Dylemat? - ETZ zamiast GSa? |
Autor |
Wiadomość |
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009
|
|
|
Plaster napisał/a: | 100 razy bardzie wole kontrolowac poziom oleju niz mieszac paliwo z olejem |
no żebyś wiedział... mam crossa i każde tankowanie to zabawa w miarki itd. Litr oleju do mieszanki prawie 60zł trzeba precyzyjnie odmierzać. Do tego nie można sobie podjechać na stacje przy torze MX, no chyba że ma się ze sobą bańkę z mieszanką... ale to wszystko rekompensuje radocha z jazdy. I z MZ pewnie jest podobne (ten zapach mieszanki )
Uciążliwe za to jest w dwu takcie to, że ciągnie odpiero od średnich obrotów. Ktoś przyzwyczajony do 4t (w aucie, moto, itd) będzie na początku miał problem z utrzymaniem moto na obrotach. Może przy jezdzie po asfalcie nie jest to tak ważne, nie wiem, nie mialem szosowego 2T ale w terenie konieczne jest utrzymanie mocy. Do tego ta moc jest szalona troche nie jak w GS, że spokojnie i liniowo, tylko ostro i brutalnie. Wiem że porównywanie 43km do 22(?tyle ma MZ?)robi różnice, ale przypuszczam, że silnik zachowuje sie podobnie.
Niech ktoś napisze jak to jest w praktyce z tymi starymi 2T typu MZ |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009
|
|
|
MZ poniżej 3 tys nie jedzie wogole nawet na jedynce, przez to ciężej jest ruszyć z pod świateł bo wystarczy ze sprzegło za szybko puścisz, silnik łatwo zdusic. Poźniej moc wzrasta bardzo podobnie go GS, tylko tam od 5tys a tu 7tys - to jest ta granica miedzy spokojna jazda.
Ale mimo bardzo słabego momentu na niskich obrotach mz250 maksymalny moment to tylko o 1kg mniej niz gs500. |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009
|
|
|
no jednak to silnik 2t a one lubią obroty, a przy tym są mocne, lecz właśnie ten wąski zakres jest uciążliwy. Moja kawa rwie się na koło do 4 biegu, ale na 6 przy odchyleniu w tył też idzie z gazu, jednak nie można cisnąć takich silników po asfalcie ciagle z maksymalna mocą bo się zatrze. 125ccm i 43KM to niezły wycisk. Chłopaki w okilicy ujezdzali MZty i inne takie sprzęty, które niejednokrotnie służyły im za offroady |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009
|
|
|
Jak masz 43KM z takiej pojemności to cieżko sobie wyobrazic jaki jest dół. W mz czytałem że ktos chyba tłumik tak przerobił że silnik krecił sie do 7-8tys ale dół był jeszcze słabszy.
Natomiast sprawdza sie 2T w skuterach ktore przy automacie moga jechac na stałych obrotach. |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009
|
|
|
jacek napisał/a: | tłumik tak przerobił że silnik krecił sie do 7-8tys ale dół był jeszcze słabszy | bo w 2suwie mozna przez tlumik (rezonans) przesuwac moc maksymalna w dol lub w gore jak kto woli, tylko nie mozna przecholowac w gore bo moze sie okazac ze silnik poporstu sie nie dokreci do takich obrotow zeby zlapac rezo moze pomoc wtedy ewentualnie zmiana zebatki lub odchudzenie tloka itd ale co ja bede tym was zanudzal (nie takie rzeczy w simku sie robilo :-D [ tarcza hamulcowa i tlumik strojony] ) :D |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 20 Lip, 2009
|
|
|
no dół taki jak w każdym wyczynowym crossie. Ciągnie, ale nie zrywa beretu, moment przejścia ze średnich na wysokie jest odczuwalny jako swoisty kop w d* bo otwiera się wtedy dodatkowy zawór wydechowy.
Kuraś, to co piszesz jest ciekawe, choćby dla mnie, więc nie uważam tego za przynudzanie |
|
|
|
|
Zechowany
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lut 2009 Pochwał: 4 Posty: 447 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Pon 20 Lip, 2009
|
|
|
Kuraś mistrz przydomowego garazu Ale musze przyznac ze twory jakie wychodza z tego garazu zapieraja czasami dech w piersach Jak wspomniana tarcza w simsonie od jakiegos suzuki i moj stelaz pod kufer hehe |
_________________ WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
|
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2009
|
|
|
bo grunt to rzezbic (tarcza od gsxr750 )
metalbeast, dzieki jak chcesz cos wiecej wiedziec to pisz pw jak bede mial chwile to odp |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|