WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Gs 500e
Autor Wiadomość
Piotras_5 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010
Pochwał: 13
Posty: 2355
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013   

RedShadow napisał/a:
Na poważnie to się jebnij w łeb i kup sobie skuter bo z takim podejściem to nawet na GSie sobie szybko zrobisz krzywdę :wstyd:


+1 i weź to chłopie na poważnie. Zabijesz się, najpierw naucz się jeździć, czyli skręcać...

P.S. Czekałem kto pierwszy takie coś napisze, propsy Red :D
_________________
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
 
 
djshmith
[Usunięty]

Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013   

Chodzi mi bardziej o PRZYŚPIESZENIE niżeli v-max.
pytałem tylko czy da się coś z tym zrobić aczkolwiek widzę że nie ma tu ludzi ogarniętych w tych tematach tylko sami internetowi Hejterzy.
Dziękuje za niezmiernie przydatną pomoc.
LWG do zobaczenia na trasie może kiedyś ^^

Generalnie miałem już Gpz 600
i ZZR 600 i się nie rozbiłem
Ostatnio zmieniony przez djshmith Pon 09 Wrz, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Piotras_5 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010
Pochwał: 13
Posty: 2355
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013   

pisaleś wcześniej, że nie chcesz tracić V maxa :D A tak to zmień przełożenia i będziesz miał o wiele lepsze przyspieszenie, ale słaby v-max :)
_________________
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
 
 
yaszczi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38
Dołączył: 03 Lis 2009
Pochwał: 46
Posty: 3289
Skąd: Dopiewiec
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013   

djshmith napisał/a:
Generalnie miałem już Gpz 600
i ZZR 600 i się nie rozbiłem

to kupujac GS'a nie wiedziałeś że nie pojedzie ponad 200 ? :rotfl:
_________________
szatan, zło i patologia...
 
 
dymny 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2012
Pochwał: 32
Posty: 546
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013   

djshmith napisał/a:
tych tematach tylko sami internetowi Hejterzy.

Generalnie miałem już Gpz 600
i ZZR 600 i się nie rozbiłem


Nie obrażaj się, ale czego się spodziewałeś po 40stu paru KM?
O łatwych sposobach podniesienia mocy zapomnij, bo nie istnieją.
Możesz zmienić zebatke z przodu na 15, ale szału nie będzie, przyspieszenie-elastyczność wzrośnie, ale v max straci.

Jak to się brutalnie mówi "z g**na bata nie ukręcisz" tak samo z GSa nie zrobisz ścigacza.
No chyba , że zrobisz coś takiego
_________________

 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013   

djshmith napisał/a:
zastanawiałem się nad tym lecz na a2 nic nie dostane mocniejszego chyba że kupiłbym np cbr 600 zdławił ją do "przeglądu" aczkolwiek szukając w internecie jak i pytając ludzi nie dowiedziałem się gdzie na terenie pomorskiego znajdę takowy serwis

Zarówno odblokowując cebre, czy dodając mocy GS'owi jedziesz na maszynie na którą nie masz uprawnień, i w razie W każdy ubezpieczyciel się na Ciebie wypnie.

Odnośnie poprawy osiągów GS'a - może jakbyś zmodyfikował przełożenie skrzyni biegów dało by się na niższych biegach osiągi nieco podkręcić zostawiając vmax takie samo - ale straciłoby się elastyczność biegów - poza tym nie wiem czy się da coś takiego zrealizować :P

Wydaje mi się że naklejki i żagle są pewniejszym rozwiązaniem.

Btw - jesteś chyba pierwszą osobą która zauważyła poprawę osiągów po zmianie wydechu w GS'ce :P
 
 
 
maruder07 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączył: 15 Sie 2009
Pochwał: 4
Posty: 613
Skąd: Michałowo
Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013   Re: Gs 500e

Machu napisał/a:
Możesz jeszcze zapytać na PW kolegi maruder007. Wiem, że eksperymentował kiedyś z różnymi rodzajami paliw do GS'a dzięki czemu poprawiał jego osiągi.


Ja nie testowałem paliw, ino czasem zalałem 98 z orlenu a czasem z importu białoruską Benę i tam szału nie widziałem. Nie takiego przynajmniej o jakim machu piszesz że osiągi w jakiś sposób poszły w górę :P


Ja bym popisał z użytkownikiem demondemidi w tej sprawie. On swoje gaźniki ostro zmodyfikował, podajże zwiększył dysze i przeszlifował gardziele a także w jakiś sposób poprawił głowicę i zawory. Wydał sporo siana ale sam widziałem, jego GSka kituje na gumę już z 2 biegu :D i kładzie w sprincie nie jedną 600tkę :)
:cool: [/quote]
_________________
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
 
 
djshmith
[Usunięty]

Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013   

Czyli Generalnie da się mało zrobić no cóż.
No zauważyłem nie wiedzieć czemu na starym tłumiku straszliwie zamulał i tracił moc jak gdyby coś siedziało w tłumiku. Czyli generalnie zmienię zębatkę w zasadzie nie muszę na razie ciskać 200 km/h ^^.
Generalnie coś słyszałem że mógłbym właśnie pogrzebać przy gaźnikach.
Wjechałem dziś na serwis to facet mi powiedział że dałoby się wymienić generalnie cały silnik tylko pytanko jaki by się tam zmieścił ? ( mówił że można do przeglądu wstawić jakiś ogranicznik ograniczający obroty do 7500 i by przeszło.) i Przy zmianie silnika jaki rozm. oponki na tył ? bo Gs ma dosyć wąską oponkę ; /
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013   



Skoro masz w D*** przepisy kategorii A2 to czemu GS? Kup sobie hayke i tyle...

Jak do skutera 50cc dasz mocniejszy silnik to też po oddławieniu jedziesz bez uprawnień.

Zmienisz silnik - masz więcej mocy w GS'ie który do niej nie jest przystosowany i zmiana opony nawet na 340 tego nie zmieni.

Chcesz mocne moto to kup mocne moto.

Tyle w temacie.
 
 
 
Machu 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 104
Dołączył: 10 Kwi 2011
Pochwał: 31
Posty: 1749
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013   

Tu jest dobrze przerobiony GS. Koleś wsadził nową ramę pod większy silnik, zmodyfikował owiewki, zadupek, zawieszenie i hamulce.



A tak poważnie to stary zrobisz sobie krzywdę. I nie chodzi o to czym jeździłeś tylko po prostu GS jest nieprzystosowany do takich prędkości. Przy 140 km/h w GS'ie to już są spowalniacze a nie hamulce.. Co jakiś czas ktoś pyta co zrobić żeby poprawić osiągi ale jakoś nikt nie pyta o zawieszenie czy właśnie heble :facepalm: Stąd takie tematy nie są traktowane poważnie, zamieniają się w jedna wielką bekę i lądują w koszu. ;) Po prostu zmień moto jak chcesz większego kopa.
 
 
maruder07 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączył: 15 Sie 2009
Pochwał: 4
Posty: 613
Skąd: Michałowo
Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013   

Ale nie krytykujcie chłopaka !! Przecież to ma sens co pisze. Na dowód tego macie tu filmik przerobionej CZ 175 a więc biorąc pod uwagę że GS ma mocniejszą ramę też się da mu jakiś silnik wstawić mocniejszy:

http://www.youtube.com/watch?v=auniIlD_4SI

Da się ? Da się ?? heh dla chcącego nic trudnego. :) I troszkę więcej pracy to i LPG da się wstawić przy okazji żeby koszty przeróbki się opłaciły i zwróciły po jakimś czasie :)
_________________
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
 
 
pawulon40 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 57
Dołączył: 01 Sty 2013
Pochwał: 3
Posty: 409
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 11 Wrz, 2013   

Jak nie chcesz zdradzić suzanny kup coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=3541176683 będziesz jeździł szybciej :) ;)
_________________
pawulo40
 
 
Zaur
[Usunięty]

Wysłany: Sro 02 Paź, 2013   

Z tego co ja się orientuję to niestety ale naklejki mocy oraz akcesoryjna końcówka wydechu nie zawsze przynoszą spodziewane efekty , ale zawsze warto spróbować . Najtańszą i zarazem najpewniejszą metodą podniesienia mocy w motocyklu jest jego wymiana na silniejszy model . Rozsądnie jest przy tuningowaniu motocykla dobrać odpowiednią wartość mocy do zdolności motorycznych i psychofizycznych jego posiadacza , inaczej podnoszenie mocy może się rozminąć z oczekiwaniami tuningującego . Jestem przekonany że temat podnoszenia mocy w GS 500 można jeszcze rozwinąć i ktoś inny da radę pociągnąć go dalej .
 
 
Piter 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2009
Pochwał: 3
Posty: 306
Skąd: Konstancin
Wysłany: Pią 04 Paź, 2013   

W tym filmie właściciel Gs-a też uważał że Suzi ma za mało mocy, więc wyszło coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=TKL22BPrp1I
 
 
 
gacek778 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011
Pochwał: 9
Posty: 703
Skąd: Wieliczka
Wysłany: Pią 04 Paź, 2013   

Kuśwa jak ja dawno takiego tematu nie widziałem :D

Zauważyłem ciekawą prawidłowość. Będąc lat temu kilka użytkownikiem forum motocykli klasy 50 cm średnio co 2 lub 3 temat to było pytanie "jak zwiękrzyć vmaks bo mi brakuje". I co chwilę na forum pojawiali się magicy z czarodziejskimi modułami czy innymi szatańskimi wynalazkami, którzy szli w zaparte że to wyciśnie z silnika 2 razy więcej mocy.
Później na forum 125 tej tematyki dotyczył co 5 topik ale już raczej nikt nie rajcował się magicznymi chińskimi modułami z allegro. Tutaj taki śmieszny temat widzę po raz pierwszy. Prawdopodobnie więc wszystko z wiekiem przechodzi. Tak więc autorze dorośnij. Nie da się z tego motocykla wyciągnąć wiele więcej a nawet jeżeli można to i tak trzeba wcześniej dorosnąć :]

A tak zupełnie poważnie to czytając takie tematy zastanawiam się w jakim świecie żyją ich autorzy. Raz może dwa rozbujałem GSa do prędkości rzędu ponad 180 na prostym odcinku zakopianki i nie dość że trwa to kwadrans to jeszcze nie ma żadnej jazdy, napór powietrza jak skurczybyk a i motocykl stosunkowo lekki i podatny na podmuchy wiatru (a i pali pewnie we ch..). Ani to bezpieczne bo hamulce rewelacyjne nie są ani przyjemne bo wiatrem wali w pysk ani potrzebne. A poza takimi trasami jeżdżąc na codzień do Krakowa nie używam nawet połowy mocy GSa, no chyba że mi coś odp... i pałuje spod każdych świateł (co na dłuższą metę też jest durne).
I wciąż zastanawiam się po co kto wrzuca pieniądze w błoto zamiast kupić poprostu większy motocykl jeżeli aż tak potrzebuje zawrotnych prędkości.

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.