Gs 500e |
Autor |
Wiadomość |
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013
|
|
|
RedShadow napisał/a: | Na poważnie to się jebnij w łeb i kup sobie skuter bo z takim podejściem to nawet na GSie sobie szybko zrobisz krzywdę |
+1 i weź to chłopie na poważnie. Zabijesz się, najpierw naucz się jeździć, czyli skręcać...
P.S. Czekałem kto pierwszy takie coś napisze, propsy Red |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
djshmith [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013
|
|
|
Chodzi mi bardziej o PRZYŚPIESZENIE niżeli v-max.
pytałem tylko czy da się coś z tym zrobić aczkolwiek widzę że nie ma tu ludzi ogarniętych w tych tematach tylko sami internetowi Hejterzy.
Dziękuje za niezmiernie przydatną pomoc.
LWG do zobaczenia na trasie może kiedyś ^^
Generalnie miałem już Gpz 600
i ZZR 600 i się nie rozbiłem |
Ostatnio zmieniony przez djshmith Pon 09 Wrz, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013
|
|
|
pisaleś wcześniej, że nie chcesz tracić V maxa A tak to zmień przełożenia i będziesz miał o wiele lepsze przyspieszenie, ale słaby v-max |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013
|
|
|
djshmith napisał/a: | Generalnie miałem już Gpz 600
i ZZR 600 i się nie rozbiłem
|
to kupujac GS'a nie wiedziałeś że nie pojedzie ponad 200 ? |
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013
|
|
|
djshmith napisał/a: | tych tematach tylko sami internetowi Hejterzy.
Generalnie miałem już Gpz 600
i ZZR 600 i się nie rozbiłem |
Nie obrażaj się, ale czego się spodziewałeś po 40stu paru KM?
O łatwych sposobach podniesienia mocy zapomnij, bo nie istnieją.
Możesz zmienić zebatke z przodu na 15, ale szału nie będzie, przyspieszenie-elastyczność wzrośnie, ale v max straci.
Jak to się brutalnie mówi "z g**na bata nie ukręcisz" tak samo z GSa nie zrobisz ścigacza.
No chyba , że zrobisz coś takiego |
_________________
|
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013
|
|
|
djshmith napisał/a: | zastanawiałem się nad tym lecz na a2 nic nie dostane mocniejszego chyba że kupiłbym np cbr 600 zdławił ją do "przeglądu" aczkolwiek szukając w internecie jak i pytając ludzi nie dowiedziałem się gdzie na terenie pomorskiego znajdę takowy serwis |
Zarówno odblokowując cebre, czy dodając mocy GS'owi jedziesz na maszynie na którą nie masz uprawnień, i w razie W każdy ubezpieczyciel się na Ciebie wypnie.
Odnośnie poprawy osiągów GS'a - może jakbyś zmodyfikował przełożenie skrzyni biegów dało by się na niższych biegach osiągi nieco podkręcić zostawiając vmax takie samo - ale straciłoby się elastyczność biegów - poza tym nie wiem czy się da coś takiego zrealizować
Wydaje mi się że naklejki i żagle są pewniejszym rozwiązaniem.
Btw - jesteś chyba pierwszą osobą która zauważyła poprawę osiągów po zmianie wydechu w GS'ce |
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Pochwał: 4 Posty: 613 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013 Re: Gs 500e
|
|
|
Machu napisał/a: | Możesz jeszcze zapytać na PW kolegi maruder007. Wiem, że eksperymentował kiedyś z różnymi rodzajami paliw do GS'a dzięki czemu poprawiał jego osiągi. |
Ja nie testowałem paliw, ino czasem zalałem 98 z orlenu a czasem z importu białoruską Benę i tam szału nie widziałem. Nie takiego przynajmniej o jakim machu piszesz że osiągi w jakiś sposób poszły w górę
Ja bym popisał z użytkownikiem demondemidi w tej sprawie. On swoje gaźniki ostro zmodyfikował, podajże zwiększył dysze i przeszlifował gardziele a także w jakiś sposób poprawił głowicę i zawory. Wydał sporo siana ale sam widziałem, jego GSka kituje na gumę już z 2 biegu i kładzie w sprincie nie jedną 600tkę
[/quote] |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
djshmith [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013
|
|
|
Czyli Generalnie da się mało zrobić no cóż.
No zauważyłem nie wiedzieć czemu na starym tłumiku straszliwie zamulał i tracił moc jak gdyby coś siedziało w tłumiku. Czyli generalnie zmienię zębatkę w zasadzie nie muszę na razie ciskać 200 km/h ^^.
Generalnie coś słyszałem że mógłbym właśnie pogrzebać przy gaźnikach.
Wjechałem dziś na serwis to facet mi powiedział że dałoby się wymienić generalnie cały silnik tylko pytanko jaki by się tam zmieścił ? ( mówił że można do przeglądu wstawić jakiś ogranicznik ograniczający obroty do 7500 i by przeszło.) i Przy zmianie silnika jaki rozm. oponki na tył ? bo Gs ma dosyć wąską oponkę ; / |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013
|
|
|
Skoro masz w D*** przepisy kategorii A2 to czemu GS? Kup sobie hayke i tyle...
Jak do skutera 50cc dasz mocniejszy silnik to też po oddławieniu jedziesz bez uprawnień.
Zmienisz silnik - masz więcej mocy w GS'ie który do niej nie jest przystosowany i zmiana opony nawet na 340 tego nie zmieni.
Chcesz mocne moto to kup mocne moto.
Tyle w temacie. |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013
|
|
|
Tu jest dobrze przerobiony GS. Koleś wsadził nową ramę pod większy silnik, zmodyfikował owiewki, zadupek, zawieszenie i hamulce.
A tak poważnie to stary zrobisz sobie krzywdę. I nie chodzi o to czym jeździłeś tylko po prostu GS jest nieprzystosowany do takich prędkości. Przy 140 km/h w GS'ie to już są spowalniacze a nie hamulce.. Co jakiś czas ktoś pyta co zrobić żeby poprawić osiągi ale jakoś nikt nie pyta o zawieszenie czy właśnie heble Stąd takie tematy nie są traktowane poważnie, zamieniają się w jedna wielką bekę i lądują w koszu. Po prostu zmień moto jak chcesz większego kopa. |
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Pochwał: 4 Posty: 613 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013
|
|
|
Ale nie krytykujcie chłopaka Przecież to ma sens co pisze. Na dowód tego macie tu filmik przerobionej CZ 175 a więc biorąc pod uwagę że GS ma mocniejszą ramę też się da mu jakiś silnik wstawić mocniejszy:
http://www.youtube.com/watch?v=auniIlD_4SI
Da się ? Da się heh dla chcącego nic trudnego. I troszkę więcej pracy to i LPG da się wstawić przy okazji żeby koszty przeróbki się opłaciły i zwróciły po jakimś czasie |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
pawulon40
Model GSa: GS 500E
Wiek: 57 Dołączył: 01 Sty 2013 Pochwał: 3 Posty: 409 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
Zaur [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013
|
|
|
Z tego co ja się orientuję to niestety ale naklejki mocy oraz akcesoryjna końcówka wydechu nie zawsze przynoszą spodziewane efekty , ale zawsze warto spróbować . Najtańszą i zarazem najpewniejszą metodą podniesienia mocy w motocyklu jest jego wymiana na silniejszy model . Rozsądnie jest przy tuningowaniu motocykla dobrać odpowiednią wartość mocy do zdolności motorycznych i psychofizycznych jego posiadacza , inaczej podnoszenie mocy może się rozminąć z oczekiwaniami tuningującego . Jestem przekonany że temat podnoszenia mocy w GS 500 można jeszcze rozwinąć i ktoś inny da radę pociągnąć go dalej . |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
|
|
|
|
gacek778
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011 Pochwał: 9 Posty: 703 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
|
|