Kolor Swiec Zaplonowych |
Autor |
Wiadomość |
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010
|
|
|
Na twoich zdjęciach niewiele widać. Chodzi o kolor izolatora porcelanowego na środkowej elektrodzie. Na zamieszczonych fotkach widac głównie elektrodę boczną i to wszystko. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Vatzeque
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 22 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 54 Skąd: Żory
|
|
|
|
|
f0rever [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 Białe końcówki świec - pomocy
|
|
|
Witam !
Ostatnio wziąłem się za wymianę świec w swojej gs-ce.
Ku mojemu zdziwieniu końcówki świec ( żar ? ) były koloru białego.....
Z tego co wiem końcówki powinny być nadpalone, mniej więcej koloru kawowego..
I tutaj moje pytanie, co mogło być powodem ? Zła mieszanka ? Woda w cylindrach ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi ! |
|
|
|
|
przemek_posp [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011
|
|
|
Zbyt uboga mieszanka. |
|
|
|
|
f0rever [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011
|
|
|
Czyli pozostaje synchronizacja ? |
|
|
|
|
przemek_posp [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011
|
|
|
Nie, regulacja gaźników, a później synchro.
Ale co jak się robi to już było na forum. |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011
|
|
|
Podnieś iglice wyżej o jeden rowek. Na obroty jak się wkręca? Nie ma problemów z lewym powietrzem? |
|
|
|
|
f0rever [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011
|
|
|
Iglicą zajmę się od razu jutro po pracy.
A jeśli chodzi o obroty, to nie ma problemu, może ma małego doła przy 3-4 tyś, ale nie jest to nie wiadomo jak drastycznie odczuwalne. |
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
|
|
|
|
f0rever [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011
|
|
|
Jeszcze takie pytanie, jak już będę miał wyjęte gaźniki, to na co patrzeć żeby zobaczyć, czy są zdławione ? Rocznik to 1995, z tego co się zorientowałem to mogą być króćce do zrobienia... czy jeszcze coś ?
AdamSsS - Dzięki ! |
|
|
|
|
przemek_posp [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011
|
|
|
Czy motocykl jest zdławiony można poznać przez prędkość maksymalną, odblokowany GS powinien bez problemu dojść do 170km/h.
Drugi sposób to numer VIN - jak masz GM51A to jest nieblokowany, a jeśli masz GM51B to jest fabrycznie blokowany (chyba że ktoś wcześniej go odblokował) |
|
|
|
|
f0rever [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011
|
|
|
Tutaj kolego mnie zadziwiłeś z tym numerem VIN, nie wiedziałem, że tak można to sprawdzić Jak byk w dowodzie oraz karcie pojazdu mam wpisane GM51B - czyli z tego co mówiłeś jednak jest odblokowany.
Jednak nurtuje mnie to, że w dowodzie mam wpisane 25kW... |
|
|
|
|
przemek_posp [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011
|
|
|
Cytat: | jak masz GM51A to jest nieblokowany, a jeśli masz GM51B to jest fabrycznie blokowany |
Masz zblokowanego. Gdzieś na forum jest instrukcja jak odblokować gaźniki. |
|
|
|
|
f0rever [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011
|
|
|
Człowiek już jest ślepy na starość....
Jednak zablokowane, teraz pozostaje mi poszukać instrukcji, ale z tego co wiem, to chyba będą dysze i króćce... |
|
|
|
|
Jacek90 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 20 Mar, 2011
|
|
|
Co myślicie o moich świecach?
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|