Gs 500e
Odpowiedz do tematu

:
RedShadow napisał/a:
Na poważnie to się jebnij w łeb i kup sobie skuter bo z takim podejściem to nawet na GSie sobie szybko zrobisz krzywdę :wstyd:


+1 i weź to chłopie na poważnie. Zabijesz się, najpierw naucz się jeździć, czyli skręcać...

P.S. Czekałem kto pierwszy takie coś napisze, propsy Red :D

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
djshmith
[Usunięty]
:
Chodzi mi bardziej o PRZYŚPIESZENIE niżeli v-max.
pytałem tylko czy da się coś z tym zrobić aczkolwiek widzę że nie ma tu ludzi ogarniętych w tych tematach tylko sami internetowi Hejterzy.
Dziękuje za niezmiernie przydatną pomoc.
LWG do zobaczenia na trasie może kiedyś ^^

Generalnie miałem już Gpz 600
i ZZR 600 i się nie rozbiłem

Ostatnio zmieniony przez djshmith Pon 09 Wrz, 2013, w całości zmieniany 1 raz
:
pisaleś wcześniej, że nie chcesz tracić V maxa :D A tak to zmień przełożenia i będziesz miał o wiele lepsze przyspieszenie, ale słaby v-max :)

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
djshmith napisał/a:
Generalnie miałem już Gpz 600
i ZZR 600 i się nie rozbiłem

to kupujac GS'a nie wiedziałeś że nie pojedzie ponad 200 ? :rotfl:

:
djshmith napisał/a:
tych tematach tylko sami internetowi Hejterzy.

Generalnie miałem już Gpz 600
i ZZR 600 i się nie rozbiłem


Nie obrażaj się, ale czego się spodziewałeś po 40stu paru KM?
O łatwych sposobach podniesienia mocy zapomnij, bo nie istnieją.
Możesz zmienić zebatke z przodu na 15, ale szału nie będzie, przyspieszenie-elastyczność wzrośnie, ale v max straci.

Jak to się brutalnie mówi "z g**na bata nie ukręcisz" tak samo z GSa nie zrobisz ścigacza.
No chyba , że zrobisz coś takiego

:
djshmith napisał/a:
zastanawiałem się nad tym lecz na a2 nic nie dostane mocniejszego chyba że kupiłbym np cbr 600 zdławił ją do "przeglądu" aczkolwiek szukając w internecie jak i pytając ludzi nie dowiedziałem się gdzie na terenie pomorskiego znajdę takowy serwis

Zarówno odblokowując cebre, czy dodając mocy GS'owi jedziesz na maszynie na którą nie masz uprawnień, i w razie W każdy ubezpieczyciel się na Ciebie wypnie.

Odnośnie poprawy osiągów GS'a - może jakbyś zmodyfikował przełożenie skrzyni biegów dało by się na niższych biegach osiągi nieco podkręcić zostawiając vmax takie samo - ale straciłoby się elastyczność biegów - poza tym nie wiem czy się da coś takiego zrealizować :P

Wydaje mi się że naklejki i żagle są pewniejszym rozwiązaniem.

Btw - jesteś chyba pierwszą osobą która zauważyła poprawę osiągów po zmianie wydechu w GS'ce :P

: Re: Gs 500e
Machu napisał/a:
Możesz jeszcze zapytać na PW kolegi maruder007. Wiem, że eksperymentował kiedyś z różnymi rodzajami paliw do GS'a dzięki czemu poprawiał jego osiągi.


Ja nie testowałem paliw, ino czasem zalałem 98 z orlenu a czasem z importu białoruską Benę i tam szału nie widziałem. Nie takiego przynajmniej o jakim machu piszesz że osiągi w jakiś sposób poszły w górę :P


Ja bym popisał z użytkownikiem demondemidi w tej sprawie. On swoje gaźniki ostro zmodyfikował, podajże zwiększył dysze i przeszlifował gardziele a także w jakiś sposób poprawił głowicę i zawory. Wydał sporo siana ale sam widziałem, jego GSka kituje na gumę już z 2 biegu :D i kładzie w sprincie nie jedną 600tkę :)
:cool: [/quote]

Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
djshmith
[Usunięty]
:
Czyli Generalnie da się mało zrobić no cóż.
No zauważyłem nie wiedzieć czemu na starym tłumiku straszliwie zamulał i tracił moc jak gdyby coś siedziało w tłumiku. Czyli generalnie zmienię zębatkę w zasadzie nie muszę na razie ciskać 200 km/h ^^.
Generalnie coś słyszałem że mógłbym właśnie pogrzebać przy gaźnikach.
Wjechałem dziś na serwis to facet mi powiedział że dałoby się wymienić generalnie cały silnik tylko pytanko jaki by się tam zmieścił ? ( mówił że można do przeglądu wstawić jakiś ogranicznik ograniczający obroty do 7500 i by przeszło.) i Przy zmianie silnika jaki rozm. oponki na tył ? bo Gs ma dosyć wąską oponkę ; /

:


Skoro masz w D*** przepisy kategorii A2 to czemu GS? Kup sobie hayke i tyle...

Jak do skutera 50cc dasz mocniejszy silnik to też po oddławieniu jedziesz bez uprawnień.

Zmienisz silnik - masz więcej mocy w GS'ie który do niej nie jest przystosowany i zmiana opony nawet na 340 tego nie zmieni.

Chcesz mocne moto to kup mocne moto.

Tyle w temacie.

:
Tu jest dobrze przerobiony GS. Koleś wsadził nową ramę pod większy silnik, zmodyfikował owiewki, zadupek, zawieszenie i hamulce.



A tak poważnie to stary zrobisz sobie krzywdę. I nie chodzi o to czym jeździłeś tylko po prostu GS jest nieprzystosowany do takich prędkości. Przy 140 km/h w GS'ie to już są spowalniacze a nie hamulce.. Co jakiś czas ktoś pyta co zrobić żeby poprawić osiągi ale jakoś nikt nie pyta o zawieszenie czy właśnie heble :facepalm: Stąd takie tematy nie są traktowane poważnie, zamieniają się w jedna wielką bekę i lądują w koszu. ;) Po prostu zmień moto jak chcesz większego kopa.

:
Ale nie krytykujcie chłopaka !! Przecież to ma sens co pisze. Na dowód tego macie tu filmik przerobionej CZ 175 a więc biorąc pod uwagę że GS ma mocniejszą ramę też się da mu jakiś silnik wstawić mocniejszy:

http://www.youtube.com/watch?v=auniIlD_4SI

Da się ? Da się ?? heh dla chcącego nic trudnego. :) I troszkę więcej pracy to i LPG da się wstawić przy okazji żeby koszty przeróbki się opłaciły i zwróciły po jakimś czasie :)

Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
:
Jak nie chcesz zdradzić suzanny kup coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=3541176683 będziesz jeździł szybciej :) ;)

pawulo40
Zaur
[Usunięty]
:
Z tego co ja się orientuję to niestety ale naklejki mocy oraz akcesoryjna końcówka wydechu nie zawsze przynoszą spodziewane efekty , ale zawsze warto spróbować . Najtańszą i zarazem najpewniejszą metodą podniesienia mocy w motocyklu jest jego wymiana na silniejszy model . Rozsądnie jest przy tuningowaniu motocykla dobrać odpowiednią wartość mocy do zdolności motorycznych i psychofizycznych jego posiadacza , inaczej podnoszenie mocy może się rozminąć z oczekiwaniami tuningującego . Jestem przekonany że temat podnoszenia mocy w GS 500 można jeszcze rozwinąć i ktoś inny da radę pociągnąć go dalej .

:
W tym filmie właściciel Gs-a też uważał że Suzi ma za mało mocy, więc wyszło coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=TKL22BPrp1I

:
Kuśwa jak ja dawno takiego tematu nie widziałem :D

Zauważyłem ciekawą prawidłowość. Będąc lat temu kilka użytkownikiem forum motocykli klasy 50 cm średnio co 2 lub 3 temat to było pytanie "jak zwiękrzyć vmaks bo mi brakuje". I co chwilę na forum pojawiali się magicy z czarodziejskimi modułami czy innymi szatańskimi wynalazkami, którzy szli w zaparte że to wyciśnie z silnika 2 razy więcej mocy.
Później na forum 125 tej tematyki dotyczył co 5 topik ale już raczej nikt nie rajcował się magicznymi chińskimi modułami z allegro. Tutaj taki śmieszny temat widzę po raz pierwszy. Prawdopodobnie więc wszystko z wiekiem przechodzi. Tak więc autorze dorośnij. Nie da się z tego motocykla wyciągnąć wiele więcej a nawet jeżeli można to i tak trzeba wcześniej dorosnąć :]

A tak zupełnie poważnie to czytając takie tematy zastanawiam się w jakim świecie żyją ich autorzy. Raz może dwa rozbujałem GSa do prędkości rzędu ponad 180 na prostym odcinku zakopianki i nie dość że trwa to kwadrans to jeszcze nie ma żadnej jazdy, napór powietrza jak skurczybyk a i motocykl stosunkowo lekki i podatny na podmuchy wiatru (a i pali pewnie we ch..). Ani to bezpieczne bo hamulce rewelacyjne nie są ani przyjemne bo wiatrem wali w pysk ani potrzebne. A poza takimi trasami jeżdżąc na codzień do Krakowa nie używam nawet połowy mocy GSa, no chyba że mi coś odp... i pałuje spod każdych świateł (co na dłuższą metę też jest durne).
I wciąż zastanawiam się po co kto wrzuca pieniądze w błoto zamiast kupić poprostu większy motocykl jeżeli aż tak potrzebuje zawrotnych prędkości.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.