Korek spustu oleju |
Autor |
Wiadomość |
snovi [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 24 Sty, 2009 Korek spustu oleju
|
|
|
Ktoś sie orientuje jaka dokladnie jest sruba spustu oleju w GS500?? M..ile i jaki gwint?? |
|
|
|
|
Lemon
Wiek: 39 Dołączył: 06 Lis 2007 Pochwał: 1 Posty: 1214 Skąd: 0-61
|
Wysłany: Sob 24 Sty, 2009
|
|
|
ja ją biore kluczem 17.. |
_________________ pozdrawiam- Juli(an) |
|
|
|
|
snovi [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 24 Sty, 2009
|
|
|
tyle to ja tez wiem |
|
|
|
|
barteq [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 24 Sty, 2009
|
|
|
Na pewno kluczem 17? U mnie jest 21 . Co do rodzaju gwintu to sprawdza się je za pomocą sprawdzianów, tzw. grzebyków. |
|
|
|
|
Inku [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 24 Sty, 2009
|
|
|
Widocznie kolega nie ma grzebyków. Ja mam pytanie, gdzie można kupić taką śrubę z magnesem + miedzianą podkładkę pod nią? W zwykłym sklepie z żelazem da radę? |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Sob 24 Sty, 2009
|
|
|
zapewne gwint metryczny M..x1,5 takie sruby to tylko w metalowym bo wychodzi o wiele taniej |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009
|
|
|
Klucz 21. Najlpeij z grzechotką, bo troche się trzeba nakręcić...
Przy okazji, co zrobić jak po wymianie oleju kapie po kropelce właśnie z korka spustu |
|
|
|
|
Lemon
Wiek: 39 Dołączył: 06 Lis 2007 Pochwał: 1 Posty: 1214 Skąd: 0-61
|
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009
|
|
|
metalbeast napisał/a: | Przy okazji, co zrobić jak po wymianie oleju kapie po kropelce właśnie z korka spustu |
podkładka jest? |
_________________ pozdrawiam- Juli(an) |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009
|
|
|
jest miedziana... nie mam pomysłu jak to poprawić bez spuszczania oleju. przed operacją wymiany nic nie ciekło. |
|
|
|
|
Lemon
Wiek: 39 Dołączył: 06 Lis 2007 Pochwał: 1 Posty: 1214 Skąd: 0-61
|
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009
|
|
|
a nowa czy stara? no bo bankowo jest uszkodzona.. |
_________________ pozdrawiam- Juli(an) |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009
|
|
|
metalbeast napisał/a: | nie mam pomysłu jak to poprawić bez spuszczania oleju |
Czyste wiadereczko pod moto i jedziesz z koksem
Nową podkładkę miedziana warto zmiękczyć przed montażem ( podgrzać nad gazem zanurzyć w wodzie. Tak ze 2 razy. Po takich zabiegach podkładka lepiej się dopasuje do michy i śruby. |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009
|
|
|
nie no panowie nei załamujcie mnie. Dopiero co grzebałem w moto... nie można jakoś odkrecić śrube o 2 obroty i przekrecić podkładke ? |
|
|
|
|
Piterek
Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 193 Skąd: Piotrków Tryb
|
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009
|
|
|
nie musisz odkręcać śruby aż o 2 obroty, możesz tylko o jeden.
szkoda kręcenia... bo to i tak nie pomoże |
_________________ chciałbym umrzeć we śnie jak mój dziadek... a nie jak jego pasażerowie głośno krzycząc
__________
Gs500E>Honda Transalp xl600 |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010
|
|
|
Odświeżam temat: moje moto znowu znaczy teren.
Po wymianie oleju i uszczelki miedzianej pod śrubę spustową przez chwilę był spokój.
Teraz znów pojawiają się plamki oleju i szczerze mam już tego dosyć, bo motocykl wedle humoru gubi go mniej lub więcej. Ostatnio zaczął więcej dla tego jestem już nieźle wkurzony.
Założyłem uszczelkę miedzianą w kształcie U, oczyściłem wszystko do okoła z piachu przed montażem. Sprawdziłem gwint na śrubie. Wszystko gra. A jednak kapie mi i znaczy teren dość upierdliwie, jednocześnie domagając się dolewek.... cholera wie ile gubi podczas jazdy |
|
|
|
|
Misiek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010
|
|
|
Może jest jakieś bardzo małe pęknięcie (nie widoczne na pierwszy rzut oka) , w okolicy korka spustowego . |
|
|
|
|
|