PLYTKI ZAWOROWE |
Autor |
Wiadomość |
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 24 Gru, 2007
|
|
|
Napinacz masz pod gaźnikami zamocowany na srodku bloku cylindrow. Jest przykrecony 2 śrubami M6.
Luz jaki powinien być jest napisane w tym topicu.
Więcej na ten temat doczytasz w serwisówkach ktore sa zamieszczone na forum. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
TUCIO [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 24 Gru, 2007
|
|
|
dzieki BREŻNIEW,pozdro |
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 24 Gru, 2007
|
|
|
kikon18 napisał/a: | http://www.agmot.pl/sklep.php?k=38&s=p%B3ytki%20zaworowe&cz=3 czy te płytki róznią się czymś od tych http://www.motorshop.pl/i...=shop&branch=38 bo widze że sa dwa razy tańsze ale nie wiem czy takie podejdą do GS-a ( mowa o śdednicy) |
Średnica do GS- a ma wynosić 29,5mm . |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
ascon20 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 06 Sty, 2008
|
|
|
myślę że jeżeli nigdy nikt nie grzebał przy rozrządzie chociaż w samochodzie to lepiej samemu za to się nie zabierać motocykl jest o wiele czulszy pod tym względem sama wartość luzu mówi sama za siebie 0,03-0,08 dla porównania np. honda civic ma luz na wydechowych 0,23-0,28 więc jest różnica wielka. Jeżeli luz zaworowy jest za duży to ewentualnie będzie słychać stukanie choć przy tak małym luzie jest to ciężko określić, gorzej jeżeli luz jest za mały bo to może spowodować wypalenie gniazd zaworowych a to już większy problem
tak czy siak lepiej zapłacić niż samemu narobić więcej szkody niż porzytku |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 07 Sty, 2008
|
|
|
Czy lepiej zapłacić , czy zrobić samemu to sprawa dyskusyjna. wszystko zależy od własnych umiejętności i wiedzy. W tym wypadku sami musimy odpowiedzieć na pytanie czy damy rade.
Nie święci garnki lepią i w wielu serwisach z wiedza mechaników bywa różnie. Często sa to ludzie ze słabym wykształceniem i niska wiedza techniczna , których życie zmusiło do zabawy w mechaników motocyklowych. Są tez ludzie z pasją , odpowiednim podejsciem do klienta i motocykla , jak sie trafi. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Sty, 2008
|
|
|
własnie ja u siebi mam zakład to taki syf że dajcie spkój spisują że zmienili filtr powietrze i oleju, a filtr pow zostaje stary tylkoumyty i oleju dolewają ja tam nie oddam, wolę sam robić |
|
|
|
|
ascon20 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Sty, 2008
|
|
|
dokładnie wszystko zależy od zakładu dlatego powinno się wybrać pożądny i zaufany a czy robić samemu podstawą jest zawsze nie narobienie szkody większej niż jest. Wiem coś o tym bo jestem mechanikiem i napewno nie jedna osoba na forum nie umie się prawidlowo posłużyć suwmiarką wiem z doświadczenia.
Oczywiście niechcem nikogo urazić wszystko zależy od tego kto czym się zajmuje i faktycznie należy zadać sobie pytanie czy dam radę. |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Sty, 2008
|
|
|
ja tam umiem i nie tylko to... Ojciec tak na pograniczu elektronika i mechanika, ja uwielbiam od zawsze majsterkować i mam o tym jakoakie pojęcie (ostatnio zrozumiałem że tk naprawdę o wiele wielemiejsze niż myślałem) ae i tak niektóryc rzaczy nie chce tykać za bardzo dlatego ludzie maą specjaizacja nie każdy wsysko robi |
|
|
|
|
ascon20 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Sty, 2008
|
|
|
chcieć to móc powoli z głową przy ewentualnej pomocy kogoś można zrobić wszystko chyba że wymagane są jakieś specjalistyczne przyżady |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Sty, 2008
|
|
|
właśnie często niestety są ale póki co wszystko jest super jak trzeba będzie zrobić coś poważnego w moto to będę kombinował |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Wto 08 Sty, 2008
|
|
|
witam w moim gs-ie stukanie wygląda tak.
http://www.youtube.com/watch?v=ZKQ9VEkssqs
czy ktoś wie moze co to jest czy rozrząd czy co ? bo nie wiem sam stuka na maxa ze az sie nie chce na moto wsiadac |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Wto 08 Sty, 2008
|
|
|
kurcze nie tu wstawilem posta gdzie trzeba .sory |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
jankees [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Sty, 2008
|
|
|
Powiedzcie mi jak to mozliwe że na płytce mam napisany rozmiar (tak jak na kazdej jest) 2.55 a po zmierzeniu wychodzi ze ta płytka ma 2.59, to co utyło się tej płytce?? , bo nie rozumiem tego.Reszte płytek mierzyłem i się zgadza wszystko jest 2.72 i tak wychodzi przy mierzeniu,tylko ta jedna nieszczęsna płytka tak jakby przytyła hehe.A i jescze jedno czy dostane płytkę w sklepie o wymiarach 2.69 .Bo te wyzej sklepy maja tylko wymiary co 5 setek. |
|
|
|
|
cygan [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Sty, 2008
|
|
|
Jankees ja pisałem już też kiedyś przy regulacji zaworów że miałem płytkę 2.65 wybitą a defakto była 2.67.Dziwne też mi się to wydawało ale mierzyłem kilka razy i na warsztaciku gostek przyznał rację.Myślałem że trzeba mierzyć by sprawdzić czy dana płytka nie jest czasami po szlifie a tu niespodzinka.
Jakieś sugestie? |
|
|
|
|
|