WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Drugie moto , co kupic czyli jaka maszyna po GS500 ??
Autor Wiadomość
squarek 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011
Pochwał: 13
Posty: 473
Skąd: WGM
Wysłany: Wto 16 Wrz, 2014   

Mówimy o moto do 8500 zł więc raczej nic z BMW co będzie miało literki GS :P
_________________
SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


 
 
 
danny 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2011
Pochwał: 6
Posty: 798
Skąd: Poznań / Choszczno
Wysłany: Wto 16 Wrz, 2014   

Swoja droga, zawsze zastanawia mnie z czego wynikaja ceny Aprili Pegaso, niby rocznik ok, na wtrysku etc.. a kwota czasami jak za Suzuki GS'a
_________________
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
 
 
squarek 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011
Pochwał: 13
Posty: 473
Skąd: WGM
Wysłany: Wto 16 Wrz, 2014   

Bo to Aprilia... Wszystko fajnie dopóki coś się nie popsuje...

A odnośnie BMW to rzeczywiście, jakiś czas temu namieszali i podana przy modelu liczba wcale nie musi oznaczać pojemności. I na przykład kiedyś były;

BMW F650FS, potem BMW F650GS, cały czas single, tyle że ten drugi nowszy i na wtrysku. Potem się pojawiły BMW G650GS i to też jest moto jednocylindrowe.

Dwugarowe motocykle (bodajże po 2007) BMW to F650GS, F700GS - one mają już 800ccm.
_________________
SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


 
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 16 Wrz, 2014   

Moje kryterium jakie moto musi spełniać a raczej jakie chciałbym aby spełniało to Możliwość załorzenia tankbaga 5-30L na bak.
Możliwość załorzenia dwóch bocznych sakw Gamut
Oraz możliwość załorzenia stelarza pod kufer i płyte Kappa.
Chciałbym aby moto miało kierownice turystyczną a nie sportową z racji załorzenia na nią gniazda do ładowania GPS i do zamocowania uchwytu do GPS na kierownice.

Poprostu czasem sie zdarza że jade na wieś na kilka dni i chce zabrac ciuchy i inne klamoty.

Jeszcze SV-ke widze z kufrem i sakwami oraz tankbagiem tak przy Hornecie sakwy chyba odpadają z racji na tłumik oraz kufer to takie ekstrimum dla tego moto żadko sie spotyka zeby ktoś Hornetem z kufrem jeździł. Tankbak się napewno zmieści.
 
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Wto 16 Wrz, 2014   

Do clip-on`ów też można zapodać gniazdo i uchwyt :D Tyle że nie jest to wygodna kierownica :)
_________________
 
 
komandosek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 09 Cze 2011
Pochwał: 2
Posty: 195
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 17 Wrz, 2014   

RedShadow napisał/a:
beacia500 napisał/a:
przemyśl BMW F 650

Zdecydowanie nie. Jak motocykl ma być używany w trasie bez zjeżdżania z asfaltu to single lepiej omijać szerokim łukiem.


No bez przesady. Nie wiem na czym opierasz swe przemyślenia. Jednocylindrowe motocykle i dają radę w jeździe po asfalcie i dają z tego całą mase frajdy.

Kapitalny przykład motocykla do objeżdżania gsxrów na kartingu to SZR 660. Jak ktoś ogarnia to jest pogrom na torze, bo to ma kupę mocy i jest 100% sportem.

Motocyklem typowo użytkowym jest taka MT 03. Do normalnego użytkowania nadaje się nie mniej niż wcześniej przez Ciebie wymieniana SV

Jednocylindrowe motocykle to nie tylko enduro
 
 
kello 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38
Dołączył: 11 Paź 2013
Pochwał: 3
Posty: 358
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sro 17 Wrz, 2014   

Co do MT-03 to jest w w sieci blog gościa, który na nim objechał z pół Europy. W sieci można też znaleźć filmy i relacje z wypraw offroad'owych (raczej łatwy teren typu szutry) na tym sprzęcie, więc jest on bardzo uniwersalny.
A na drugie moto to moim zdaniem:
Fazer, SV650, Bandit 600, Zr7, GSX600F.

Fazer jako najbardziej uniwersalny i najnowocześniejszy z nich, SV jako duży plus ma Vłkę i jest bardzo poręczna, Bandit jako niezawodny 4cylindrowy sprzęt z tanią eksploatacją, Zr7 jako duży, elastyczny silnik, niska cena, ale konstrukcja stara i wymaga najwięcej dbałości, GSX600F jako to samo co Bandit + owiewka chroniąca przed wiatrem i plastikowy look :)
 
 
RedShadow 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2009
Pochwał: 10
Posty: 1383
Skąd: Wrocław/Opoczno
Wysłany: Sro 17 Wrz, 2014   

komandosek napisał/a:
Kapitalny przykład motocykla do objeżdżania gsxrów na kartingu to SZR 660. Jak ktoś ogarnia to jest pogrom na torze, bo to ma kupę mocy i jest 100% sportem.

Ale ja mówiłem o jeździe w trasie, a nie o torze czy mieście. Single mają po prostu niską kulturę pracy i nie są dobrym wyborem jeśli ktoś chce się poruszać z przelotowymi prędkościami powyżej 120 km/h.
kello napisał/a:
Co do MT-03 to jest w w sieci blog gościa, który na nim objechał z pół Europy.

Są też relacje ludzi którzy jeździli do Chin na 50 czy 125, ale czy to znaczy że są to najlepsze motocykle do tego celu? Da się wszystko wszystkim, tylko jak ktoś pyta na forum co kupić to pyta po to żeby wybrać optymalnie do swoich potrzeb więc może tak mu doradzajmy.
_________________
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
 
 
komandosek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 09 Cze 2011
Pochwał: 2
Posty: 195
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 17 Wrz, 2014   

No no, ale kolega chciał "moto na dojazdy do pracy, do dziewczyny i od czasu do czasu za miasto"
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 17 Wrz, 2014   

A co powiecie o tych motocyklach te najbardziej Mi się podobają i jeden z nich mam zamiar wybrać jako obekt ogledzin i zakupu:

http://olx.pl/oferta/suzu...D5-ID5bfOX.html

http://olx.pl/oferta/hond...D5-ID6mVZn.html

http://otomoto.pl/suzuki-...n-M4063372.html

czekam na wasze opinie i spostrzeżenia.
 
 
 
RedShadow 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2009
Pochwał: 10
Posty: 1383
Skąd: Wrocław/Opoczno
Wysłany: Sro 17 Wrz, 2014   

No to trochę się zakręciłem, bo ktoś ostatnio pytał o to samo tylko bardziej turystycznie na SB i myślałem że to ten sam temat. Kwestia jeszcze co autor tematu rozumie przez wypady za miasto, bo jeśli to góra dwugodzinne przejażdżki to np. MT-03 mogłaby faktycznie być ciekawą opcją, chociaż nadal uważam że SVka to lepszy wybór jako uniwersalny motocykl. MT-03 to według mnie takie udomowione supermoto bardziej.
_________________
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 17 Wrz, 2014   

Wyjazd za miasto rozumiem jako np. wyjazd z mojej rodzinnej Łodzi np w kierunku Zalewu Jeziorsko czy też okolice Wielkopolski chociaż nie wykluczam wyjazdów do Warszawy czy ogólnie po Polsce żeby coś zwiedzić czy dojechać na jakiś zlot.
 
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Sro 17 Wrz, 2014   

Szukaj SV albo FZ jakiegoś :)
_________________
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 20 Wrz, 2014   

Tak czasami się zastanawiam czy może mój egzemplarz jest żeczywiście ograniczony jesli chodzi o moc skoro ma 20kw w dowodzie, może wizyta w serwisie i odblokowanie sprawiło by że nie musiał bym zmieniać motocykla.

Powiem Wam tak szczerze niewiem jak Wy jeździcie ale ja jeźdzę w ten sposób:
1 bieg od 0-25km/h
2 bieg od 25-40km/h
3 bieg od 40-65km/h
4 bieg od 65-90km/h
5 bieg od 90-110km/h
6 bieg od 110- w góre

dlaczego zmieniam akurat biegi przy tych predkościach ? ponieważ czuje że silnik ma takie obroty na których niema sensu dalej ciągnąć a zarazem sam się prosi o zmiane biegu.

Czy to jest normalne niech się wypowiedzą osoby które mają pełne 45/46 koni mechanicznych jak jeźdzą i kiedy zmieniają biegi??
 
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Sob 20 Wrz, 2014   

Zależy, jak tryb dziadka włączę to przy 4.5k rpm, jak dynamiczniej to przy 6k, jak trzeba to max 10k wyżej nie kręcę. GS`em optymalnie jeździ mi się między 5-6k, a na trasie to już zależy jaka prędkość bo i tak 6 bieg wbity.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.