Problem z osiagnieciem duzej predkosci |
Autor |
Wiadomość |
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2009
|
|
|
Teraz przejerzdza ok. 170 km i rezerwa. w zeszlym roku byla trasa do chorwacji i wloch i wciagal tyle z obciazeniem ale spokojniejsza jazda... regulacja gaźników oraz zaworó byla robiona w maju ubieglego roku ok. 6 - 7 tyś km temu moze ciut wiecej. Wydaje mi sie ze palil niewiele mniej...
W jakich zakresach obrotow brykacie aby palil te 5 litow? |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
-evil- [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Kwi, 2009
|
|
|
jeśli Cię to pocieszy to mi 750'tka przy średniej prędkości 140 km/h z plecakiem i bagażami spala 5,6 l więc twój mocno za dużo pali |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
Koledzy mam nowe spostrzeżenia w temacie. W weekend zrobiłem ok. 1000 km więc mogłem sobie po obserwować Otóż faktycznie między 120-140 km/h traci moc... cały czas trzymając manetkę na tym samym moto szarpie... ale po chwili sie uspokaja zwalniajac do jakies 100 km/h... i pozwala sie rozpędzić znow do 130..... bywa tak ze jade 30 km jednym ciagiem i nic sie nie dzieje, powiedzmy ze sie zatrzymam... po chwili rozpędzam sie znow do 130 i znow to samo.. Moim nowym spostrzeżeniem jest fakt, że na RES nie ma wogóle tego efektu!!! Jakieś sugestie - komuś może coś przyszło do głowy? Nie chce rozbierać bez sensu całego moto
Co do kwesti zablokowania go do 33 KM czy wkrecałby się na biegu jałowym do końca obrotomierza???????? Czy to nie ma znaczenia i dalej jest taka możliwość ze jest moto zblokowane? |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
skuter_66 napisał/a: | na RES nie ma wogóle tego efektu!!! Jakieś sugestie |
A tobie nic do głowy nie przychodzi ? |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
Widzę dwie możliwości albo coś w gaźnikach albo w kraniku. Ja póki co stawiam na kranik ale nie chce się za to zabierać póki mnie ktoś w tym nie utwierdzi. Nie rozbierałem nigdy (jeszcze ) kranika. |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
skuter_66 napisał/a: | nie chce się za to zabierać póki mnie ktoś w tym nie utwierdzi. |
UTWIERDZAM CIĘ
Jeżeli jest tak jak piszesz,że silnik prawidłowo pracuje wtedy kiedy kranik masz na RES to wina ewidentnie leży po stronie kranika, który jeśli jest na ON podaje zbyt mało paliwa.
O kraniku, czyszczeniu itp. było już pisane na forum więc szlaki masz przetarte |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
Czyli??????????? Rozebrać, posmyrać, podmuchąć złożyć i guitarra czy wziąć i wymienić?? |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
skuter_66 napisał/a: | Rozebrać, posmyrać, podmuchąć |
A czy ty aby o kraniku piszesz ? bo coś mi się widzi,że o czymś innym myślisz |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
W sensie zdemontowac przeczyscic czy sugerujesz jednak jakies uszkodzenie? |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
skuter_66 napisał/a: | W sensie zdemontowac przeczyscic |
Tak - to na początek
skuter_66 napisał/a: | czy sugerujesz jednak jakies uszkodzenie? |
Czekaj lecę po szklaną kule do wróżenia
Przeczyść, sprawdź czy gumowe uszczelki, oring i membrama są całe, poskładaj do kupy i daj zanć.
Przeczyśc też ten kranik przy zbiorniku. |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
Niestety czas na grzebanie bedzie dopiero w przyszlym tygodniu. Ogolnie cale to zamieszanie zaczelo sie w chorwacji - nie dzialo sie to od poczatku kiedy mam to moto. Myslalem ze jest cos przypchane... Powiedz mi jak ogolnie mam ponad przecietne zdolnosci manualne to rozumiem dam rade rozebrac kranik na czesci pierwsze? |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
skuter_66 napisał/a: | Powiedz mi jak ogolnie mam ponad przecietne zdolnosci manualne to rozumiem dam rade rozebrac kranik na czesci pierwsze? |
A tego to ja już nie wiem |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
Ehh ... ok. Jak mi sie uda to sproboje w przyszlym tygodniu go rozebrac. |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
yogi136 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
skuter_66 napisał/a: | Ehh ... ok. Jak mi sie uda to sproboje w przyszlym tygodniu go rozebrac. |
A nie wymieniałeś przypadkiem filtrów paliwa? Ja po remoncie miałem do samo, mianowicie przy dłuższej jeździe (czyt. 2-3 km) z prędkością 140-150 zaczynało brakować mocy, moto gasł. Później nie chciał odpalić, dopiero po przełączeniu na priv budził się do życia. Przyczyna... za mała przepustowość filtrów paliwa, co za tym idzie za mało paliwa w gaźnikach. Wyrzuciłem filterki i śmiga jak ta lala
Powiem szczerze ze długo dochodziłem przyczyny, czyściłem kranik, synchronizowałem gaźniki i dale było to samo, aż w końcu coś mnie natchnęło żeby wywalić filterki
pzdr. |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
yogi136 napisał/a: | filterki |
To ile tych filterków zamontowałeś? |
|
|
|
|
|