Przesunięty przez: studi Nie 21 Cze, 2015 |
Place do cwiczen w Warszawie/ okolicach |
Autor |
Wiadomość |
Peterek [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010
|
|
|
-evil- napisał/a: | a jaka filozofia jest w skręceniu kierownicy w drugą stronę coby się bardziej pochylić? |
co za podejscie. jakas tam chyba jest bo ludzie cwicza to latami. nie chodzi o samo zaciesnianie luku.
-evil- napisał/a: | miszcz ja przekazał wam wiedzę |
hehe...teorie wypadaloby jakos podeprzec |
|
|
|
|
pubuss [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010
|
|
|
Irys, chętnie Wam pokaże (wpierw jednak odebrać muszę motocykl ), chociaż myślę ze na szkole Suzuki na którą idziecie w maju wyłożą wam to bardzo dobrze
Nie jest to wcale a wcale trudne, wymaga jedynie połączenia hamowania z przeciwskrętem i znania limitu własnej klamki hamulca.
Chociaż zapewne w sytuacji awaryjnej ścisnę klamkę zbyt mocno i wyląduje dupskiem na asfalcie
Ja jednak obstawiam przy ćwiczeniu hamowania, pod każdą postacią. I przeciwskręt. Reszta jest mało istotna |
|
|
|
|
Semai [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010
|
|
|
pubuss napisał/a: | ...
Ja jednak obstawiam przy ćwiczeniu hamowania, pod każdą postacią. I przeciwskręt. Reszta jest mało istotna |
Coś kręcisz... widziałem wielu motocyklistów i wiem, że podstawa to żeby jak najmocniej odkręcić na prostej
PS
A prawdziwe cohones pokażesz jak robisz to w adidaskach |
|
|
|
|
K0.oRNI
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 28 Kwi 2009 Pochwał: 1 Posty: 73 Skąd: Ursynów Północny ;)
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010
|
|
|
...bo najważniejsze jest pierdol***cie... |
_________________ Yes, you can die on a motorbike,
but believe me, there's no better way to live the short time we've been given.
And if you couldn't understand it so far... don't bother, you never will. |
|
|
|
|
pubuss [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010
|
|
|
Podstawa to na pytanie "Ile pali Twój erłan?" usłyszeć "15L, ale to wiesz, puławską 200-220 i co światła na koło!" elo!
K0.oRNI napisał/a: | ...bo najważniejsze jest pierdol***cie... |
JEA!!! |
|
|
|
|
Irys
Model GSa: Brak moto
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Wrz 2009 Pochwał: 12 Posty: 1105 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010
|
|
|
Ej, to po co w ogóle nam jakieś place i ósemki do ćwiczeń?! Od razu lepiej obstawić Siekierkowski i do odcięcia |
_________________
|
|
|
|
|
pubuss [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010
|
|
|
Irys napisał/a: | do odcięcia |
Swoją drogą, ciekawe do ilu, przed wielkim BOOOM, silnik naszych GSów byłby w stanie się dokręcić |
|
|
|
|
Irys
Model GSa: Brak moto
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Wrz 2009 Pochwał: 12 Posty: 1105 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010
|
|
|
Tego nie widzą nawet najstarsi górale I o to tu chodzi |
_________________
|
|
|
|
|
arcadiush [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010
|
|
|
chyba już lepiej te ósemki choćby na czas, a nawet nie dość, że na czas to jeszcze tyłem
A z takich ćwiczeń na plac to można przećwiczyć hamowanie tylko z jedną ręką na kierownicy (nie lewą) |
|
|
|
|
Irys
Model GSa: Brak moto
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Wrz 2009 Pochwał: 12 Posty: 1105 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010
|
|
|
arcadiush napisał/a: | na czas to jeszcze tyłem | Ja proponuje jeszcze nauczyć się schodzić na kolano na wstecznym i nauczyć się hamowania w zakręcie, również jadąc do tyłu. Przytrzemy oryginalnie slidery (specjalnie na tą okazję zakupmy sobie takie co to będą iskry rzucały!) |
_________________
|
|
|
|
|
arcadiush [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010
|
|
|
Z tym schodzeniem na kolana przy wstecznym może być całkiem łatwo, tylko że zamiast iskier będą wgnioty i nie w sliderach, a w plastikach przy moto i tłumikach |
|
|
|
|
pepek [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010
|
|
|
Na wstecznym to trzeba manetką w driga stronę kręcić? |
|
|
|
|
K0.oRNI
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 28 Kwi 2009 Pochwał: 1 Posty: 73 Skąd: Ursynów Północny ;)
|
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010
|
|
|
A tam jazda do tyłu.
Kto się chcę dołączyć do mojego projektu - jazda na podwójnym gazie?
Na razie są plany... ale już niedługo, jak tylko znajdę sponsora zaczną się testy.
Pomyślcie... gdyby tak zamontować drugą manetkę gazu po lewej stronie kierownicy, można by zwiększyć moc silnika o 100% |
_________________ Yes, you can die on a motorbike,
but believe me, there's no better way to live the short time we've been given.
And if you couldn't understand it so far... don't bother, you never will. |
|
|
|
|
Irys
Model GSa: Brak moto
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Wrz 2009 Pochwał: 12 Posty: 1105 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010
|
|
|
K0.oRNI napisał/a: | Kto się chcę dołączyć do mojego projektu - jazda na podwójnym gazie | Uważam, że to genialny pomysł. Szatański wręcz!
GS na podwójnym gazie... Marzenie! W końcu nie będę miała problemu z lytrami
Jestem za! Dołączam się do Twojego projektu |
_________________
|
|
|
|
|
misfit [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011
|
|
|
Odkopię. Macie jeszcze jakieś miejscówki godne uwagi? Ja ostatnio bawiłem się na parkingu obok cmentarza komunalnego, ale nie nazwałbym tego dobrą miejscówką do ćwiczenia manewrów
Ten placyk przy Stegnach to jest dostępny normalnie dla wszystkich śmiertelników? |
|
|
|
|
|