WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z osiagnieciem duzej predkosci
Autor Wiadomość
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

W takim razie podtrzymuje temat o utraty mocy a jednoczesnie szukam potwierdzenia czy jest zablkowany. Zddziwilbym sie jakby byl po 18 latach...
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Lemon 



Wiek: 39
Dołączył: 06 Lis 2007
Pochwał: 1
Posty: 1214
Skąd: 0-61
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

skuter_66 napisał/a:
Zddziwilbym sie jakby byl po 18 latach...

nie takie cuda to forum widziało :hyhy:
_________________
pozdrawiam- Juli(an)
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

Jaknak najpierw dlawienie sie i kaszlenie z rury a potem bede sprawdzal czy nie jest zablokowany

No..... ale jak ktoś ma gotowy instruktaż jak sprawdzić czy nie ma :dławki" to chętnie ;)
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
mb2404
[Usunięty]

Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

Moim zdaniem tak jak pisała Leon84: ograniczony dopływ paliwa przez kranik, przypchane przewody paliwowe lub zbyt niski poziom paliwa w komorach pływakowych.
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

Czyli co? zdemontować i rozebrać kranik? Ciężka sprawa?
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
MikeR 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 30
Skąd: Płock
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

Mam niemal identyczny problem.

Pierwszy raz zdarzyło mi się to zaraz po śnie zimowym motocykla. Jechałem tak ok 120 km/h (obroty ok 6000 - 7000 ) przez jakieś 2-3 km i nagle zaczął przerywać dławić się i nagle zgasł przy ok 90km/h. Na początku nie chciał odpalić, ale po krótkim czasie postoju odpalił i jechał w miarę normalnie. Wtedy pomyślałem że jakiś syfek z paliwa się dostał i to dlatego.

W Święta wybrałem się do rodzinki na motocyklu. W jedną stronę (ok 80 km) bez żadnego problemu leciał jak trzeba, w drodze powrotnej już mu się odwidziało objawy takie jak wyżej. Jakoś dojechałem. Zgasł 3 razy po drodze. Przy mniejszych prędkościach było lepiej choć nie idealnie.

Zacząłem podejrzewać, że przerywa/nie pali na prawy cylinder. Po zdjęciu prawej fajki okazało się że chodzi tak samo, troszkę inaczej reagował na gaz. Po zdjęciu lewej fajki gasł. Iskra na obu świecach jest.
Teraz nawet przy jeździe na jedynce czuję nierówną pracę i kichanie/plucie z tłumika

Przez zimę zrobiłem zawory. Gaźniki też robiłem niedługo po kupnie bo mi je przelało.

Kompresja na cylindrach zmierzona lewy 10,3 prawy 11, więc chyba ok.

Podejrzewam gaźniki chyba, że ktoś ma inny pomysł. Co mógłbym jeszcze sprawdzić zanim wyciągnę gaźniki do czyszczenia?
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

Po pierwsze musisz sprawdzic czy powodem przygaszania jest zbyt uboga mieszanka, (u mnie objawia sie to wyraźnymi wystrzałami z tłumika po zamknieciu przepustnicy np. gdy czas przełączyć na rezerwe). Jesli nie to moze zbyt bogata.. np. tłoczek ssania puszcza paliwo i po dluzszej jezdzie z wieksza moca zalewa świece, jak sprawdzic? Zaraz jak zacznie go dławić momentalnie wyłacz silnik i zatrzymaja sie na wciśnietym sprzegle i wykrec świece. Jesli to to było przyczyna, świeca bedzie czarna.
 
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

A może najzwyklejszy w świecie paproch siedzi pod dyszą i od czasu do czasu ją przytyka :)
 
 
MikeR 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 30
Skąd: Płock
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009   

Właśnie wróciłem z garażu.
Poszedłem tam (jeszcze przed przeczytaniem Waszych odpowiedzi) z zamiarem wyjęcia gaźników na czyszczenie. Po zdjęciu baku okazało się, że wężyk od odpowietrzenia baku wciął się w prowadnice ssania co powodowało że motocykl prawdopodobnie chodził cały czas na lekkim ssaniu.
Poprawiłem wężyk, poskładałem wszystko. Motocykl zaczął chodzić dużo lepiej. Przejechałem wokół komina i wydaję się że jest ok. Nie wiem jeszcze jak będzie przy wyższych prędkościach ale to przetestuję może jutro.

Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt. W dalszym ciągu zdjęcie prawej fajki nie powoduje większych zmian w pracy silnika, natomiast jak zdejmę lewą to motocykl gaśnie. Nie wiem czy tak ma być czy jeszcze coś jest nie tak.
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009   

Moze dodam jeszcze ze moje moto pali ok. 7 litrow - zawsze przy przejechanych 170 kilometrarch prosi o rezerwę.... Bede mial mozliwosc w przyszly piatek rozebrac kranik. Bawic się w to? W zeszle lato zawory i gaźniki byly regulowane - od tamtej pory moto przejchałeo ok. 6 tyś kilometrów. Może być to wina świec? (nowe od 5 tyś km). Nie mam póki co pojęcia jak się zmniejsza/zwiększa dawkę w qgaźniku - nigdy tego nie rozbierałem... no moze poza komarkiem ;)
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009   

skuter_66 napisał/a:
Moze dodam jeszcze ze moje moto pali ok. 7 litrow - zawsze przy przejechanych 170 kilometrarch prosi o rezerwę..

Mj przy normalnej jeździe o rezerwę upomina się przy 300km
7 litrów to łyknie przy zapier...niu :)
 
 
Liver Sausage
[Usunięty]

Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009   

Dużo Ci żłopie, tym bardziej wskazuje to na problem z gaźnikami ;)
 
 
Skuter 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Cze 2008
Pochwał: 7
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009   

Qrde... czyli regulacja gaźników? Co jaki czas teoretycznie się taką robi? Ciężka sprawa?? Sam dam radę?
_________________
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
 
 
 
MikeR 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 30
Skąd: Płock
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009   

Mi też spalił troszkę dużo. Po przejechaniu ok 200 km rezerwa - ale u mnie było to chyba spowodowane ciągłą jazdą na ssaniu.

skuter_66 odnośnie regulacji i czyszczenia gaźników to moim zdaniem nie jest to jakaś szczególnie trudna robota. Dużo rzeczy jest opisanych na forum i w serwisówce co i jak robić. Serwis gaźników z tego co pamiętam powinno się robić co 6000 km albo 12 miesięcy.
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009   

"dodam jeszcze ze moje moto pali ok. 7 litrow - zawsze przy przejechanych 170 kilometrarch prosi o rezerwę.... Bede mial mozliwosc w przyszly piatek rozebrac kranik. Bawic się w to? W zeszle lato zawory i gaźniki byly regulowane - od tamtej pory moto przejchałeo ok. 6 tyś kilometrów."
Po regulacjach ile litrów na 100 km palił?
7 litrów to tak o 2.5 za dużo, więc coś jest nie tak.
_________________
www.gs500.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.