Urwana szpilka od przykrywki filtra oleju. |
Autor |
Wiadomość |
matzec [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010
|
|
|
No więc domyślam się, że stało się to podczas wymiany oleju, także teraz masz silnik opróżniony z oleju, tak? Tego właśnie nie rozumiem. |
|
|
|
|
msk1 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010
|
|
|
nie nie, cały czas kapało mi z przykrywki filtra oleju i zaczęło mnie to lekko irytować, wiec postanowiłem coś z tym zrobić dokręcając śrubę, każdy sie domyśla co nastąpiło dalej, po tym nieszczęśliwym dokręceniu olej przestał kapać, i moje pytanie brzmi na stepując co by sie stalą gdybym pojechał na pokrywie przykracanej dwiema śrubami? poniewaz musze jakos go do wiesc do warsztatu a mam do niego z parę km, a prowadzać go zajęło by mi to kilkanaście godzin |
|
|
|
|
matzec [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010
|
|
|
No to ja nie chcę nic podpowiadać bo nie mam żadnej fachowej wiedzy. Ale jeśli poziom oleju jest dobry to chyba nie ma przeciwwskazań żeby uruchomić silnik i może jakoś wolno pojechać, patrząc po drodze czy nic się tam nie rozpieprza |
|
|
|
|
msk1 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010
|
|
|
Gazo walem lekka przyglądając sie przykrywce , wyglądało to jak by chciała ja wypchnąć, wiec jest ryzyko |
|
|
|
|
matzec [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010
|
|
|
aha, no to nie wygląda to faktycznie zbyt optymistycznie... bo gdyby tak w czasie jazdy wypadła ta pokrywka to kaplica... |
|
|
|
|
Kompost [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Paź, 2010
|
|
|
Noo, wyłożyć się na plamie własnego oleju to byłby taki trochę... fail |
|
|
|
|
kustyk [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Gru, 2010
|
|
|
Witam jako nowicjusz zrobiłem to jak większość i też zerwałem śrubę ale co tam .
Wziąłem : Pilnik do metalu ,Wiertarkę , malutkie wiertło do metalu, ciut większe ,WKRĘTAK DO ŚRUB ...
A więc pilnikiem równamy śrubę by była prosta , następnie małe wierteł ko i wiercimy w miarę na środku i do około 1,5 cm według uznania tak by weszło kawałek ta część co jest w silniku nie bać się , bierzemy większe i do połowy tej odległości wiercimy ,następnie bierzemy wkrętak i wkręcamy go ręcznie jak ktoś nie ma takie cuś do trzymania wystarczy francuski klucz zeby chwycić końcówkę .Wkręcamy bez obaw wykretaka i jak on zaczyna się blokować prawidłowo jak się przyblokuje to śmiałym ruchem kręcimy by wkręcił się dalej co efektem mamy tego to ze pięknie wykręca sie nam szpilka z silnika jest to odwrotny gwint czyli śróbe wkręcamy a szpilka nam sie wykręca z silnika .... ....Coś nie jasne pisać na gg pomogę .. Wykretak do śrub koszt około 3-9 zł czas operacji 10 min zaoszczędzone co najmniej 100zł .... |
|
|
|
|
ls2jackson [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 12 Sty, 2011 urwana szpilka
|
|
|
jak z tego wybrnąć , urwana dolna szpilka od pokrywy filtra oleju
Bogatsi o nowe doświadczenia doradźcie mi najlepszą opcję
20szpilka.jpg
|
|
Plik ściągnięto 93 raz(y) 83,07 KB |
|
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sro 12 Sty, 2011
|
|
|
Spróbuj wykrętakiem. |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Sro 12 Sty, 2011
|
|
|
ls2jackson, wykręć szpilkę (kombinerkami, szczypcami), dasz radę, jest dość długa i na szybko możesz wkręcić zwykłą śrubkę odpowiedniej długości. |
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
Patryk89 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 12 Sty, 2011
|
|
|
Możesz wkręcić 2 nakrętki i wykręcisz szpilkę bo jedna będzie kontrować drugą. Albo możesz dospawać nakrętkę na szpilkę i wykręcisz ją. |
|
|
|
|
matzec [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 12 Sty, 2011
|
|
|
Byle ostrożnie podczas tego wykręcania, żeby nie ułamać blisko bloku silnika. |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Sro 12 Sty, 2011
|
|
|
Nawet jak ułamiesz blisko silnika to da się spokojnie wykręcić tylko trzeba mieć na to sposób, ba mało tego nawet jak ułamie się niemal płasko z blokiem silnika to też jest do wykręcenia, trzeba spawarkę najlepiej migomat i podkładkę płaską ale z dużą"otoczką powierzchnią" przyspawać tą podkładkę do szpilki a dopiero do podkładki jakąś nakrętkę. Do samej nakrętki jak się spawa to może spaw być zbyt mały i nie utrzyma się, odpadnie nakrętka a z podkładką to co innego sprawdzone wielokrotnie. |
|
|
|
|
kustyk [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011
|
|
|
Przeczytaj sobie co ja napisałem wyżej i juz wszystko wiesz ...Jak nie to pisz na gg i ci powiem co i jak... |
|
|
|
|
Simonek [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 19 Kwi, 2011
|
|
|
Witam.Tym razem ja z tym walczę Panowie Ojj ten brak oporu przy wkręcaniu U mnie pozostaje chyba tylko dospawanie... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|