WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z osiagnieciem duzej predkosci
Autor Wiadomość
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2009   

Teraz przejerzdza ok. 170 km i rezerwa. w zeszlym roku byla trasa do chorwacji i wloch i wciagal tyle z obciazeniem ale spokojniejsza jazda... regulacja gaźników oraz zaworó byla robiona w maju ubieglego roku ok. 6 - 7 tyś km temu moze ciut wiecej. Wydaje mi sie ze palil niewiele mniej...

W jakich zakresach obrotow brykacie aby palil te 5 litow?
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
-evil-
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Kwi, 2009   

jeśli Cię to pocieszy to mi 750'tka przy średniej prędkości 140 km/h z plecakiem i bagażami spala 5,6 l więc twój mocno za dużo pali :]
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

Koledzy mam nowe spostrzeżenia w temacie. W weekend zrobiłem ok. 1000 km więc mogłem sobie po obserwować ;) Otóż faktycznie między 120-140 km/h traci moc... cały czas trzymając manetkę na tym samym moto szarpie... ale po chwili sie uspokaja zwalniajac do jakies 100 km/h... i pozwala sie rozpędzić znow do 130..... bywa tak ze jade 30 km jednym ciagiem i nic sie nie dzieje, powiedzmy ze sie zatrzymam... po chwili rozpędzam sie znow do 130 i znow to samo.. Moim nowym spostrzeżeniem jest fakt, że na RES nie ma wogóle tego efektu!!! Jakieś sugestie - komuś może coś przyszło do głowy? Nie chce rozbierać bez sensu całego moto ;)

Co do kwesti zablokowania go do 33 KM czy wkrecałby się na biegu jałowym do końca obrotomierza???????? Czy to nie ma znaczenia i dalej jest taka możliwość ze jest moto zblokowane?
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

skuter_66 napisał/a:
na RES nie ma wogóle tego efektu!!! Jakieś sugestie

A tobie nic do głowy nie przychodzi ? :hyhy:
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

Widzę dwie możliwości albo coś w gaźnikach albo w kraniku. Ja póki co stawiam na kranik ale nie chce się za to zabierać póki mnie ktoś w tym nie utwierdzi. Nie rozbierałem nigdy (jeszcze ) kranika.
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

skuter_66 napisał/a:
nie chce się za to zabierać póki mnie ktoś w tym nie utwierdzi.

UTWIERDZAM CIĘ ;)

Jeżeli jest tak jak piszesz,że silnik prawidłowo pracuje wtedy kiedy kranik masz na RES to wina ewidentnie leży po stronie kranika, który jeśli jest na ON podaje zbyt mało paliwa.

O kraniku, czyszczeniu itp. było już pisane na forum więc szlaki masz przetarte ;)
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

Czyli??????????? Rozebrać, posmyrać, podmuchąć złożyć i guitarra czy wziąć i wymienić??
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

skuter_66 napisał/a:
Rozebrać, posmyrać, podmuchąć


A czy ty aby o kraniku piszesz ? :rotfl: :rotfl: bo coś mi się widzi,że o czymś innym myślisz ;)
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

W sensie zdemontowac przeczyscic czy sugerujesz jednak jakies uszkodzenie?
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

skuter_66 napisał/a:
W sensie zdemontowac przeczyscic

Tak - to na początek
skuter_66 napisał/a:
czy sugerujesz jednak jakies uszkodzenie?

Czekaj lecę po szklaną kule do wróżenia ;)

Przeczyść, sprawdź czy gumowe uszczelki, oring i membrama są całe, poskładaj do kupy i daj zanć.

Przeczyśc też ten kranik przy zbiorniku.
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

Niestety czas na grzebanie bedzie dopiero w przyszlym tygodniu. Ogolnie cale to zamieszanie zaczelo sie w chorwacji - nie dzialo sie to od poczatku kiedy mam to moto. Myslalem ze jest cos przypchane... Powiedz mi jak ogolnie mam ponad przecietne zdolnosci manualne to rozumiem dam rade rozebrac kranik na czesci pierwsze?
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

skuter_66 napisał/a:
Powiedz mi jak ogolnie mam ponad przecietne zdolnosci manualne to rozumiem dam rade rozebrac kranik na czesci pierwsze?


A tego to ja już nie wiem :oczami:
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

Ehh ... ok. Jak mi sie uda to sproboje w przyszlym tygodniu go rozebrac.
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
yogi136
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Maj, 2009   

skuter_66 napisał/a:
Ehh ... ok. Jak mi sie uda to sproboje w przyszlym tygodniu go rozebrac.


A nie wymieniałeś przypadkiem filtrów paliwa? Ja po remoncie miałem do samo, mianowicie przy dłuższej jeździe (czyt. 2-3 km) z prędkością 140-150 zaczynało brakować mocy, moto gasł. Później nie chciał odpalić, dopiero po przełączeniu na priv budził się do życia. Przyczyna... za mała przepustowość filtrów paliwa, co za tym idzie za mało paliwa w gaźnikach. Wyrzuciłem filterki i śmiga jak ta lala ;)

Powiem szczerze ze długo dochodziłem przyczyny, czyściłem kranik, synchronizowałem gaźniki i dale było to samo, aż w końcu coś mnie natchnęło żeby wywalić filterki :P

pzdr.
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Maj, 2009   

yogi136 napisał/a:
filterki


To ile tych filterków zamontowałeś? :zdziwko:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.