czy nie są przyapdkiem gdzies nieszczelne i dlatego wilgoć mogła być powodem spalania się żarówki!
 
 
Piootrek1
[Usunięty]

Wysłany: Sro 21 Paź, 2009   

Jak mocno świeciła to pewnie jest zbyt wysokie napięcie na żarówce. Pierwsze co to bym zmierzył to napięcie podczas pracy silnika na róznych wartosciach prędkosci obrotowej ...(powinno miescic się w zakresie 13,9-14,4) :zdegustowany: Jezeli jest za duże stawiam na regulator napięcia.

Grzes_ext napisał/a:
Sprawdz bezpieczniki i przewody czy nie są przyapdkiem gdzies nieszczelne i dlatego wilgoć mogła być powodem spalania się żarówki!

Nieszczelnosci raczej bym się tutaj nie doszukiwał. Wszelkie zabrudzenia, zamoknięcia styków itp. są raczej powodem spadku napięcia
 
 
Grzes_ext
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Paź, 2009   

ale kolego 14 to az za duze ladowanie chyba ja bym oibstawial tak 12,7 na wo,nych i przy dolozeniu gazu moze troszke ponad 13 :)
 
 
huh
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Paź, 2009   

ale troche dziwne ze to tylko ta 1 sie przepala. aa i od podswietlenie obrotomierza tez spalona, ale byla taka jak juz kupilem. Na likendzie sprawdze napiecie
 
 
Piootrek1
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Paź, 2009   

Grzes_ext napisał/a:
ale kolego 14 to az za duze ladowanie chyba ja bym oibstawial tak 12,7 na wo,nych i przy dolozeniu gazu moze troszke ponad 13 :)
:orany:

Prawidłowe napięcie ładowania dla akumulatorów ołowiowych wynosi max 2,4 V na ogniwo. Rachunek jest prosty - 12V akumulator składa się z 6 ogniw... 6x2,4V=14,4V. Minimalna dopuszczona wartosc napięcia ładowania akumulatora 12V wynosi 13,9V. Poniżej tej wartosci akumulator będzie po prostu niedoładowany
 
 
maruder07 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączył: 15 Sie 2009
Pochwał: 4
Posty: 613
Skąd: Michałowo
Wysłany: Czw 22 Paź, 2009   

Oki a czy alternator może w jakis sposub sie popsuć? Bo nie wiem czasem czy to nie u mnie jest wina alternatora ze nie ładuje w należyty sposób akumulatora bo ma za słaba wydajnosć. Jak można sprawdzić stan i kondycje alternatora? Co w nim najczęściej pada?
_________________
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Pią 23 Paź, 2009   

Sprawdź mase reglera i stan jego połączeń. Jesli to nie pomoze, to regulator do wymiany.
Jak sprawdzic napięcie ładowania oraz zdiagnozowac układ było juz na forum .
Poszukaj.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
huh
[Usunięty]

Wysłany: Sob 24 Paź, 2009   

dodam tylko ze nie ma iskry na swiecach, objechalem wszystkie przewody, w 1 kostce styki byly mocno zasniedziale, alle to nic niedalo. Po wymienie zarowek wszystkie swiatla swieca(na aku bo silnik nie odpali póki co)
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Sob 24 Paź, 2009   

Pewnie wraz ze wrostem napięcia zasilającego poszedł moduł zapłonu. :kwasny:
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
huh
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Paź, 2009   

czyli regulator napiecia do wymiany na 100%? A tak po za tym to co moglo spowodowac przepalenie elektroniki? zwarcia niby nigdzie nie bylo. Warto by bylo wymienic wszystkie przewody?
 
 
Piootrek1
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Paź, 2009   

huh napisał/a:
czyli regulator napiecia do wymiany na 100%? A tak po za tym to co moglo spowodowac przepalenie elektroniki? zwarcia niby nigdzie nie bylo. Warto by bylo wymienic wszystkie przewody?


Obstawiam regulator. Przepalenie elektroniki spowodowało zbyt wysokie napięcie, zwarcia nigdzie być nie musi ;) . Jeżeli izolacja przewodów jest ok to nie ma co ich wymianiać
 
 
huh
[Usunięty]

Wysłany: Sro 28 Paź, 2009   

Piootrek1 napisał/a:
Obstawiam regulator. Przepalenie elektroniki spowodowało zbyt wysokie napięcie, zwarcia nigdzie być nie musi ;) . Jeżeli izolacja przewodów jest ok to nie ma co ich wymianiać


w takim razie co spowodowalo zbyt wysokie napiecie ze uszkodzilo regulator? czy poprostu regulatory lubia sobie "umierac" po jakim czasie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.