Problem z osiagnieciem duzej predkosci |
Autor |
Wiadomość |
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009
|
|
|
W takim razie podtrzymuje temat o utraty mocy a jednoczesnie szukam potwierdzenia czy jest zablkowany. Zddziwilbym sie jakby byl po 18 latach... |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Lemon
Wiek: 39 Dołączył: 06 Lis 2007 Pochwał: 1 Posty: 1214 Skąd: 0-61
|
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009
|
|
|
skuter_66 napisał/a: | Zddziwilbym sie jakby byl po 18 latach... |
nie takie cuda to forum widziało |
_________________ pozdrawiam- Juli(an) |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009
|
|
|
Jaknak najpierw dlawienie sie i kaszlenie z rury a potem bede sprawdzal czy nie jest zablokowany
No..... ale jak ktoś ma gotowy instruktaż jak sprawdzić czy nie ma :dławki" to chętnie |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
mb2404 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009
|
|
|
Moim zdaniem tak jak pisała Leon84: ograniczony dopływ paliwa przez kranik, przypchane przewody paliwowe lub zbyt niski poziom paliwa w komorach pływakowych. |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009
|
|
|
Czyli co? zdemontować i rozebrać kranik? Ciężka sprawa? |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
MikeR
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 30 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009
|
|
|
Mam niemal identyczny problem.
Pierwszy raz zdarzyło mi się to zaraz po śnie zimowym motocykla. Jechałem tak ok 120 km/h (obroty ok 6000 - 7000 ) przez jakieś 2-3 km i nagle zaczął przerywać dławić się i nagle zgasł przy ok 90km/h. Na początku nie chciał odpalić, ale po krótkim czasie postoju odpalił i jechał w miarę normalnie. Wtedy pomyślałem że jakiś syfek z paliwa się dostał i to dlatego.
W Święta wybrałem się do rodzinki na motocyklu. W jedną stronę (ok 80 km) bez żadnego problemu leciał jak trzeba, w drodze powrotnej już mu się odwidziało objawy takie jak wyżej. Jakoś dojechałem. Zgasł 3 razy po drodze. Przy mniejszych prędkościach było lepiej choć nie idealnie.
Zacząłem podejrzewać, że przerywa/nie pali na prawy cylinder. Po zdjęciu prawej fajki okazało się że chodzi tak samo, troszkę inaczej reagował na gaz. Po zdjęciu lewej fajki gasł. Iskra na obu świecach jest.
Teraz nawet przy jeździe na jedynce czuję nierówną pracę i kichanie/plucie z tłumika
Przez zimę zrobiłem zawory. Gaźniki też robiłem niedługo po kupnie bo mi je przelało.
Kompresja na cylindrach zmierzona lewy 10,3 prawy 11, więc chyba ok.
Podejrzewam gaźniki chyba, że ktoś ma inny pomysł. Co mógłbym jeszcze sprawdzić zanim wyciągnę gaźniki do czyszczenia? |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009
|
|
|
Po pierwsze musisz sprawdzic czy powodem przygaszania jest zbyt uboga mieszanka, (u mnie objawia sie to wyraźnymi wystrzałami z tłumika po zamknieciu przepustnicy np. gdy czas przełączyć na rezerwe). Jesli nie to moze zbyt bogata.. np. tłoczek ssania puszcza paliwo i po dluzszej jezdzie z wieksza moca zalewa świece, jak sprawdzic? Zaraz jak zacznie go dławić momentalnie wyłacz silnik i zatrzymaja sie na wciśnietym sprzegle i wykrec świece. Jesli to to było przyczyna, świeca bedzie czarna. |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009
|
|
|
A może najzwyklejszy w świecie paproch siedzi pod dyszą i od czasu do czasu ją przytyka |
|
|
|
|
MikeR
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 30 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009
|
|
|
Właśnie wróciłem z garażu.
Poszedłem tam (jeszcze przed przeczytaniem Waszych odpowiedzi) z zamiarem wyjęcia gaźników na czyszczenie. Po zdjęciu baku okazało się, że wężyk od odpowietrzenia baku wciął się w prowadnice ssania co powodowało że motocykl prawdopodobnie chodził cały czas na lekkim ssaniu.
Poprawiłem wężyk, poskładałem wszystko. Motocykl zaczął chodzić dużo lepiej. Przejechałem wokół komina i wydaję się że jest ok. Nie wiem jeszcze jak będzie przy wyższych prędkościach ale to przetestuję może jutro.
Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt. W dalszym ciągu zdjęcie prawej fajki nie powoduje większych zmian w pracy silnika, natomiast jak zdejmę lewą to motocykl gaśnie. Nie wiem czy tak ma być czy jeszcze coś jest nie tak. |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
|
|
|
Moze dodam jeszcze ze moje moto pali ok. 7 litrow - zawsze przy przejechanych 170 kilometrarch prosi o rezerwę.... Bede mial mozliwosc w przyszly piatek rozebrac kranik. Bawic się w to? W zeszle lato zawory i gaźniki byly regulowane - od tamtej pory moto przejchałeo ok. 6 tyś kilometrów. Może być to wina świec? (nowe od 5 tyś km). Nie mam póki co pojęcia jak się zmniejsza/zwiększa dawkę w qgaźniku - nigdy tego nie rozbierałem... no moze poza komarkiem |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
|
|
|
skuter_66 napisał/a: | Moze dodam jeszcze ze moje moto pali ok. 7 litrow - zawsze przy przejechanych 170 kilometrarch prosi o rezerwę.. |
Mj przy normalnej jeździe o rezerwę upomina się przy 300km
7 litrów to łyknie przy zapier...niu |
|
|
|
|
Liver Sausage [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
|
|
|
Dużo Ci żłopie, tym bardziej wskazuje to na problem z gaźnikami |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
|
|
|
Qrde... czyli regulacja gaźników? Co jaki czas teoretycznie się taką robi? Ciężka sprawa?? Sam dam radę? |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
MikeR
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 30 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
|
|
|
Mi też spalił troszkę dużo. Po przejechaniu ok 200 km rezerwa - ale u mnie było to chyba spowodowane ciągłą jazdą na ssaniu.
skuter_66 odnośnie regulacji i czyszczenia gaźników to moim zdaniem nie jest to jakaś szczególnie trudna robota. Dużo rzeczy jest opisanych na forum i w serwisówce co i jak robić. Serwis gaźników z tego co pamiętam powinno się robić co 6000 km albo 12 miesięcy. |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
|
|
|
"dodam jeszcze ze moje moto pali ok. 7 litrow - zawsze przy przejechanych 170 kilometrarch prosi o rezerwę.... Bede mial mozliwosc w przyszly piatek rozebrac kranik. Bawic się w to? W zeszle lato zawory i gaźniki byly regulowane - od tamtej pory moto przejchałeo ok. 6 tyś kilometrów."
Po regulacjach ile litrów na 100 km palił?
7 litrów to tak o 2.5 za dużo, więc coś jest nie tak. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
|