Urwana szpilka od przykrywki filtra oleju.
Odpowiedz do tematu

matzec
[Usunięty]
:
No więc domyślam się, że stało się to podczas wymiany oleju, także teraz masz silnik opróżniony z oleju, tak? Tego właśnie nie rozumiem.

msk1
[Usunięty]
:
nie nie, cały czas kapało mi z przykrywki filtra oleju i zaczęło mnie to lekko irytować, wiec postanowiłem coś z tym zrobić dokręcając śrubę, każdy sie domyśla co nastąpiło dalej, po tym nieszczęśliwym dokręceniu olej przestał kapać, i moje pytanie brzmi na stepując co by sie stalą gdybym pojechał na pokrywie przykracanej dwiema śrubami? poniewaz musze jakos go do wiesc do warsztatu a mam do niego z parę km, a prowadzać go zajęło by mi to kilkanaście godzin

matzec
[Usunięty]
:
No to ja nie chcę nic podpowiadać bo nie mam żadnej fachowej wiedzy. Ale jeśli poziom oleju jest dobry to chyba nie ma przeciwwskazań żeby uruchomić silnik i może jakoś wolno pojechać, patrząc po drodze czy nic się tam nie rozpieprza ;)

msk1
[Usunięty]
:
Gazo walem lekka przyglądając sie przykrywce , wyglądało to jak by chciała ja wypchnąć, wiec jest ryzyko

matzec
[Usunięty]
:
aha, no to nie wygląda to faktycznie zbyt optymistycznie... bo gdyby tak w czasie jazdy wypadła ta pokrywka to kaplica...

Kompost
[Usunięty]
:
Noo, wyłożyć się na plamie własnego oleju to byłby taki trochę... fail :)

kustyk
[Usunięty]
:
Witam jako nowicjusz zrobiłem to jak większość i też zerwałem śrubę :wstyd: ale co tam .
Wziąłem : Pilnik do metalu ,Wiertarkę , malutkie wiertło do metalu, ciut większe ,WKRĘTAK DO ŚRUB ...
A więc pilnikiem równamy śrubę by była prosta , następnie małe wierteł ko i wiercimy w miarę na środku i do około 1,5 cm według uznania tak by weszło kawałek ta część co jest w silniku nie bać się , bierzemy większe i do połowy tej odległości wiercimy ,następnie bierzemy wkrętak i wkręcamy go ręcznie jak ktoś nie ma takie cuś do trzymania wystarczy francuski klucz zeby chwycić końcówkę .Wkręcamy bez obaw wykretaka i jak on zaczyna się blokować prawidłowo jak się przyblokuje to śmiałym ruchem kręcimy by wkręcił się dalej co efektem mamy tego to ze pięknie wykręca sie nam szpilka z silnika jest to odwrotny gwint czyli śróbe wkręcamy a szpilka nam sie wykręca z silnika .... ....Coś nie jasne pisać na gg pomogę .. :cwaniak: Wykretak do śrub koszt około 3-9 zł czas operacji 10 min zaoszczędzone co najmniej 100zł ....

ls2jackson
[Usunięty]
: urwana szpilka
jak z tego wybrnąć , urwana dolna szpilka od pokrywy filtra oleju

Bogatsi o nowe doświadczenia doradźcie mi najlepszą opcję

:
Spróbuj wykrętakiem.

:
ls2jackson, wykręć szpilkę (kombinerkami, szczypcami), dasz radę, jest dość długa i na szybko możesz wkręcić zwykłą śrubkę odpowiedniej długości.

Patryk89
[Usunięty]
:
Możesz wkręcić 2 nakrętki i wykręcisz szpilkę bo jedna będzie kontrować drugą. Albo możesz dospawać nakrętkę na szpilkę i wykręcisz ją.

matzec
[Usunięty]
:
Byle ostrożnie podczas tego wykręcania, żeby nie ułamać blisko bloku silnika.

:
Nawet jak ułamiesz blisko silnika to da się spokojnie wykręcić tylko trzeba mieć na to sposób, ba mało tego nawet jak ułamie się niemal płasko z blokiem silnika to też jest do wykręcenia, trzeba spawarkę najlepiej migomat i podkładkę płaską ale z dużą"otoczką powierzchnią" przyspawać tą podkładkę do szpilki a dopiero do podkładki jakąś nakrętkę. Do samej nakrętki jak się spawa to może spaw być zbyt mały i nie utrzyma się, odpadnie nakrętka a z podkładką to co innego sprawdzone wielokrotnie.

kustyk
[Usunięty]
:
Przeczytaj sobie co ja napisałem wyżej i juz wszystko wiesz ...Jak nie to pisz na gg i ci powiem co i jak... :cool:

Simonek
[Usunięty]
:
Witam.Tym razem ja z tym walczę Panowie ;) Ojj ten brak oporu przy wkręcaniu :zawstydzony: U mnie pozostaje chyba tylko dospawanie...

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.