WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Urwana szpilka od przykrywki filtra oleju.
Autor Wiadomość
matzec
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

No więc domyślam się, że stało się to podczas wymiany oleju, także teraz masz silnik opróżniony z oleju, tak? Tego właśnie nie rozumiem.
 
 
msk1
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

nie nie, cały czas kapało mi z przykrywki filtra oleju i zaczęło mnie to lekko irytować, wiec postanowiłem coś z tym zrobić dokręcając śrubę, każdy sie domyśla co nastąpiło dalej, po tym nieszczęśliwym dokręceniu olej przestał kapać, i moje pytanie brzmi na stepując co by sie stalą gdybym pojechał na pokrywie przykracanej dwiema śrubami? poniewaz musze jakos go do wiesc do warsztatu a mam do niego z parę km, a prowadzać go zajęło by mi to kilkanaście godzin
 
 
matzec
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

No to ja nie chcę nic podpowiadać bo nie mam żadnej fachowej wiedzy. Ale jeśli poziom oleju jest dobry to chyba nie ma przeciwwskazań żeby uruchomić silnik i może jakoś wolno pojechać, patrząc po drodze czy nic się tam nie rozpieprza ;)
 
 
msk1
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

Gazo walem lekka przyglądając sie przykrywce , wyglądało to jak by chciała ja wypchnąć, wiec jest ryzyko
 
 
matzec
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

aha, no to nie wygląda to faktycznie zbyt optymistycznie... bo gdyby tak w czasie jazdy wypadła ta pokrywka to kaplica...
 
 
Kompost
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Paź, 2010   

Noo, wyłożyć się na plamie własnego oleju to byłby taki trochę... fail :)
 
 
kustyk
[Usunięty]

Wysłany: Czw 30 Gru, 2010   

Witam jako nowicjusz zrobiłem to jak większość i też zerwałem śrubę :wstyd: ale co tam .
Wziąłem : Pilnik do metalu ,Wiertarkę , malutkie wiertło do metalu, ciut większe ,WKRĘTAK DO ŚRUB ...
A więc pilnikiem równamy śrubę by była prosta , następnie małe wierteł ko i wiercimy w miarę na środku i do około 1,5 cm według uznania tak by weszło kawałek ta część co jest w silniku nie bać się , bierzemy większe i do połowy tej odległości wiercimy ,następnie bierzemy wkrętak i wkręcamy go ręcznie jak ktoś nie ma takie cuś do trzymania wystarczy francuski klucz zeby chwycić końcówkę .Wkręcamy bez obaw wykretaka i jak on zaczyna się blokować prawidłowo jak się przyblokuje to śmiałym ruchem kręcimy by wkręcił się dalej co efektem mamy tego to ze pięknie wykręca sie nam szpilka z silnika jest to odwrotny gwint czyli śróbe wkręcamy a szpilka nam sie wykręca z silnika .... ....Coś nie jasne pisać na gg pomogę .. :cwaniak: Wykretak do śrub koszt około 3-9 zł czas operacji 10 min zaoszczędzone co najmniej 100zł ....
 
 
ls2jackson
[Usunięty]

Wysłany: Sro 12 Sty, 2011   urwana szpilka

jak z tego wybrnąć , urwana dolna szpilka od pokrywy filtra oleju

Bogatsi o nowe doświadczenia doradźcie mi najlepszą opcję

20szpilka.jpg
Plik ściągnięto 93 raz(y) 83,07 KB

 
 
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Wrz 2008
Pochwał: 30
Posty: 1746
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sro 12 Sty, 2011   

Spróbuj wykrętakiem.
 
 
yaszczi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38
Dołączył: 03 Lis 2009
Pochwał: 46
Posty: 3289
Skąd: Dopiewiec
Wysłany: Sro 12 Sty, 2011   

ls2jackson, wykręć szpilkę (kombinerkami, szczypcami), dasz radę, jest dość długa i na szybko możesz wkręcić zwykłą śrubkę odpowiedniej długości.
_________________
szatan, zło i patologia...
 
 
Patryk89
[Usunięty]

Wysłany: Sro 12 Sty, 2011   

Możesz wkręcić 2 nakrętki i wykręcisz szpilkę bo jedna będzie kontrować drugą. Albo możesz dospawać nakrętkę na szpilkę i wykręcisz ją.
 
 
matzec
[Usunięty]

Wysłany: Sro 12 Sty, 2011   

Byle ostrożnie podczas tego wykręcania, żeby nie ułamać blisko bloku silnika.
 
 
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 782
Skąd: Otwock
Wysłany: Sro 12 Sty, 2011   

Nawet jak ułamiesz blisko silnika to da się spokojnie wykręcić tylko trzeba mieć na to sposób, ba mało tego nawet jak ułamie się niemal płasko z blokiem silnika to też jest do wykręcenia, trzeba spawarkę najlepiej migomat i podkładkę płaską ale z dużą"otoczką powierzchnią" przyspawać tą podkładkę do szpilki a dopiero do podkładki jakąś nakrętkę. Do samej nakrętki jak się spawa to może spaw być zbyt mały i nie utrzyma się, odpadnie nakrętka a z podkładką to co innego sprawdzone wielokrotnie.
 
 
kustyk
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Sty, 2011   

Przeczytaj sobie co ja napisałem wyżej i juz wszystko wiesz ...Jak nie to pisz na gg i ci powiem co i jak... :cool:
 
 
Simonek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Kwi, 2011   

Witam.Tym razem ja z tym walczę Panowie ;) Ojj ten brak oporu przy wkręcaniu :zawstydzony: U mnie pozostaje chyba tylko dospawanie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.