WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Dwa kolka dla Nozownika
Autor Wiadomość
Nozownik
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   Dwa kółka dla Nożownika

Siemaneczko, powolutku szukam czegoś co by mi sezon nie uciekł :)

Poszukuję jakiegoś turystyka. Bym mógł pojeździć nim do pracy (szeroka i miła obwodnica mnie woła), ale również zapakować się, plecaczka usadzić i wyjechać gdzieś za miasto.

Będę miał na stanie na ten zakup około 10 tys.

Widziałem i wpadła mi w oko Honda NTV 650 Deauville.

Co myślicie o tym pomyśle? A może jakieś inne pozycje, których nie brałem pod uwagę?
 
 
micha2008
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

W tej kasie pooglądaj jeszcze Honda VFR 800 fi i Yamaha XJ 900 Diversion. Są mocniejsze od Deauville.
 
 
sting126 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40
Dołączył: 16 Wrz 2011
Pochwał: 3
Posty: 170
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Jako, że przesiadłem się z GS'a właśnie na Deauville'a to opiszę trochę swoich wrażeń po zmianie. Zbyt dużo ich nie ma bo przejechałem raptem 1000 km, ale to co się rzuca w oczy: moto jest sporo cięższe od GS'a przez co po pierwsze - trudniej się nim manewruje na parkingach (choć tu pomaga niżej umiejscowiony środek ciężkości), po drugie - przyrost mocy w stosunku do GS'a nie jest zbyt duży. Niby Honda ma parę kucyków więcej, ale przez ten ciężar nie sprawia wrażenia dużo bardziej zrywnego motocykla - jak się jedzie "na pusto". Przy jeździe z pasażerem już jest spora różnica - GS się wyraźnie męczył, Honda jedzie raczej swobodnie, ale przy jeździe we dwójkę raczej zapomnij o prędkościach autostradowych. Na trasie trochę brakuje szóstego biegu, ale da radę się przyzwyczaić. To co mnie na pewno zaskoczyło to dużo lepsze hamulce - z przodu są dwie tarcze więc skuteczność hamowania jest zdecydowanie większa. Poza tym - wał więc odchodzi konieczność dbania o łańcuch.

Ja póki co wykorzystywałem ten motocykl do jazdy właśnie do pracy, przez miasto i do jednej, niedalekiej wycieczki za miasto. Zarówno na trasie jak i w mieście spisuje się świetnie, a pomimo gabarytów przeciskanie się między samochodami nie stanowi problemu.

Reasumując: jak nie szukasz demona prędkości to możesz śmiało się decydować na Deauville'a :)
 
 
Nozownik
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

micha2008 napisał/a:
W tej kasie pooglądaj jeszcze Honda VFR 800 fi i Yamaha XJ 900 Diversion

Honda mi nie pasuje wyglądem zupełnie. Yamaszka mogłaby być, znaleźć tylko z okufrowaniem bocznym od razu. Ale widze, że mało ich na ogłoszeniach.


sting126, konkret opis :)
Jak czytałem opinie o diabełku, to często rozpisywali się o niezawodności. Podobno jak coś już się działo to do tego jakaś drobnostka. Wał - kolejny plus.
GieeSka mi w sumie pasowała mocą dla mnie samego, ale jak już z lubą jechałem to lekko nie było, dlatego nie zdarzyła się dłuższa jazda :P
Ładne okufrowanie boczne (podobno nie wychodzą poza szerokość lusterek) z tego co widziałem też skrytka na jakąś pierdółkę.
Do tego nie pali dużo.
Robi moto ogólnie wrażenie.

A prędkości, które dawała mi Suzia zupełnie mi starczała - więc tu nie powinno być problemu - no i możliwość urwania się z lubą na weekend gdzieś dalej, bez ospałego turlania się byłby niesamowitą zaletą.
 
 
RedShadow 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2009
Pochwał: 10
Posty: 1383
Skąd: Wrocław/Opoczno
Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Z tego co wiem to silnik jest prawie ten sam co w starszych Trampkach i pierwszych AT co oznacza że przy "drogowym" przełożeniu będzie nieco mułowaty, nie ma co się spodziewać specjalnego skoku w porównaniu do GSa. Lepszą opcją byłaby chyba duża dywersja, tylko musiałbyś się pogodzić ze sporo większym spalaniem.
_________________
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
 
 
freedek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Brałeś pod uwagę cbr f4? Bardziej to turystyk niż sport, parę ma, z pasażerem bardzo wygodnie. Akcesoriów, kufrów, torb od groma. Niezawodna fajna maszyna.
Może kawasaki er6?
Sv 650?
 
 
Piotras_5 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010
Pochwał: 13
Posty: 2355
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

fazer 600 / bandit 600 / vfr 800 w tej kolejności. :)

Codzienne dojazdy i czasami trasa - fazer
Wiecej tras, malo dojazdow - dzior.

VFR jak nie boisz się całkiem sporego spalania i kopu. :P

Pozdro
_________________
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
 
 
freedek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Bandit jest ciężki strasznie. Jeździłem dwoma generacjami i masa to ogromny minus.
 
 
dymny 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2012
Pochwał: 32
Posty: 546
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sob 04 Sty, 2014   Re: Dwa kółka dla Nożownika

Nozownik napisał/a:

Co myślicie o tym pomyśle?


Ja się zastanawiam po co sprzedawać GSa, jesli się nie wie co potem kupić :cwaniak: :troll2:

W temacie z niewymienionych to może jeszcze Kawasaki Z750S
_________________

 
 
ziomek4000 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Pochwał: 12
Posty: 859
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 04 Sty, 2014   

proponuję gsxf "jajko"
_________________
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
 
 
 
Faktograf 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 85
Skąd: ----
Wysłany: Sob 04 Sty, 2014   

Na pewno po Gs'ce można przymierzać się do Hondy cb 600 (Horneta), silnik ten sam co cbr'ka f3 - sprawdzona konstrukcja, dobrze się prowadzi i jest mocna.
 
 
Kuraś 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 09 Mar 2008
Pochwał: 5
Posty: 1142
Skąd: ostrów wielkopolski
Wysłany: Sob 04 Sty, 2014   

Faktograf napisał/a:
Hondy cb 600 (Horneta),
tylko ze pali jak smok..
_________________
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd

virtutii spawarotti Kuraś :troll2:
 
 
 
Faktograf 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 85
Skąd: ----
Wysłany: Sob 04 Sty, 2014   

Kuraś napisał/a:
tylko ze pali jak smok..


spalanie Horneta przy GS'ce siada ale też nie ma tragedii, około 1,5 litra więcej. Mimo wszystko warto, bo to świetny sprzęt.
 
 
Kuraś 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 09 Mar 2008
Pochwał: 5
Posty: 1142
Skąd: ostrów wielkopolski
Wysłany: Sob 04 Sty, 2014   

Faktograf, czytaleś czy jakiś znajomy ma? hornet potrafi 7-9chlapać notorycznie gdzie mocniejsza cbrka ma mniejszy apetyt o wiele.
_________________
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd

virtutii spawarotti Kuraś :troll2:
 
 
 
Faktograf 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 85
Skąd: ----
Wysłany: Sob 04 Sty, 2014   

Kuraś ja mam. Widziałeś Horneta, czy czytałeś lub też znajomy ma?? Hornet pali więcej niż jego bliźniacy (fazer, bandzior) ale 9 to pali powyżej 150, to chyba oczywiste, że mniej nie będzie palił.

tak dopisując to mocniejsza cbr jest na wtrysku, chyba że mowa o hornecie powyżej 2006 roku, w którym też montowali wtrysk więc nie ma porównania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.