WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Duszenie / dlawienie sie silnika przy 4000 obrotow
Autor Wiadomość
OLAF
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

Panowie spokojnie. Wszyscy mamy rację, Meteorczyk też potrzebuje pomocy, ale to ja sobie nie pojeżdżę bez usunięcia usterki.


Z drugiej strony dobrze wiedzieć, że w Rawie Mazowieckiej jest miłośnik GS-ów ze spawarką.

Ma ktoś jakiś pomysł, co się dzieje z maszyną.
 
 
mr0zd
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

Zadałem Ci pytanie na pierwszej stronie odnośnie problemu, ale widzę, że ciężko dostrzegasz posty
 
 
Meteorczyk
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

Ja u siebie juz ogólnie wszystko popieprzyłem co się dało z układem zasilania hehe tzn. jak wymienilem filtr na nowy to tracil moc na odkreconej manetce na full wiec wstawilem stary filtr, ktoś na tym forum mi zaproponował zębym iglice do góry podniusł, tak zrobiłem oraz zpowrotem zalozylem nowy filtr i GS szedł bo szedł i dostawał kopa w dupe przy 7tys., aż prawie się na plecy wyp.......em, wsadzilem stary filtr, teraz go chyba zalewa bo ma problemy z odpalaniem nieraz i jest muł jak cholera na niskich obrotach, tzn. tak 3-5tys. na 6 biegu mogę sobie ruszać manetka jak chce i tak wiecej niż 120 nie poleci i po pewnym czasie gaśnie, więc trzeba jechać na 5 biegu. W między czasie wyczyścilem gaźniki (w chooj piachu w nich było). Jak ja nienawidzę gaźników zawsze z nimi problemy są. Potrafie pare rzeczy zrobić sam, ale gaźników nie moge się nauczyć....

P.S. Olaf sorry poniosło mnie, bo myślałem, że chcesz mnie obrazić.
 
 
OLAF
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

mr0zd sorry. Masz rację zadałeś pytanie, ale ta metoda nie rozwiązuje problemu. Nie sądzę by problem tkwił w pozycji ustawienia kranika. Wspomniałem o nim podczas opisu problemu, ponieważ uważam, że pełny zakres informacji na pewno ułatwi diagnozowanie problemu i nie wykluczam, że połączenie np. drobnej usterki z ustawieniem kranika może mieć objawy jak przy wielkim problemie. Jak już wspomniałem od czyszczenie gaźnika z ustawieniem PRI podczas jazdy nie miałem żadnego problemu. Ciągle upieram się, że problem tkwi w tym, co spowodowało słyszanym przeze mnie stuknięcia, ale co to jest nie wiem (możliwe, że od tamtej pory PRI powoduje zalewanie gaźnika).


Meteorczyk nie miałem zamiaru się Ciebie czepiać ale mając problem zależało mi na pomocy w konkretnej sprawie. Widziałem już kilka tematów w dziale mechanika, które po kilku drobnych pytaniach przeradzały się w dyskusję, o czym innym a osoba w potrzebie zostawał z niczym. Dzięki za opis swoich problemów gdybym coś wcześniej wymieniał to na pewno Twój opis by mnie nakierował na wsadzenie starych części, ale ja nic nie robiłem, spokojnie latałem po wsi.
:hyhy:
 
 
mr0zd
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

To co strzeliło, to mogło być "wyplute" lewe powietrze z gaźników, miałem to samo, też jechał bo jechał, ale moc tracił, po przełączeniu na PRI szedł normalnie...
 
 
Lemon 



Wiek: 39
Dołączył: 06 Lis 2007
Pochwał: 1
Posty: 1214
Skąd: 0-61
Wysłany: Sro 12 Lis, 2008   

Meteorczyk napisał/a:
P.S. Olaf sorry poniosło mnie, bo myślałem, że chcesz mnie obrazić.

no i git :)

jak gdzies wspomniałem nie zakładajmy od razu najgorszego- zarówno w działaniu naszych Suczek, jak i wspólnym współistnieniu na forum.
Pozdr.
_________________
pozdrawiam- Juli(an)
 
 
OLAF
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Lis, 2008   

Sprzęt ląduje w poniedziałek w serwisie. Mam nadzieję, że problem jest drobny i naprawa nie pociągnie mnie po kieszeni. :przestraszony:


Jak tylko będę wiedział, co się stało to Was poinformuję.

[ Dodano: Sro 19 Lis, 2008 ]
:zawstydzony: :zdegustowany:

Przyczyna problemów: świeca na prawym cylindrze
 
 
splawik
[Usunięty]

Wysłany: Nie 23 Lis, 2008   

Tzn. Już nie dawała dobrej iskierki tak?? ;)
 
 
Meteorczyk
[Usunięty]

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

A mój nawet jechał bez jednej świecy hehe :) (taki mały test kiedyś zrobiłem po podwórku) :)
 
 
OLAF
[Usunięty]

Wysłany: Sro 26 Lis, 2008   

Dobrze, że to tylko świeca. Wymienili na nowe zapłaciłem 50 zł i po kłopocie. :) :)

Pierwszy sezon motocyklowy, pierwsza awaria, ale dzięki temu miałem okazję wzbudzić sensacje na mieście, gdy wracałem z serwisu. Właśnie zaczynał padać śnieg. :przestraszony: :przestraszony:
 
 
Zuch
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Lip, 2010   Gs 500 dusi się przy 5k obr

Witam, wczoraj stałem się posiadaczem Gs 500 '93 rok cena była kusząca ale Gsik troszke sie dusił przy 5k obrotow no ale cena niska to postanowilem wziac (pop. wlasciciel mowil ze to kwestia reg. gaznikow).
Tutaj opis problemu.

Odpalam moto, rozgrzewam go na ssaniu wsiadam i jade, chwile jeszcze jade spokojnie pozniej krece go do 5000 obr/min i zaczynaja sie schody. Gsik nie może się przebić przez tą bariere i uczucie temu towarzyszące to duszenie się, takie delikatne szarpanie i baaardzo ciężko mu się przebić przez tą "blokadę". Wymieniłem świece zapłonowe na nowe, oryginalne takie jak w serwisówce napisali. Wymiana świec nic nie pomogła, nadal szarpie przy 5k obr. Świece miały dużo nagaru i były ogolnie czarne jedynie ten pierdolnik co na niego iskra przeskakuje był nieco biały.
Filtr powietrza został wykręcony i przedmuchany i nic to nie dało ale zauważyłem pewną kwestie, filtr jest jakiś kombinowany mianowicie blaszka ktora jest na tym filtrze od strony wlotu powietrza jest pozaginana do środka tak jakby ktoś chciał zmniejszyć dopływ powietrza do gaznikow czy to może być przyczyna?
Niedługo zostanie przeprowadzony serwis (olej, filtr oleju, czyszczenie, regulacja i synchro gaznikow oraz zmiana filtra powietrza i płynu hamulcowego) lecz jeszcze przed nim chciałem się zapytać co to może być (info nigdy za wiele ;pp )

Mam nadzieję, że udało mi się przedstawić problem w jasnym świetle i że tekst jest w miare czytelny

Pozdrawiam



P.S Na stopce lub wciśniętym sprzęgle (bez obciążenia) Gs kręci się powyżej 5k obr i nie ma z tym żadnych problemów jedynie podczas jazdy jest taki problem.
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Pon 26 Lip, 2010   

Oddajesz motocykl do serwisu, sam nie będziesz tego robił.
Zleć jeszcze sprawdzenie luzu zaworowego (bo nie wiesz kiedy był robiony, zapewne dawno)
Co do gaźników, serwis wyjmie gaźniki, rozłoży, ewentualnie może będzie do wymiany np. membrana. Złoży gaźnik, założy, wyreguluje i tyle.
Czarne świece świadczą o złym składzie mieszanki (to może też być wina w dużym stopniu filtra powietrza, brudny filtr przepuszcza mniej powietrza). Zapewne sprawdzą czy nie łapie lewego powietrza. Wszystko powinno pracować tak jak ma i to tyle wg mnie.
Dopiero po serwisie można się martwić co serwis spartolił (raczej nie powinien).


W swoim zakresie wyczyść łańcuch i zębatkę zdawczą (może tam być sporo syfu).
Możesz również wymienić olej w lagach bo zapewne też nie był wymieniany wieki (ewentualnie olej + nowe uszczelniacze).
To samo dotyczy układu hamulcowego, nie masz pewności czy tłoczki pracują idealnie dobrze.
_________________
www.gs500.pl
 
 
Zuch
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Lip, 2010   

No z lagami trafiłeś w 10tkę jeden z nich się poci ;)
Co do filtra powietrza został on przeczyszczony i jak wspominalem jest jakis kombinowany.

Dzięki wielkie kolego za pomoc, jestem wdzieczny ;)
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Wto 27 Lip, 2010   

GS się starzeje, większość roczników na forum ma zapewne ponad 10-12 lat.
Do tego dodać przebieg motocykla, zapewne nie każdy GS był regularnie serwisowany lub oszczędzano na tym. GS często jest motocyklem na "chwilę" (bardzo często na 1 sezon), kupowany na pierwszy motocykl.

Ale nie ma się co martwić, przykładowo: olej do lag, uszczelniacze i pomocna dłoń kolegi lub taty i lagi można zrobić samemu, niektórzy jeszcze czteropaka piwa będą potrzebować. W ten sposób można ograniczyć ilość kasy wydanej w serwisie. Na szczęście normalne czynności serwisowe (nie remont głowicy, wymiana kompletnego rozrządu) nie kosztuje aż tak dużo (lagi-gaźniki-zawory to max. 500-600 zł tak naprawdę).
_________________
www.gs500.pl
 
 
Zuch
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Lip, 2010   

Części już zamowione dotrą niedługo a jutro Gs idzie do machera.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.