WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Dylemat? - ETZ zamiast GSa?
Autor Wiadomość
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Nie 19 Lip, 2009   

Plaster napisał/a:
100 razy bardzie wole kontrolowac poziom oleju niz mieszac paliwo z olejem


no żebyś wiedział... mam crossa i każde tankowanie to zabawa w miarki itd. Litr oleju do mieszanki prawie 60zł :( trzeba precyzyjnie odmierzać. Do tego nie można sobie podjechać na stacje przy torze MX, no chyba że ma się ze sobą bańkę z mieszanką... ale to wszystko rekompensuje radocha z jazdy. I z MZ pewnie jest podobne (ten zapach mieszanki :hyhy: )

Uciążliwe za to jest w dwu takcie to, że ciągnie odpiero od średnich obrotów. Ktoś przyzwyczajony do 4t (w aucie, moto, itd) będzie na początku miał problem z utrzymaniem moto na obrotach. Może przy jezdzie po asfalcie nie jest to tak ważne, nie wiem, nie mialem szosowego 2T ale w terenie konieczne jest utrzymanie mocy. Do tego ta moc jest szalona troche :) nie jak w GS, że spokojnie i liniowo, tylko ostro i brutalnie. Wiem że porównywanie 43km do 22(?tyle ma MZ?)robi różnice, ale przypuszczam, że silnik zachowuje sie podobnie.
Niech ktoś napisze jak to jest w praktyce z tymi starymi 2T typu MZ
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009   

MZ poniżej 3 tys nie jedzie wogole nawet na jedynce, przez to ciężej jest ruszyć z pod świateł bo wystarczy ze sprzegło za szybko puścisz, silnik łatwo zdusic. Poźniej moc wzrasta bardzo podobnie go GS, tylko tam od 5tys a tu 7tys - to jest ta granica miedzy spokojna jazda.
Ale mimo bardzo słabego momentu na niskich obrotach mz250 maksymalny moment to tylko o 1kg mniej niz gs500.
 
 
 
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Nie 19 Lip, 2009   

no jednak to silnik 2t a one lubią obroty, a przy tym są mocne, lecz właśnie ten wąski zakres jest uciążliwy. Moja kawa rwie się na koło do 4 biegu, ale na 6 przy odchyleniu w tył też idzie z gazu, jednak nie można cisnąć takich silników po asfalcie ciagle z maksymalna mocą bo się zatrze. 125ccm i 43KM to niezły wycisk. Chłopaki w okilicy ujezdzali MZty i inne takie sprzęty, które niejednokrotnie służyły im za offroady :]
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009   

Jak masz 43KM z takiej pojemności to cieżko sobie wyobrazic jaki jest dół. W mz czytałem że ktos chyba tłumik tak przerobił że silnik krecił sie do 7-8tys ale dół był jeszcze słabszy.
Natomiast sprawdza sie 2T w skuterach ktore przy automacie moga jechac na stałych obrotach.
 
 
 
Kuraś 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 09 Mar 2008
Pochwał: 5
Posty: 1142
Skąd: ostrów wielkopolski
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009   

jacek napisał/a:
tłumik tak przerobił że silnik krecił sie do 7-8tys ale dół był jeszcze słabszy
bo w 2suwie mozna przez tlumik (rezonans) przesuwac moc maksymalna w dol lub w gore jak kto woli, tylko nie mozna przecholowac w gore bo moze sie okazac ze silnik poporstu sie nie dokreci do takich obrotow zeby zlapac rezo moze pomoc wtedy ewentualnie zmiana zebatki lub odchudzenie tloka itd ale co ja bede tym was zanudzal ;) (nie takie rzeczy w simku sie robilo :-D [ tarcza hamulcowa i tlumik strojony] ) :D :D :hyhy: :rotfl:
_________________
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd

virtutii spawarotti Kuraś :troll2:
 
 
 
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Pon 20 Lip, 2009   

no dół taki jak w każdym wyczynowym crossie. Ciągnie, ale nie zrywa beretu, moment przejścia ze średnich na wysokie jest odczuwalny jako swoisty kop w d* bo otwiera się wtedy dodatkowy zawór wydechowy.

Kuraś, to co piszesz jest ciekawe, choćby dla mnie, więc nie uważam tego za przynudzanie :)
 
 
Zechowany 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lut 2009
Pochwał: 4
Posty: 447
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon 20 Lip, 2009   

Kuraś mistrz przydomowego garazu :D Ale musze przyznac ze twory jakie wychodza z tego garazu zapieraja czasami dech w piersach :D Jak wspomniana tarcza w simsonie od jakiegos suzuki i moj stelaz pod kufer :D hehe
_________________
WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
 
 
 
Kuraś 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 09 Mar 2008
Pochwał: 5
Posty: 1142
Skąd: ostrów wielkopolski
Wysłany: Sro 22 Lip, 2009   

bo grunt to rzezbic :hyhy: (tarcza od gsxr750 :D :rotfl: )
metalbeast, dzieki :D jak chcesz cos wiecej wiedziec to pisz pw jak bede mial chwile to odp ;)
_________________
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd

virtutii spawarotti Kuraś :troll2:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.