Cisnienie oleju??? |
Autor |
Wiadomość |
gacek778
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011 Pochwał: 9 Posty: 703 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2011
|
|
|
Niestety muszę odświeżyć temat.
Wczoraj dałem się przejechać kumplowi moim gsem i odrazu zaliczył glebe (na trawie jadąc bardzo powoli). Na motocyklu nie ma śladu poza złamaną klamką sprzęgła, którą wymieniłem ale........
Po odpaleniu moto zauważyłem że kontrolka świeci się cały czas na czerwono (odrazu rzecz jasna w zgasiłem). Sprawdzałem to wczoraj jak był gorący i teraz jak zimny - to samo.
Dotąd jak tylko zapalałem suzi gasła odrazu.
Dodam że poziom oleju jest w normie.
Czy ktoś ma jakiś pomysł co się stało? |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2011
|
|
|
Może po prostu kabelek od czujnika się urwał, odłączył, itp.? |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Wto 14 Cze, 2011
|
|
|
Możliwe że jakiś paproch był w oleju i mógł przytkać któryś kanał od pompy olejowej miałem tak w kiedyś w kawasaki, rezultat był taki że kontrolka świeciła bo zbyt mało oleju dopływało do pompy. |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
gacek778
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011 Pochwał: 9 Posty: 703 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Sro 15 Cze, 2011
|
|
|
Uff pogrzebałem w czeluściach starych forumowych tematów, pokombinowałem i dałem radę. Dzięki za pomoc.
Poprostu pompa się zapowietrzyła. |
|
|
|
|
matwierch [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Lis, 2011
|
|
|
Witam niestety muszę odświeżyć temat
wujek przyjechał do mnie gs-em ze sierpca dał mi się przejechać i w rezultacie złamałem klamkę sprzegła i gs został u mnie. Stoi w garażu.
Pewnego dnia chciałem go przepalić podchodze oczywiscie sannie no i odpalił
powoli zwalniam ssanie patrze kontrolka oleju sie pali caly czas , odrazu zgasilem gs-a
dodam tylko ze sprawdzalem olej i jest stan.
macie jakieś propozycję? jednak jestem ciemny w tych sprawach wiec proszę o jasnośc ;d;d |
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Pochwał: 4 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Czw 10 Lis, 2011
|
|
|
Brak ciśnienia na pompie oleju - zapowietrzenie bądź pompa zajechana lub któryś kanał pompy zatkany. Jeżeli się samo nie odpowietrzy to spuść i nalej |
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
matwierch [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Lis, 2011
|
|
|
powie mi ktos jak odpowietrzyć pompę?
i wyczyścić te kanały pompy?
[ Dodano: Pią 11 Lis, 2011 ]
ok dzieki wszystkim
Gs działa tak jak powinienn |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|