Drugie moto , co kupic czyli jaka maszyna po GS500 ??
Odpowiedz do tematu

:
Mówimy o moto do 8500 zł więc raczej nic z BMW co będzie miało literki GS :P

SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


:
Swoja droga, zawsze zastanawia mnie z czego wynikaja ceny Aprili Pegaso, niby rocznik ok, na wtrysku etc.. a kwota czasami jak za Suzuki GS'a

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Bo to Aprilia... Wszystko fajnie dopóki coś się nie popsuje...

A odnośnie BMW to rzeczywiście, jakiś czas temu namieszali i podana przy modelu liczba wcale nie musi oznaczać pojemności. I na przykład kiedyś były;

BMW F650FS, potem BMW F650GS, cały czas single, tyle że ten drugi nowszy i na wtrysku. Potem się pojawiły BMW G650GS i to też jest moto jednocylindrowe.

Dwugarowe motocykle (bodajże po 2007) BMW to F650GS, F700GS - one mają już 800ccm.

SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


:
Moje kryterium jakie moto musi spełniać a raczej jakie chciałbym aby spełniało to Możliwość załorzenia tankbaga 5-30L na bak.
Możliwość załorzenia dwóch bocznych sakw Gamut
Oraz możliwość załorzenia stelarza pod kufer i płyte Kappa.
Chciałbym aby moto miało kierownice turystyczną a nie sportową z racji załorzenia na nią gniazda do ładowania GPS i do zamocowania uchwytu do GPS na kierownice.

Poprostu czasem sie zdarza że jade na wieś na kilka dni i chce zabrac ciuchy i inne klamoty.

Jeszcze SV-ke widze z kufrem i sakwami oraz tankbagiem tak przy Hornecie sakwy chyba odpadają z racji na tłumik oraz kufer to takie ekstrimum dla tego moto żadko sie spotyka zeby ktoś Hornetem z kufrem jeździł. Tankbak się napewno zmieści.

:
Do clip-on`ów też można zapodać gniazdo i uchwyt :D Tyle że nie jest to wygodna kierownica :)

:
RedShadow napisał/a:
beacia500 napisał/a:
przemyśl BMW F 650

Zdecydowanie nie. Jak motocykl ma być używany w trasie bez zjeżdżania z asfaltu to single lepiej omijać szerokim łukiem.


No bez przesady. Nie wiem na czym opierasz swe przemyślenia. Jednocylindrowe motocykle i dają radę w jeździe po asfalcie i dają z tego całą mase frajdy.

Kapitalny przykład motocykla do objeżdżania gsxrów na kartingu to SZR 660. Jak ktoś ogarnia to jest pogrom na torze, bo to ma kupę mocy i jest 100% sportem.

Motocyklem typowo użytkowym jest taka MT 03. Do normalnego użytkowania nadaje się nie mniej niż wcześniej przez Ciebie wymieniana SV

Jednocylindrowe motocykle to nie tylko enduro

:
Co do MT-03 to jest w w sieci blog gościa, który na nim objechał z pół Europy. W sieci można też znaleźć filmy i relacje z wypraw offroad'owych (raczej łatwy teren typu szutry) na tym sprzęcie, więc jest on bardzo uniwersalny.
A na drugie moto to moim zdaniem:
Fazer, SV650, Bandit 600, Zr7, GSX600F.

Fazer jako najbardziej uniwersalny i najnowocześniejszy z nich, SV jako duży plus ma Vłkę i jest bardzo poręczna, Bandit jako niezawodny 4cylindrowy sprzęt z tanią eksploatacją, Zr7 jako duży, elastyczny silnik, niska cena, ale konstrukcja stara i wymaga najwięcej dbałości, GSX600F jako to samo co Bandit + owiewka chroniąca przed wiatrem i plastikowy look :)

:
komandosek napisał/a:
Kapitalny przykład motocykla do objeżdżania gsxrów na kartingu to SZR 660. Jak ktoś ogarnia to jest pogrom na torze, bo to ma kupę mocy i jest 100% sportem.

Ale ja mówiłem o jeździe w trasie, a nie o torze czy mieście. Single mają po prostu niską kulturę pracy i nie są dobrym wyborem jeśli ktoś chce się poruszać z przelotowymi prędkościami powyżej 120 km/h.
kello napisał/a:
Co do MT-03 to jest w w sieci blog gościa, który na nim objechał z pół Europy.

Są też relacje ludzi którzy jeździli do Chin na 50 czy 125, ale czy to znaczy że są to najlepsze motocykle do tego celu? Da się wszystko wszystkim, tylko jak ktoś pyta na forum co kupić to pyta po to żeby wybrać optymalnie do swoich potrzeb więc może tak mu doradzajmy.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
No no, ale kolega chciał "moto na dojazdy do pracy, do dziewczyny i od czasu do czasu za miasto"

:
A co powiecie o tych motocyklach te najbardziej Mi się podobają i jeden z nich mam zamiar wybrać jako obekt ogledzin i zakupu:

http://olx.pl/oferta/suzu...D5-ID5bfOX.html

http://olx.pl/oferta/hond...D5-ID6mVZn.html

http://otomoto.pl/suzuki-...n-M4063372.html

czekam na wasze opinie i spostrzeżenia.

:
No to trochę się zakręciłem, bo ktoś ostatnio pytał o to samo tylko bardziej turystycznie na SB i myślałem że to ten sam temat. Kwestia jeszcze co autor tematu rozumie przez wypady za miasto, bo jeśli to góra dwugodzinne przejażdżki to np. MT-03 mogłaby faktycznie być ciekawą opcją, chociaż nadal uważam że SVka to lepszy wybór jako uniwersalny motocykl. MT-03 to według mnie takie udomowione supermoto bardziej.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
Wyjazd za miasto rozumiem jako np. wyjazd z mojej rodzinnej Łodzi np w kierunku Zalewu Jeziorsko czy też okolice Wielkopolski chociaż nie wykluczam wyjazdów do Warszawy czy ogólnie po Polsce żeby coś zwiedzić czy dojechać na jakiś zlot.

:
Szukaj SV albo FZ jakiegoś :)

:
Tak czasami się zastanawiam czy może mój egzemplarz jest żeczywiście ograniczony jesli chodzi o moc skoro ma 20kw w dowodzie, może wizyta w serwisie i odblokowanie sprawiło by że nie musiał bym zmieniać motocykla.

Powiem Wam tak szczerze niewiem jak Wy jeździcie ale ja jeźdzę w ten sposób:
1 bieg od 0-25km/h
2 bieg od 25-40km/h
3 bieg od 40-65km/h
4 bieg od 65-90km/h
5 bieg od 90-110km/h
6 bieg od 110- w góre

dlaczego zmieniam akurat biegi przy tych predkościach ? ponieważ czuje że silnik ma takie obroty na których niema sensu dalej ciągnąć a zarazem sam się prosi o zmiane biegu.

Czy to jest normalne niech się wypowiedzą osoby które mają pełne 45/46 koni mechanicznych jak jeźdzą i kiedy zmieniają biegi??

:
Zależy, jak tryb dziadka włączę to przy 4.5k rpm, jak dynamiczniej to przy 6k, jak trzeba to max 10k wyżej nie kręcę. GS`em optymalnie jeździ mi się między 5-6k, a na trasie to już zależy jaka prędkość bo i tak 6 bieg wbity.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.