Zawory |
Autor |
Wiadomość |
cygan [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007 Zawory
|
|
|
Osobiście zamówiłem klucz do regulacji zaworów ale jeszcze z niego nie korzystałem .Okres oczekiwania sie troszkę wydłużył więc zabrałem sie do tego bez klucza .Miałem cos takiego jak stary cyrkiel (pomiar?) stolarski.Nie wiem dokładnie co to było bo w drewnie nie skrobie ale obie nogi tego "cyrkla" były pozaginane na końcach więc pozostało mi tylko je dogiąć bardziej .Płytki wyszły bez problemu tylko zauważyłem że materiał mojego wynalazku jest badziewiasty (miękki metal jakiś).Ktoś mówił że można dorobić sobie coś samemu .Pewnie że można tylko najlepiej od wzoru prawda.
Możesz zrobić jak mówił Breżniew tylko wtedy dochodzi zabawa z kluczem dynamometrycznym itd (metoda bardziej czasochłonna).Jeśli masz czas to zamów sobie taki klucz i po zawodach.Na pewno przyda się nie raz. A jeśli nie to go zawsze odsprzedać możesz.Chętnych nie brakuje . |
|
|
|
|
jankees [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
|
|
|
Ma ktos moze wzór tego klucza jak on wyglada??? kiedyś gdzieś widziałem na stronce jakiejś były podane dokladne wymiary tego klucza ale teraz nie moge znalesć jakby ktos miał to poprosze o fotke lub rysunek. |
|
|
|
|
cygan [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 29 Lis, 2007
|
|
|
jankees napisał/a: | Ma ktos moze wzór tego klucza jak on wyglada??? kiedyś gdzieś widziałem na stronce jakiejś były podane dokladne wymiary tego klucza ale teraz nie moge znalesć jakby ktos miał to poprosze o fotke lub rysunek. |
Ja mam więc pomierze go. :wink: |
|
|
|
|
jankees [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 30 Lis, 2007
|
|
|
Z góry Wielkie dzieki cygan i czekam z niecierpliwością . |
|
|
|
|
cygan [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 30 Lis, 2007
|
|
|
Pomierzyłem i mam zdjęcia tylko że zroboine kamerą internetową . :wink: |
Ostatnio zmieniony przez cygan Pią 30 Lis, 2007, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
cygan [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 30 Lis, 2007
|
|
|
|
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 01 Gru, 2007
|
|
|
MA ktoś taki kluczyk do spylenia ?:> bo zamierzam sobie zrobić regulacje zaworów i pewnie bez kluca bedzie cieżko probował ktoś go czymś zastąpić |
|
|
|
|
capri [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 01 Gru, 2007
|
|
|
dzięki tym wymiarom sam sobie go dorobię. Daj te zdjęcia z wymiarami i Ci dorobią w jakimś warsztacie ślusarskim za małe pieniądze |
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 02 Gru, 2007
|
|
|
hmmm... może to i dobry pomysł ale czy za małe pieniądz to bedzie to nei wiem, ostatnio dałem do takiego własnie zakładu wałek długi na metr szeroki na około 15 cm ważący 130 kg do pocięcia na poszczególne kawałeki i wyciecia otwórów, poprostu żeby zrobić krążki na sztange, i za głupie pocięcie i wywiercenie sasowali mnie 250 zł za nowe zapłaciłbym troche wiecej ale nie sądziłem że tye to bedzie kosztować być może sam spróbuje sobie taki kluczyk zmontować jak bede miał praktyki na tokarkach i frezarkach |
|
|
|
|
Falco77 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 12 Gru, 2007
|
|
|
sam próbowałem wykonać taki klucz i uwierzcie mi czas spędzony przy nim nie jest tego wart chyba że ktoś ma czas i szkoda mu pieniędzy (58 zł w moto akcesoria) jednak polecam kupić chyba że lubicie harcore :wink: |
|
|
|
|
jankees [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 12 Gru, 2007
|
|
|
podeślij linka do tego sklepu jak masz. |
|
|
|
|
Falco77 [Usunięty]
|
|
|
|
|
Majic
Model GSa: GS 500E
Wiek: 41 Dołączył: 11 Lut 2008 Pochwał: 1 Posty: 589 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008 kąt współotwarcia zaworów...
|
|
|
Jakiś czas temu miałem na polibudzie laboratorium na temat rozrządu.
Mieliśmy do dyspozycji silnik, na którym ustawialiśmy luzy zaworowe. Przy różnych wartościach zmieniały się kąty otwarcia i zamknięcia zaworów. Dzięki temu zmieniał się kąt współotwarcia zaworów, który jest wspomagającym zjawiskiem dla "wciągania" paliwa do cylindra.
Jak to jest u nas? Wiadomo, ze mamy jakiś tam ( 0,03-0,08mm ) przedział w ustawianiu luzów zaworowych, czyli jak je najlepiej ustawiać, by były najlepsze osiągi?
Z tego co wiem to tylko jak je się ustawi na minimalną możliwą wartość ( w tym przypadku 0,03 ) to nie klepią jak w przypadku 0,08. |
|
|
|
|
kamil.k [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008
|
|
|
takie kombinacje z luzem to przynosz czasme efekty ale bardzie w samochodach bo tam jest ze tak powiem wieksze pole tolerancji.niestety jak silnik kreci sie tak wysoko jak w motorach lepiej zaufac fabryce i nic nie kombinowac.przyrosty o ile wogule by jakies były bede raczej nie odczuwalne |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008
|
|
|
0,03 - 0,08mm to bardzo mały luz. Nie ma co tu kombinować.
Ustawić tak jak ma być. Pilnować luzu zaworowego i tyle.
Głowica i zawory to sposób na przyrost mocy. Nie od parady stosowało się głowice 5 zaworowe na 1 cylinder, zawory z super lekkich i wytrzymałych materiałów. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|